Autor Tema: Encara et dura l'euforia ?  (Llegit 1052 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
  • Gènere: Masculí
Encara et dura l'euforia ?
« el: 12 de Setembre de 2007, 18:12:53 pm »
Avui m'han fet aquesta pregunta i m'hà fet gràcia, hem guanyat molts partits, però n'hi han uns alguns com el del diumenge que no s'obliden mai, igual que l'any també amb el Terrassa del 3-4, el 1-0 contra l'Olímpico de jativa, un 3-1 contra el huelva que nosaltres jugavem 8 i ells 11, un Sabadell 3 R.Madrid 2 després d'anar perdent 0-2, el Sabadell 2 At.Madrileño 0, el dia de la promoció de descens al camp del Leganés i més recentment amb el Peralta, i molts d'altres que em deixo pel camí.
Segur que vosaltres també retindreu al disc dur del vostre cervell algúns partits que mai s'obliden.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
Re: Encara et dura l'euforia ?
« Respondre #1 el: 12 de Setembre de 2007, 18:31:55 pm »
els meus partits històrics que jo recordi, el 6-1 al mataró la temporada 2000/2001, el del peralta, els 2 de la promoció d'ascens, i aquet 2-4... segur que algun me'l deixo.
Clar que em dura la eufòria, es i serà inolvidable!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #2 el: 12 de Setembre de 2007, 23:27:21 pm »
ami personalmente me dura des de latenporada pasada ha ora lo del domingo fue el no da mas tengo que matizar que en el pasado hay muchos momentos de gran euforia pero des de el ultimo intento de subir a segunda A este es lo mejor de lo mejor gracias jugadores y cuerpo técnico y ala junta por haber reunido a ellos :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :beer2 :cheer :cheer

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 13 de Setembre de 2007, 02:36:50 am »
hi ha molts moments emotius en la nostra historia, pero de l'historia recent em quedo en el que vaig viure el Lluis Sitjar fa 3 mesos , allo va ser increible, directament pensava que m'agafava un atac de cor abans que tiressin els penalts xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #4 el: 13 de Setembre de 2007, 20:30:07 pm »
Como bien dice PIPO, el partido del Lluis Sitjar es inolvidable. Creo que ha sido el partido de futbol en el cual más he sufrido. Era vida o muerte.
Pero hay que reconocer que el partido del domingo lo disfrutemos muchísimo y tampoco creo que se olvide.  :cheer
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 13 de Setembre de 2007, 20:58:09 pm »
no creo que olvide el del domingo, pero señores el del Luís Sitjar era el triple de importante que este...madre mía que manera de sufrir... :boig
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona