Autor Tema: ¿JORNADA FAMILIAR?  (Llegit 6864 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Ripolletenc

• Visitant
¿JORNADA FAMILIAR?
« el: 13 de Setembre de 2007, 21:53:18 pm »
Yo por  jornada familiar entiendo una jornada donde toda la familia pueda disfrutar del partido de futbol y no con restricciones.Consi dero una gran tonteria que la jornada familiar tan solo englobe a la novi@ o a los hijos de la pareja.Es decir que herman@s o padres se deberan de quedar fuera de dicha promocion.

¿Que entiende el CE SABADELL por familia?

Ferni

• Visitant
Re: ¿JORNADA FAMILIAR?
« Respondre #1 el: 13 de Setembre de 2007, 21:59:33 pm »
Yo por  jornada familiar entiendo una jornada donde toda la familia pueda disfrutar del partido de futbol y no con restricciones.Consi dero una gran tonteria que la jornada familiar tan solo englobe a la novi@ o a los hijos de la pareja.Es decir que herman@s o padres se deberan de quedar fuera de dicha promocion.

¿Que entiende el CE SABADELL por familia?

osea q si me kiero traer a mi padre tngo q entrar cojidito d la mano como si fuera mi pareja no?  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:, madre mía..... los q no tenemos hijos          ( creo) y no tenemos pareja no podemos traer a nadie  :bigcry:, creo q la NCA no tendrá entonces muy buena entrada ya q creo q es una d las zonas con mas solteros por metro cuadrado de Sabadell  :**** :****

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #2 el: 13 de Setembre de 2007, 22:09:20 pm »
Expliqueu bé això de la jornada familiar, que jo ja l'hi havia comentat a la sogra que diumenge podiem anar al partit i després a fer el vermouth.
No fotem ara, eh nanos, no fotem que hi haurà restriccions

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #3 el: 13 de Setembre de 2007, 22:10:38 pm »
Pots portar a la parella i als fills.

Ferni

• Visitant
« Respondre #4 el: 13 de Setembre de 2007, 22:13:44 pm »
Expliqueu bé això de la jornada familiar, que jo ja l'hi havia comentat a la sogra que diumenge podiem anar al partit i després a fer el vermouth.
No fotem ara, eh nanos, no fotem que hi haurà restriccions

a la sogra a la NCA? q la vols matar a disgustos o k? no portis a la sogre a un lloc així q la faràs patir dels nervis home!!! per això espera't a cap d'any i compres el típic: " matasogres" q aquell no falla mai.
A més, amb la sogre al camp no pots ni tirar esclofies d pipes a terra, ni deixar els gots d cervessa a terra, ni fer avions d paper ni insultar a l'àrbitre, q llavors li pregunta a la dona si tmb fas això a casa i és quan surts criticat per totes bandes.

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #5 el: 13 de Setembre de 2007, 22:19:53 pm »
Qui pateiix amb la sogra sóc jo nano. Pero ben mirat las cassolas que fa aquella dona  mmmmmmmmmm
  em penso que ens desviem del post, nano talló que luego me saltan a la yugular

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #6 el: 13 de Setembre de 2007, 22:27:08 pm »
ei va, no la lieu :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #7 el: 13 de Setembre de 2007, 22:35:34 pm »
Encara tindràn que ensenyar el DNI per saber si son de la familia! Pero jo em pregunto un xaval de 14 o 15 anys quina dona o fills pot portar??
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 13 de Setembre de 2007, 22:43:34 pm »
Jo no estic casat amb papers... podrà entrar la meva dona?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #9 el: 14 de Setembre de 2007, 10:33:56 am »
Això del pare i el fill, crec que tinc una solució... suposem que jo sóc soci però el meu pare no: puc 'fer veure' que el soci és el meu pare i jo no ho sóc, per tant seria jo qui entraria amb ell, m'explico :icon_question:. Feta la llei, feta la trampa. :ejem

I pel que fa a la parella, a veure qui és el guapo que et diu que una dona que sigui 25 anys més gran que tu no pot ser la teva parella... vegis el cas de la Demi Moore amb el criu que s'ha casat. :Paletas:

Lògicament si estem parlant de carnet infantil, cagada pastorets. :paret
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #10 el: 14 de Setembre de 2007, 10:43:55 am »

segur que et demanen el llibre de familia  :Paletas: :Paletas:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #11 el: 14 de Setembre de 2007, 10:56:49 am »

segur que et demanen el llibre de familia  :Paletas: :Paletas:

PANSO, quieres ser mi padre este domingo ?   :cheer

Forero Més Catxondo

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #12 el: 14 de Setembre de 2007, 11:08:40 am »
jajajajaja   creo que el padre deberias ser tu , jajajajajaja    :laugh: :laugh:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #13 el: 14 de Setembre de 2007, 15:13:22 pm »
Explicadme un poco de que va esto... Porque aqui estais dando todos una opinión... pero una opinión de que??   Donde está la noticia?   Merci   :ok
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 14 de Setembre de 2007, 16:13:08 pm »
Explicadme un poco de que va esto... Porque aqui estais dando todos una opinión... pero una opinión de que??   Donde está la noticia?   Merci   :ok

Pues que cada socio, puede traer de forma gratuita -enseñando el carnet en la puerta del campo- a su mujer/marido y niños de forma gratuita al campo.

Esto lo hacen solo esta semana para que jugándose a las 12 del mediodía, el campo presente una buena entrada.

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Ferni

• Visitant
« Respondre #15 el: 14 de Setembre de 2007, 18:01:17 pm »
Això del pare i el fill, crec que tinc una solució... suposem que jo sóc soci però el meu pare no: puc 'fer veure' que el soci és el meu pare i jo no ho sóc, per tant seria jo qui entraria amb ell, m'explico :icon_question:. Feta la llei, feta la trampa. :ejem

I pel que fa a la parella, a veure qui és el guapo que et diu que una dona que sigui 25 anys més gran que tu no pot ser la teva parella... vegis el cas de la Demi Moore amb el criu que s'ha casat. :Paletas:

Lògicament si estem parlant de carnet infantil, cagada pastorets. :paret

manel, no és solució ja q pots portar a fills fins a l'edat d 14 anys jeje.....i jo en tinc uns quants més ja d'anys .  :ok

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #16 el: 14 de Setembre de 2007, 18:14:57 pm »
Pero entonces yo con carned de juvenil, no puedo traer al campo a mi hermano ni a mi padre??

No lo encuentro normal...  :surprised:
SI es familiar es familiar... no semi familiar...  :-\

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #17 el: 14 de Setembre de 2007, 19:24:38 pm »
esta mañana e estado en las oficinas a si el domingo podia entrar a mi padre ya que no tengo esposa ni hijos y me an dicho que no le e dicho de entrar a alguna prima o hermana me an dicho que no le e dicho que como sabran si es mi prima y no mi novia se a reido y no me a contestado yo no quiero criticar pero esto la directiva no se con el fin de que lo hace porque con el fin de jornada familiar seria que cada socio entrara a un familiar sea padre , primo , awelo o tatarawelo total segun tengo entendido las mujeres pagan lo mismo que los hombres no? entonces que mas les da no se lo que veo es que esto lo hacen para salir alardeando que tienen ideas wenas y que dan ventajas al socio bla bla bla y si de verdad quieren que halla una wena entrada o mejor entrada que cada domingo que a cada socio le den una invitacion y que ese socio se la de a quien quiera pero para mi la manera de hacerlo otro 0 para esta directiva esto no es iniciativa ni es nada yde la manera que decia el amigo manelinho no creo que valga porque si yo hago que mi padre que no es socio sea el que me deje antrar a mi con mi carnet que tengo 29 años aunque sea su hijo no creo que cuele jejejeje lo dicho no queria opinar pero al ver el post ya abierto sobre este tema e dejado mi opinion directiva otra vez  :ko a mi entender
visca el sabadell

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #18 el: 14 de Setembre de 2007, 19:38:44 pm »
Todo esto parte de la falta de organización existente en el colectivo de los socios y de las peñas.En una afición tan participativa como la del Sabadell es lamentable que no exista ninguna asociación que aglutine a todos los socios para que de este modo estos tenga voz y voto para hacer frente a la directiva ante actitudes poco afortunadas.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #19 el: 14 de Setembre de 2007, 19:39:17 pm »

Tu vives en pecado  :surprised: !dios mio dios te va  a castigar¡  ;D