Autor Tema: ¿JORNADA FAMILIAR?  (Llegit 6866 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
  • Gènere: Masculí
Re: ¿JORNADA FAMILIAR?
« Respondre #20 el: 14 de Setembre de 2007, 21:15:54 pm »
Esk es flipante... esto no es jornada familiar ni es nada...
xk total los niños hasta los 14 años o asi no pagan osea k...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #21 el: 14 de Setembre de 2007, 21:35:18 pm »
haviam...aquesta directiva el que li passa es que :

- posen molta voluntat, pero no s'enteren

- esta ple de carcas, avui en dia la gent no es casa, viu en parella del mateix sexe o de sexe diferent...

- la gent no li ensenya la documentacio ni als mossos, aniran carretejant el llibre de familia...

""""no era mes facil que cada soci entres amb una/dues  persones, pero les que li doni la gana QUE PER AIXO PAGUEM EL CARNET???"""

no volem omplir el camp...osti doncs no ho fem complicat

o es pensen aquest de la directiva que els porters aniran demanant el DNI?

senyors de la directiva:
estan a temps de rectificar i que la mamarrachada aquesta de que siguin familiars passi a millors temps i ho deixem pel Vatica,i nosaltres a per feina:

A OMPLIR LA NCA
la propera vegada estaria be que apart de posar voluntat es deixin assessorar!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat tanko

• Infantil
  • Missatges: 111
« Respondre #22 el: 14 de Setembre de 2007, 22:37:01 pm »
Aquesta sí que es bona, quan vaig anar a retirar els carnets d'aquesta temporada em van dir que ja no es feia com l'any passat i no existia el carnet d'acompanyant o familiar al que tenia dret cada soci pagant només la meitat, ja que ho havien suprimit perquè no havia tingut massa èxit. Aquest any m'ha tocat pagar 2 carnets de soci en lloc de 1 i mig.

Ara monten aquesta jornada "familiar" tan ridícula i esperen tenir una gran afluència d'esposes i fills,... ja, ja, ja !!!
 :clap2 :visca

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #23 el: 14 de Setembre de 2007, 22:47:01 pm »

si se enteran hay gente aki arroyos soteras llamas etc ke saven lo que hacen ya que an estado muchos años y saben como va eso lo unico ke asi se piensan ke nos acen creer que tienen wenas iniciativas cuando esta vez y muchas veces no es asi pero si saben lo ke se acen y tanto ke lo saben
visca el sabadell

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #24 el: 14 de Setembre de 2007, 22:56:27 pm »

si se enteran hay gente aki arroyos soteras llamas etc ke saven lo que hacen ya que an estado muchos años y saben como va eso lo unico ke asi se piensan ke nos acen creer que tienen wenas iniciativas cuando esta vez y muchas veces no es asi pero si saben lo ke se acen y tanto ke lo saben
si lo supieran no necesitarian este tipo de iniciativas para llenar la NCA, ya he dicho que voluntad mucha, pero idea poca, y de todas maneras es mi  opinion, tan respetable como la de cualquier otro (la tuya, por ejemplo)
lo que no voy hacer ni he hecho nunca es que cuando algo me parece mal hecho o reprobable no decirlo, para hacer la pelota ya estan otros.
adeu company

Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 14 de Setembre de 2007, 23:48:33 pm »
Tu vives en pecado  :surprised: !dios mio dios te va  a castigar¡  ;D

Sí!
Soc un pecadorrrr de la pradera :icon_exclaim: :Paletas:

A veure si el diumenge em deixen entrar amb la dona... o si monto un cristu!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #26 el: 15 de Setembre de 2007, 01:47:00 am »
esta mañana e estado en las oficinas a si el domingo podia entrar a mi padre ya que no tengo esposa ni hijos y me an dicho que no le e dicho de entrar a alguna prima o hermana me an dicho que no le e dicho que como sabran si es mi prima y no mi novia se a reido y no me a contestado yo no quiero criticar pero esto la directiva no se con el fin de que lo hace porque con el fin de jornada familiar seria que cada socio entrara a un familiar sea padre , primo , awelo o tatarawelo total segun tengo entendido las mujeres pagan lo mismo que los hombres no? entonces que mas les da no se lo que veo es que esto lo hacen para salir alardeando que tienen ideas wenas y que dan ventajas al socio bla bla bla y si de verdad quieren que halla una wena entrada o mejor entrada que cada domingo que a cada socio le den una invitacion y que ese socio se la de a quien quiera pero para mi la manera de hacerlo otro 0 para esta directiva esto no es iniciativa ni es nada yde la manera que decia el amigo manelinho no creo que valga porque si yo hago que mi padre que no es socio sea el que me deje antrar a mi con mi carnet que tengo 29 años aunque sea su hijo no creo que cuele jejejeje lo dicho no queria opinar pero al ver el post ya abierto sobre este tema e dejado mi opinion directiva otra vez  :ko a mi entender

Totalmente de acuerdo en todo  :ok mira que es facil ... Jornada Familiar, pues que cada socio pueda entrar a un familiar, no liar estos pollos, ya me veo el domingo haciendo cola en la entrada porque estan comprobando si es la esposa o no del socio xDD es que parece de chiste la verdad.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #27 el: 15 de Setembre de 2007, 05:16:53 am »
Pareja de hecho es familia??  Pareja de hecho heterosexual u homosexual.. o habrá discriminación por orientación sexual??  Es decir, dos hombres pueden entrar juntos??   Si son pareja??  O solo antendemos a las normas católicas, apostólicas y romanas??  Por favor, que aclaren esto...    :mmmm

No hubiera sido mas facil dejar entrar un acompañante por cada socio, independientemente de sexo, condición, etc...  ??     :no:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

futbolista

• Visitant
« Respondre #28 el: 15 de Setembre de 2007, 11:58:03 am »
¡¿y porque no un carnet familiar pagas 100 euros mas y que te puedan acompañar una persona mayor y un menor de doce años? por que no se regalan mas entrdas en los colegios por que la buena aficion se hace de pequeño cuando deverdad te intyegras para ver los partidos los ves te marca lo vives y te haces delsabadell mas entrdas para los jovenes. un carnet junior de 75 euros como abonado de general para todos los chicos menores de 23 pue hoy los jovenes lo tienen ****** por que todo esta muy caro ideas ideas ideas para aumentar nuestra familia :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #29 el: 15 de Setembre de 2007, 15:40:04 pm »
A veure els singles no som socis  del CES amb el mateix dret que els que tenen conjugue?
Si és així perquè no t'ho fan saber al fer-te soci. Perquè no et diuen ho sento però tindràs menys avantages que els que tenen familia.
Ja vaig demanar jo en un altre post, si era o no era confesional tot això, em van venir a dir que tenia ganes de buscar merder on no n'hi ha, però encara no s'han jugat 2 partits a la NCA i ja tenim conflicte. El que som singles no tenim els mateixos drets que un altre soci.  ANEM MALAMENT, SOM POCA COLLA I ENCARA ENS APARTEN A ALGUNS
Veig de totes maneres que hi ha algú que els hi fa saber en un post anterior, sabeu que passa que sou bastant CARCAS, si em sap greu dir-ho perque és pejoratiu però també reflecteix com són els que porten el club, SENSE INICIATIVA I CARCAS.
Quan volgueu fer algun gest penseu en tots els que formem part de la nau, PLEASE!!!!!!!!  .........rectificar és de gent inteligent comenceu a fer servir l'intelecte perquè tot funcioni millor

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #30 el: 15 de Setembre de 2007, 15:42:10 pm »
Lo que tenian que haver hecho es dejar entrar a un acompañante gratis por socio... ni hijo, ni pareja ni o*****...  :boig
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #31 el: 15 de Setembre de 2007, 19:09:08 pm »
a ver no os quejeis tanto j****, si quereis que os acompañe una chica solo teneis que decir que es vuestra mujer o vuestra hermana, y ya esta, nadie os pedirá el libro de familia ni nada de eso
tened un poquito de imaginacion seguro que mañana no pondran las cosas muy dificiles para poder entrar como familiares  ::)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #32 el: 15 de Setembre de 2007, 19:13:07 pm »
Tiene que ser chica??   Que hemos salido todos de las manifestaciones del PP a favor de la familia, o que??   Muy mal, muy mal   :ko

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #33 el: 15 de Setembre de 2007, 19:15:15 pm »
Tiene que ser chica?? Que hemos salido todos de las manifestaciones del PP a favor de la familia, o que?? Muy mal, muy mal :ko
otia murci, hace mucho que te conozco pero no me esperaba esa contestacion por tu parte.....    :blink :o

tu vas a traer un chico?  :boig

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #34 el: 15 de Setembre de 2007, 19:18:18 pm »
Pues no. Yo no llevaré ni chica ni chico, porque como tu bien sabes estoy soltero y actualmente sin compromiso... Pero... si lo estuviera.. .no tendria derecho de que fuese un hombre??  (que no es mi caso, pero podria serlo de cualquiera, no?)  O es que los heteros tienen mas derechos que los homos en este club??  Si, son ganas de liar la cosa, pero no lo hemos provocado nosotros, lo facil hubiera sido, que cada socio pudiera entrar un ACOMPAÑANTE, sea quien sea, y fuera problemas... Lo entiendes ahora amigo?   Nos vemos mañana con toda tu familia, que ya tengo ganas de verles    :ok

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #35 el: 15 de Setembre de 2007, 19:23:54 pm »
jejejejeje  como eres mira que te mola buscar lios jejejejeje  a partir de ahora seras el abanderado de los homo jaajajajaja   enga un abrazote y mañana nos vemos en el bar antes del partido . por cierto como te ha ido la caminata hasta casa?

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #36 el: 15 de Setembre de 2007, 19:26:08 pm »
Pues no. Yo no llevaré ni chica ni chico, porque como tu bien sabes estoy soltero y actualmente sin compromiso... Pero... si lo estuviera.. .no tendria derecho de que fuese un hombre??  (que no es mi caso, pero podria serlo de cualquiera, no?)  O es que los heteros tienen mas derechos que los homos en este club??  Si, son ganas de liar la cosa, pero no lo hemos provocado nosotros, lo facil hubiera sido, que cada socio pudiera entrar un ACOMPAÑANTE, sea quien sea, y fuera problemas... Lo entiendes ahora amigo?   Nos vemos mañana con toda tu familia, que ya tengo ganas de verles    :ok

Murcianoooooooooo la liamos mañana, que estoy de Rodríguez, y nos presentamos en el campo como parejita ?   :laugh:

Pasaríamos a la historia como pioneros dentro del CE Sabadell y saldríamos en diarios y en el tomate, piènsatelo j****, que nos hinchamos a ganar pasta  :cheer :cheer

Forero Més Catxondo

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #37 el: 15 de Setembre de 2007, 19:30:15 pm »
guti mañana en el bar a las 11:15?
 :xin-xin

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #38 el: 15 de Setembre de 2007, 19:31:36 pm »
guti mañana en el bar a las 11:15?
 :xin-xin

CLARO !!!!!!!!!!!!   pero más bien 11'30, no ??  es que sino ya llegaremos mamaos al partido  :xin-xin :xin-xin

Forero Més Catxondo

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #39 el: 16 de Setembre de 2007, 02:10:17 am »
Murcianoooooooooo la liamos mañana, que estoy de Rodríguez, y nos presentamos en el campo como parejita ?   :laugh:

y saldríamos en diarios y en el tomate, piènsatelo j****, que nos hinchamos a ganar pasta  :cheer :cheer

A veure si us doneu el pico, que si no no cola i no et preocupis per sortir al diari ja hi haurà qui us farà la foto