Autor Tema: Clasificación Grupo III de recién ascendidos  (Llegit 10031 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • Gènere: Masculí
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
Re: Clasificación Grupo III de recién ascendidos
« Respondre #40 el: 05 de Febrer de 2008, 17:49:31 pm »
Amb la resaca Eivissenca se m'havia passat actualitzar aquest post  ;D

Jornada 23

Girona 48 pts
Gavà 33 pts
Ontinyent 31 pts
Villarreal B 29 pts
Sabadell 29 pts
Eivissa 27 pts
Denia 26 pts

Bueno pues analizando, esta semana solo se nos escapa un poko el Ontinyent, 2 puntos más pero el Gavá sigue a 4 puntos no está mal la cosa. El resto de equipos todos han empatado esta semana menos el Girona que perdio. A ver si ganamos y salimos de la zona media-baja :yes:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #41 el: 11 de Febrer de 2008, 00:39:08 am »
Jornada 24

Girona 49 pts
Gavà 36 pts
Ontinyent 31 pts
Eivissa 30 pts
Villarreal B 29 pts
Denia 29 pts
Sabadell 29 pts

Nos quedamos colistas en esta clasificacion  :paret

28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #42 el: 18 de Febrer de 2008, 14:00:50 pm »
Jornada 25

Girona 52 pts
Gavà 39 pts
Ontinyent 34 pts
Eivissa 33 pts
Denia 32 pts
Villarreal B 30 pts
Sabadell 29 pts

Sense dubte una jornada pessima pels nostres interesos  :paret
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #43 el: 18 de Febrer de 2008, 14:21:56 pm »
Jornada 25

Girona 52 pts
Gavà 39 pts
Ontinyent 34 pts
Eivissa 33 pts
Denia 32 pts
Villarreal B 30 pts
Sabadell 29 pts

Sense dubte una jornada pessima pels nostres interesos  :paret

:ostres si ganaron todos menos el Villarreal B k empato 2-2 y eso k ganaba 0-2 k casi gana también y nuestro Sabadell k perdio, asi vamos últimos hay k recuperarse ya o aun bajamos  :paret  :****
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #44 el: 25 de Febrer de 2008, 00:55:28 am »
Jornada 26

Girona 55 pts
Gavà 42 pts
Ontinyent 37 pts
Eivissa 33 pts
Denia 32 pts
Sabadell 32 pts
Villarreal B 31 pts

Impresionant la racha que porta L'Ontinyent, mes o menys com la que va tenir el Denia ja fa unes setmanes, aquesta setmana avancem al Villarreal  :ok
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #45 el: 03 de de 2008, 13:54:48 pm »
Jornada 27

Girona 55 pts
Gavà 45 pts
Ontinyent 40 pts
Villarreal B 34 pts
Eivissa 33 pts
Denia 33 pts
Sabadell 33 pts

Tornem a quedar ultims en aquesta simbòlica classificació, degut a la victoria sorprenent del Villarreal a Girona i continua la ratxa impressionant de L'Ontinyent que ja es cinquè a la classificació general.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #46 el: 03 de de 2008, 15:55:57 pm »
Jornada 27

Girona 55 pts
Gavà 45 pts
Ontinyent 40 pts
Villarreal B 34 pts
Eivissa 33 pts
Denia 33 pts
Sabadell 33 pts

Tornem a quedar ultims en aquesta simbòlica classificació, degut a la victoria sorprenent del Villarreal a Girona i continua la ratxa impressionant de L'Ontinyent que ja es cinquè a la classificació general.

:ostres aun habrán 3 k keden en playoffs de ascenso y eso k son recién ascendidos, es increible la temporada del Girona, Gavá y Ontinyent  :yes: :laugh:

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #47 el: 10 de de 2008, 13:14:01 pm »
Jornada 28

Girona 56 pts
Gavà 46 pts
Ontinyent 41 pts
Villarreal B 37 pts
Eivissa 36 pts
Sabadell 36 pts
Denia 33 pts

Avancem al Denia que ha estat l'unic equip dels 7 que ha perdut en aquesta jornada.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #48 el: 11 de de 2008, 01:38:14 am »
Jornada 28

Girona 56 pts
Gavà 46 pts
Ontinyent 41 pts
Villarreal B 37 pts
Eivissa 36 pts
Sabadell 36 pts
Denia 33 pts

Avancem al Denia que ha estat l'unic equip dels 7 que ha perdut en aquesta jornada.

I akesta setmana toca avançar al villarreal :) seria important guanyar akest partit, encara k l'empat seria molt bo  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #49 el: 11 de de 2008, 10:49:13 am »
Hay k ganar y esperar k fallen el Orihuela y Ontinyent si keremos aspirar a algo más k la permanencia, vamos cada semana adelantando de 1 en 1 y acabaremos 4º aunke esta semana si ganamos podemos adelantar al Eivissa y al Villarreal B y kizás atrapar al Terrassa :laugh:

Desconnectat BADMAN

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #50 el: 11 de de 2008, 11:18:26 am »
Hay k ganar y esperar k fallen el Orihuela y Ontinyent si keremos aspirar a algo más k la permanencia, vamos cada semana adelantando de 1 en 1 y acabaremos 4º aunke esta semana si ganamos podemos adelantar al Eivissa y al Villarreal B y kizás atrapar al Terrassa :laugh:

Tinc una curiositat, tu ets el "pajarilloegarense" que parla en el foro de la pàgina futbolme.com sobre que encara el Sabadell ens agafara (referint a la ultima batacada del Terrassa. Si ets tu, la nota negativa no es que el CES estigui a nomes 3 punts de vosaltres, sino que encara deixin jugar a equips com el vostre. Per cert canvia el avatar, que es el mateix. :ostres

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #51 el: 11 de de 2008, 11:46:19 am »

Tinc una curiositat, tu ets el "pajarilloegarense" que parla en el foro de la pàgina futbolme.com sobre que encara el Sabadell ens agafara (referint a la ultima batacada del Terrassa. Si ets tu, la nota negativa no es que el CES estigui a nomes 3 punts de vosaltres, sino que encara deixin jugar a equips com el vostre. Per cert canvia el avatar, que es el mateix. :ostres

Será en futbolplus en todo caso  :laugh:  Sí, yo soy pajarilloegarense y no me escondo en ningún foro k ando almenos doy la cara no como otros k hay por alli k se ponen otro nick diferente al de aki para k no se les vea  ;)

Yo se de uno k se fue de este foro y anda por futbolplus con otro nombre obviamente  :laugh:

Yo no me refería k la nota negativa es k el Sabadell esté a 3 puntos, me refería k hay muchos equipos juntos k están muy cerca en cuanto a puntos del Terrassa empezando desde el Sabadell hasta el 6º, el Terrassa y k como no espavilen aun se kedará en zona media-baja de la clasificación  ;)

Aki puedes ver lo k puse en el post del Terrassa http://www.futbolplus.com/smf/index.php?topic=52347.4470

Mi avatar es el mismo en todos los foros k ando para k se vea k soy yo  :) .

Saludos  :beer2

Desconnectat BADMAN

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #52 el: 12 de de 2008, 09:36:27 am »

Será en futbolplus en todo caso  :laugh:  Sí, yo soy pajarilloegarense y no me escondo en ningún foro k ando almenos doy la cara no como otros k hay por alli k se ponen otro nick diferente al de aki para k no se les vea  ;)

Yo se de uno k se fue de este foro y anda por futbolplus con otro nombre obviamente  :laugh:

Yo no me refería k la nota negativa es k el Sabadell esté a 3 puntos, me refería k hay muchos equipos juntos k están muy cerca en cuanto a puntos del Terrassa empezando desde el Sabadell hasta el 6º, el Terrassa y k como no espavilen aun se kedará en zona media-baja de la clasificación  ;)

Aki puedes ver lo k puse en el post del Terrassa http://www.futbolplus.com/smf/index.php?topic=52347.4470

Mi avatar es el mismo en todos los foros k ando para k se vea k soy yo  :) .

Saludos  :beer2

Gracies per l´aclaracio, ja supossava que eres tu. De totes formes, cal que comencis a decantar-te per algun dels "teus "equips perque porta confussions i a mes procura escriure el que volguis dir i no otra cosa.  :beer2

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #53 el: 17 de de 2008, 12:59:29 pm »
Jornada 29

Girona 59 pts
Gavà 46 pts
Ontinyent 44 pts
Villarreal B 40 pts
Eivissa 39 pts
Sabadell 36 pts
Denia 33 pts
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #54 el: 25 de de 2008, 14:47:20 pm »
Jornada 30

Girona 60 pts
Gavà 49 pts
Ontinyent 45 pts
Villarreal B 43 pts
Eivissa 40 pts
Sabadell 37 pts
Denia 36 pts

Hem de mirar com sigui que no ens passi el Denia ja que aixo voldra dir que estarem ben fotuts en la classificació general.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #55 el: 31 de de 2008, 16:16:33 pm »
Jornada 31

Girona 60 pts
Gavà 50 pts
Ontinyent 48 pts
Villarreal B 43 pts
Eivissa 43 pts
Sabadell 40 pts
Denia 36 pts

Es consolida l'Ontinyent en la zona d'ascens juntament amb Girona i Gavà, per altra banda deixem ja al Denia a 4 pts  :ok
« Darrera modificació: 07 de Abril de 2008, 00:49:58 am per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #56 el: 07 de Abril de 2008, 00:49:41 am »
Jornada 32

Girona 61 pts
Gavà 53 pts
Ontinyent 48 pts
Eivissa 46 pts
Villarreal B 43 pts
Sabadell 43 pts
Denia 37 pts

Quan vem començar a fer aquesta classificació pensavem que quedant dels 2 primers ens salvariem, al final resultara que simplement superant al Denia ens salvarem xD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #57 el: 07 de Abril de 2008, 08:49:22 am »
amb aquesta clasificacio quedan claras algunas coses:
els equips que van pujar s´han reforçat molt be, nomes hi ha un equip que estigui a zona perillosa.
qui es pensaba que a aquestes alturas tots aquests recents ascendits estarian a aquestes posicions? ???  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #58 el: 07 de Abril de 2008, 14:22:15 pm »
D'aquestes dades trec una conclusió que fa dies que em balla pel cap i és que crec que el nivell general de segona B, i més específicament el del Grup III, ha baixat. Sincerament, jugador per jugador, no crec que la plantilla actual sigui millor que la del descens (està clar que en rendiment sí i això parla molt bé de Moya) i ja no vull comparar-la amb la del play-off, que teniem a Almunia, Genis, Sala, Diego Torres, Molist, Juan Carlos... Una plantilla que crec que seria superior a qualsevol d'aquest any al grup tercer. És més, crec que cap equip del nostre grup pujarà a Segona aquest any, lo qual és negatiu per nosaltres...
« Darrera modificació: 07 de Abril de 2008, 14:37:38 pm per J.R.G. »

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #59 el: 07 de Abril de 2008, 14:27:43 pm »
D'aquestes dades trec una conclusió que fa dies que em balla pel cap i és que crec que el nivell general de segona B, i més específicament el del Grup III, ha baixat. Sincerament, jugador per jugador, no crec que la plantilla actual sigui millor que la del descens i ja no vull comparar-la amb la del play-off, que teniem a Almunia, Genis, Sala, Diego Torres, Molist, Juan Carlos... Una plantilla que crec que seria superior a qualsevol d'aquest any al grup tercer.

jo en trec una altra: han desaparegut aquells 'megaequips' de 2aB, repartint-se tot molt més.

només el grup del 'huesca' és superior als altres. el del sur, si t'hi fixes, ténen pressupostos com el sabadell i poc mes. encara que sembli mentira...

ja no hi han els diners de fa 2 anys, i es nota !