Estimats amics del forum,
Com alguns de vosaltres ja sabreu, des de fa 2 dies soc a Irlanda, mes concretament, a Belfast. La meva visita durara de 3 a 4 anyets o sigui que em perdre moltissims partits del CES. Seguire l'equip pel forum i per RS. Estic molt trist, pero els motius academics i familiars que tinc per viure aqui son molt molt poderosos.
Nomes volia donar-vos les gracies a tots aquells amb qui he compartit bons moments de futbol i d'amistat (no dire noms perque sou molts i segur q em descuidaria algu). Especialment a tots aquells que vam gaudir com mai a Mallorca, a Mieres i a tants camps de la geografia catalana. Gracies a tots els que heu compartit partits, festes esbojarrades, kilometres, converses, i per damunt de tot sentiment arlequinat.
Dic Adeu temporalment al meu pais, a la meva ciutat i als meus colors, pero tard o d'hora TORNARE!
Visca el CES i la seva gent! Manteniu-vos fidels i crideu per mi tal i com ho he fet des de fa 14 anys!
Seamus
p.s. El meu agraiment tambe a tots els jugadors que em van regalar un 2-4 contra l'etern rival el dia del meu ultim partit. Suposo que no ho van fer expressament, pero igualment van aconseguir fer el millor comiat possible.