Autor Tema: NAUZET (2006-2007)  (Llegit 25307 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #40 el: 21 de Juliol de 2007, 12:34:53 pm »
Està clar que sap la rivalitat entre els 2 equips i volia agradar al Terrassa dient això, es tenen que pensar les coses abans de dir-les....

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #41 el: 21 de Juliol de 2007, 12:36:52 pm »
Bé . el Terrassa ha fitxat un jugador ke fa un mes i pico cridava amb els seus companys  **** EGARA al balcó d¡un ajuntament jajajaja...Cada cop em fa més gracia tot..

ARRAHONA

• Visitant
« Respondre #42 el: 21 de Juliol de 2007, 12:41:13 pm »
Tot això demostra que els jugadors actualment ja no senten ni estimen els colors d'un club, sinó més aviat els colors dels €  :ko  I per descomptat, quan Nauzet visiti la NCA amb la samarreta del Terrassa, el xiularé amb les mateixes ganes i forces que a qualsevol dels altres jugadors de l'equip egarenc. I amb més motiu per la seva "rajada" en la seva presentació  :-X

joseph

• Visitant
« Respondre #43 el: 21 de Juliol de 2007, 12:43:36 pm »
Jo no li donaría mes peixet al tema NAUZET, ja es fora i em de pensar amb els nous que vinguin.
A anat als veins doncs allá ell, em d'estar a mort amb els nostres  i oblidar tot lo demés.

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #44 el: 21 de Juliol de 2007, 12:44:33 pm »
Tot això demostra que els jugadors actualment ja no senten ni estimen els colors d'un club, sinó més aviat els colors dels €  :ko

Per mi això és el menys important, el que no es pot fer és MENTIR per fer-te el important i deixar al Sabadell com si fos una m****, digues quatre paraules tontes per a la graderia però no diguis MENTIRES!

ARRAHONA

• Visitant
« Respondre #45 el: 21 de Juliol de 2007, 12:54:45 pm »
Notícia extreta directament de la pàgina web oficial del Terrassa FC SAD:

"Aquesta mateixa tarda s´ha presentat de manera oficial la darrera incorporació del Terrassa FC. Es tracta del mig-campista Nauzet Fernández, un jugador de 29 anys procedent del Centre d´Esports Sabadell i format a les categories inferiors del CD Tenerife. Al llarg de la seva experimentada carrera, Nauzet ha militat a primera divisió portuguesa amb l´Sporting de Lisboa i a Segona Divisió "A" amb el CD Badajoz, entre d´altres equips.

A la seva presentació, el director esportiu Sergio Lobera ha agraït "l´esforç que ha realitzat Nauzet per estar avui amb tots nosaltres, ja que fa tan sols dues hores que ha rescindit contracte amb el seu antic club".

El jugador canari, que ha signat un contracte amb el Terrassa FC per a dues temporades, ha manifestat que afronta aquesta nova etapa amb moltes ganes. "El Terrassa FC és un equip consolidat que la temporada passada va demostrar tenir moltes qualitats per intentar ascendir a Segona Divisió "A". Respecte a la confecció de la nova plantilla, Nauzet ha declarat que "encara no conec a les noves incorporacions, però crec que hi ha un molt bon equip".

Respecte la rivalitat històrica que existeix entre el Terrassa FC i el CE Sabadell, el nou mig-campista egarenc ha manifestat que "el Sabadell es va portar molt bé amb mi, però tot i que encara gaudia d´un any més de contracte he decidit rescindir-ho perquè no em compensava continuar". Tot i el seu passat sabadellenc, Nauzet ha declarat que defensarà la samarreta del Terrassa "a mort, independentment del meu equip de procedència". "

:ko  :ko  :ko  :ko  :ko  :ko

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #46 el: 21 de Juliol de 2007, 13:27:28 pm »
vaya tela Nau al terrassa  :paret :paret si ja estava molt cabrejat amb el Moya per no contar amb ell ara ja el cabreig es maxim.jo no diré absolutment res en contra del jugador,ja que m'imagino que després de fer-lo fora ell haurà agafat l'oferta que li ha semblat millor pero sincerament em faran mal els ulls de veure'l vestit de vermell el dia 9 de septembre .. espero que l'hagin expulsat en la 2a jornada perque no el vull veure vestit d'egarenc jugant contra nosaltres. en fi estic molt cabrejat.

Moya has fotut una cagada de campionat, ens prives d'un gran jugador i a la postre reforces a l'etern rival amb la teva decisió de no contar amb ell  :**** :**** :****

en fi si el substitut que portin es igual o millor que Nau doncs perfecte pero si es pitjor ja serà el segon cas que per problemes personals perjudikem a la plantilla

Manel -- Paquito ; Nauzet -- ???

Pero aún hay quien no está contento con MOYA? Porque tuvo problemas con Manel y se deshizo de él. De acuerdo que Valera no le llegaba Manel ni a la suela de los zapatos, pero cuantos años hacía que no teníamos en la NCA un entrenador "amb cara i ulls".

De verdad, a los que criticais a RAMÓN MOYA (con mayúsculas porque se lo merece) Que más quereis???

A veces pienso que hay gente en este foro que se aburre.

Salud

puedes leer todos mis mensajes y veras que es la primera vez que critico a Moya y si encuentras alguno mas sera exactamente por lo mismo, o sea, por dejar escapar a Nauzet. si me cabrea que se vaya Nau es sinonimo de aburrirme? creo que no  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #47 el: 21 de Juliol de 2007, 14:08:12 pm »
Bé . el Terrassa ha fitxat un jugador ke fa un mes i pico cridava amb els seus companys  p*** EGARA al balcó d¡un ajuntament jajajaja...Cada cop em fa més gracia tot..

Es veritat que ho cridava i recordo que a Oviedo era un dels primers que va començar a cridar seria bo recordarli

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #48 el: 21 de Juliol de 2007, 14:48:04 pm »
a todos los que lo criticais que pretendeis que el nauzet entre al foto y en el tema encuestas os ponga los equipos que lo querian y que desde el foro decidamos al equipo que se va madre mia nauzet a echo lo que tenia que hacer y en vez de darle un 0 a el mejor se lo damos a la directiva por los precios de los carnets etc
visca el sabadell

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #49 el: 21 de Juliol de 2007, 15:25:31 pm »
nauzet muchos animos muyayo no te as ido te an exado siempre tendras mi amistad  me a dolido mucho verte de rojo pero oajala los dos partidos contra nosotros no juegues porque  me doleria verte triumfar en ese equipo de m*****  :scut
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat rombi

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #50 el: 21 de Juliol de 2007, 20:51:50 pm »
A mi personalmente me la suda donde vaya, lo que es indecoroso es que por la mañana firme el finiquito y comente que tiene que estudiar ofertas, y a las cuatro horas firma por el terraza.
Eso significa que ya tenia hasta el contrato echo y solo buscaba sacar mas dinero del finiquito.
No nos engañemos, el futbol es cosa de mercenarios que no sienten nada los colores de ningun club(siempre hay excepciones por supuesto)
Por eso prefiero no fichar a nadie que pagar como hace 2 años 10 o 11 millones a gente que se toco los huev-- y nos hundio en el pozo de 3º y arruinados.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #51 el: 21 de Juliol de 2007, 21:43:28 pm »
Doncs a mí al principi m'ha sobtat i m'ha fet una mica de rabia, però ara simplement penso en els meus  :bandera i ja està, no el tatxaré de cap poster pero em serà indiferent.
Això sí, rebrà insults pel simple fet de ser un egarenc, ni més ni menys que els altres companys de vestuari que tindrà aquesta temporada, serà un més i no rebrà menció especial sinó simplement li desitjarem que el seu equip perdi tots els partits.
Honor al Sabadell

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #52 el: 22 de Juliol de 2007, 09:27:09 am »
Una gran cagada les declaracions... :ko
Espero que l'any que ve torni a jugar a 3a... amb el Terrassa!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #53 el: 22 de Juliol de 2007, 09:59:52 am »
bueno jo coincideixo amb molts de vosaltres els que em coneixeu ja sabeu el odi que li ting al terrasa pero el cas nauzet el diferent, es un jugador que te 1 any mes de contracte i que pel que sigui NOSALTRES li rescindim el contracte ell l´unic que ha fet es buscarse una sortida laboral que millor li va economicament i personalment, recordem que te familia, dona,filla i ara li be un altre criatura, tots agessim fet el mateix que ell aixi dons el dia que jugem contra ell sera un rival per cridar-lo i pressionar-lo per com a persona segueix sent el nauzet que ens ha ajudat a pujar de categoria.
sobre el tema de las seves paraules dons.... que voleu que us digui ... una mica voler quedar be i un altre mica que auran fet els informadors del terrassa dons.... las paraules sobren pero son las idoneas per un fichatge que be del enemic mortal jejejeje  ;D
en resum no podem tildar a nauzet de traidor per que nosaltres l´hem fotut al carrer

i aixo ho diu un ANTI-EGARENC  :tongue3:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #54 el: 22 de Juliol de 2007, 10:35:17 am »
ARRAHONA buenos dias.si NAUZET dice en la web del Terrassa que "no me compensaba seguir" la cosa es muy clara y ya te la digo yo que se como ha ido todo.si rescinde como dice el por que le compensa es por que no va a estar entrenando o apartado cobrando sin opcones de jugar,el tiene una edad,y si este años se queda aqui sin jugar el año que viene a donde va?y nadie le daría lo que percibía este año en el sabadell,nadie quiere un jugador en blanco,aunque aqui tengamos la execepcion de JOSE MARI,que bien bueno ha salido y no me gustaba nada.tengo que admitir que me equivoqué de pleno y me alegro haberlo hecho.NAUZET mira por su trabajo,por su presente y futuro,es lógico.es una profesion muy bonita y privilegiada,pero corta,y el paga su hipoteca aunque viva por el futbol en distintas ciudades cada año,tiene mujer,niña y una que viene en agosto.yo hubiera hecho lo mismo.el en un año no ha vivido ni sabe lo que es el sentimiento arlequinado-egarense,eso el no lo sabe,ahora lo sabrá desde el otro lado.desde el enemigo.pero para nosotros no lo es.lo que el club no queria era que NAUZET se presentara con el equipo y fuera ovacionado.eso hubiera hecho pupita a alguno y lo han querido evitar.yo siempre voy a estar de acuerdo con lo que haga el club,evidentemente de acuerdo de acuerdo no pero lo voy a aceptar,y lo que no sepa me informaré,y de lo que sé,prefiero callar por que no se divulgan las cosas que se saben.NAUZET se va y punto.a mi como amigo me da muchisima rabia que marche al TERRASSA,yo nunka puedo desear que este equipo gane,ni con NAUZET ni sin NAUZET,pero lo que tengo claro es que el es mi amigo.y le entiendo,y por su puesto le apoyo.no le demos mas vueltas.ha pasado y como nadie quería que pasara.no aplaudo la decisión de NAUZET y el sabe que a mucha gente le duele pero personalmente le deseo lo mejor.que se sienta importante,que esté agusto en el TERRASSA,que disfrute jugando,que meta goles,que su familie esté cómoda allí,y que el año que viene se vaya del terrassa y solo esté un año.ya dije en otro post que personalmente yo contento de que esté cerca pero que pierdan siempre,por lo tanto centremonos en lo nuestro que no es poco y dejemos al equipucho de la aldea haver si se hunden este año ya del todo.UN ABRAZO A TODOS,a los defensores de NAUZET,a los neutros y a los en contra.SOMOS ARLEQUINADOS.lo nuestro lo primero.buenos dias.
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2007, 10:38:36 am per pirri »
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #55 el: 22 de Juliol de 2007, 13:01:05 pm »
NAU, ke tal? como te va?
Mira fuiste de los nuestros y uno de los grandes, pero te echaron, igual que echaron a Alberto a Manel a Miki, no  se tenemos un mister que seguramente no acepta que nadie le tosa. Aki muchos arremeten contra ti por irte al pueblo de al lado, esto està my mal, muy mal , pero opinar sin más tambien està mal y todos se atreven.
Seria mejor que se plantearan el porquè de las cosas, seguramente tienes una familia, a lo mejor tienes hijos y estos van a escuela, tu mejor opción era no alejarte de tu última residencia, algunos lo entendemos y màs quando en tus previsiones estava continuar con nosotros,
mucha suerte a nivel personal y la peor para tu nuevo ekipo

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #56 el: 22 de Juliol de 2007, 13:29:31 pm »
Doncs jo personalment li desitjo tota la sort del mon a Nauzet. Hi ha gent que li critica que s'hagi anat al Terrassa, però de veritat creieu que un jugador canari que ve de jugar a Extremadura, pot sentir els colors com un altre que s'hagi format al club?
Nauzet mira pels seus interessos i es lògic. Moya no l'ha volgut per aquest any, segons tinc entés per motius que si son certs, recolzo al 100% la decisió de Moya. Això no treu que a Nauzet se li tingui un gran apreci per la temporada que ha fet...
Jo personalment no el xiularé, més aviat l'aplaudiria abans de xiular-lo.

Nauzet passarà a l'historia de club per formar part de l'equip que ens va retornar a Segona B, i això es una cosa que li hem d'agrair i que jo personalment li agraeixo.

Ximplau, Ximplau...GRÀCIES NAUZET!!!  :clap

PD.: Això si...si tenies pensat guanyar molts partits amb el Terrassa, ja pots descontar-ne 2...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #57 el: 22 de Juliol de 2007, 16:07:19 pm »
PERQUE l'hem fet fora?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat rombi

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #58 el: 23 de Juliol de 2007, 20:15:11 pm »
A mi me parece perfecto que se busque la forma de ganarse la vida en el terrassa, lo que no me parece bien es la mentira y la hipocresia por el clasico "por mi familia".
Y me gustaria que Moya explicase los motivos de su salida del club.
Saludos

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #59 el: 23 de Juliol de 2007, 21:14:01 pm »
lo importante es buscarle un buen recambio!!
SOM DE 2a A!!