Autor Tema: Segona B 2007-08  (Llegit 45615 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: JORNADA del 15 y 16/09/2007
« Respondre #60 el: 18 de Setembre de 2007, 02:10:48 am »
Alicante 2-0 lleida :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: vamos antoniooo ke grande eres  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #61 el: 18 de Setembre de 2007, 03:10:04 am »
A veure. Ja he dit abans que em vaig equivocar. No sé quantes vegades ho he dit. El que passa és que el moderador m'ha esborrat la meva resposta i no sé perquè. 

Ok si no passa res, pero equivocar-se de 3 gols i a sobre en contra del teu equip ho trobaba molt raro  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #62 el: 18 de Setembre de 2007, 10:52:30 am »
SABADELL 1 EIVISSA 1.

Vergonyós empatar a casa 100%SABADELL. Ja vull veure jo que fa el Sabadell al Rico Perez. A veure si és capaç de guanyar.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #63 el: 18 de Setembre de 2007, 13:03:12 pm »
Si es vergonzoso la verdad ke si te doy la razon, nos la metieron doblada por detras, pero no te fies de este sabadell que os la puede meter doblada hasta por el ombligo, si no preguntale a tus amigos del terrassa ke se ke tienes muchos haver como estan de su escozor anal, que les dolio tanto que pasaron de ir lideres ganado las dos primeras jornadas a perder humillantemente contra nosotros y empatar a 0 contra la grama :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #64 el: 18 de Setembre de 2007, 13:21:24 pm »
El mateix et dic. No et fiis del Lleida. Us la pot fotre també.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #65 el: 18 de Setembre de 2007, 14:10:06 pm »

Perque no paras de provocar constantment?? no teniu forum alla?? no tens vida? amics, estudis, treball, n otens res que has devenir aqui a buscar follon??

mira que ets pesadet fillet.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #66 el: 18 de Setembre de 2007, 14:20:32 pm »

Perque no paras de provocar constantment?? no teniu forum alla?? no tens vida? amics, estudis, treball, n otens res que has devenir aqui a buscar follon??

mira que ets pesadet fillet.
:clap :clap :clap :clap

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #67 el: 18 de Setembre de 2007, 16:55:32 pm »
No digueu res en contra de enric_bcn, que vindran els x-men i us fotran bronca com ja m'han fet a mi, sembla ser que prefereixen les persones provocadores...  :ko

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #68 el: 18 de Setembre de 2007, 18:22:48 pm »
Que no provoquin els demés i jo no provocaré. Va començar a provocar arrrrrrlekinat. Jo estava tranquil fins que ell em va provocar. Res més a dir. I ho sento per la resta de gent del forum que no en té cap culpa. I per la teva informació arrrrrrlekinat, també m'ha enviat 1 privat x-men. I de provocador res. Tú si que provoques creant mal ambient.

Militu. De la meva vida no n'has de fer res! A tú que t'importa el que faig o no faig. Jo escric a molts forums perque em vé de gust, i ho seguiré fent. Fins aquí podíem arribar!!!!!
« Darrera modificació: 18 de Setembre de 2007, 19:03:46 pm per enric_bcn »

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #69 el: 18 de Setembre de 2007, 20:07:23 pm »
Que no provoquin els demés i jo no provocaré. Va començar a provocar arrrrrrlekinat. Jo estava tranquil fins que ell em va provocar. Res més a dir. I ho sento per la resta de gent del forum que no en té cap culpa. I per la teva informació arrrrrrlekinat, també m'ha enviat 1 privat x-men. I de provocador res. Tú si que provoques creant mal ambient.

Militu. De la meva vida no n'has de fer res! A tú que t'importa el que faig o no faig. Jo escric a molts forums perque em vé de gust, i ho seguiré fent. Fins aquí podíem arribar!!!!!

Mira llest, que ets un llest: jo no provoco. Jo defenso els meus interessos, i en aquest cas, els meus interessos s'anomenen CENTRE D'ESPORTS SABADELL. Tú has entrat en altres fòrums i ens has posat verds, i encara tens la cara de venir aquí a dir-nos el que hem de fer i ens acuses de provocadors quan el primer que provoques ets tu, parlant malament de nosaltres a esquenes nostres. I no sóc l'únic amb qui has tingut un "encontronazo": gran part d'aquest fòrum no et vol veure ni en pintura. Així que deixa'ns ja tranquils i véste'n al fòrum del teu estimat Lleida. Oi que jo no entro al fòrum del Lleida a ficar-me amb la gent? Doncs fes tu el mateix.  :scut  :bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #70 el: 18 de Setembre de 2007, 20:10:23 pm »
Bronca, Bronca, Bronca, Bronca, Bronca, Bronca, Bronca!!!!

Per cert... Visca el  :scut :icon_exclaim:
I Força Lleida!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #71 el: 18 de Setembre de 2007, 20:38:06 pm »
 Doncs perfecte que defensis el Centre d'Esports Sabadell. Pero jo puc donar la opinió que em dongui la gana. El que no m'ha agradat és que diguis que soc un falç. Jo dic el que vull i punt. Soc com soc i si no t'agrada adeu molt bones o passa de mi noi. Així de clar t'ho dic. Més no puc dir. Pero això de dir que soc un falç no t'ho penso consentir!!!!!  :****

Fins aquí podiem arribar!!!!!!!!!!!
« Darrera modificació: 18 de Setembre de 2007, 20:45:09 pm per enric_bcn »

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #72 el: 18 de Setembre de 2007, 20:39:47 pm »
Doncs perfecte que defensis el Centre d'Esports Sabadell. Pero jo puc donar la opinió que em dongui la gana.

Doncs llavors nosaltres també podem donar l'opinió que ens dongui la gana sobre tu. Si nosaltres hem d'aguantar els teus comentaris sobre el Sabadell, has d'aguantar els nostres comentaris sobre tu. O tots moros o tots cristians.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #73 el: 18 de Setembre de 2007, 20:45:00 pm »
Doncs llavors nosaltres també podem donar l'opinió que ens dongui la gana sobre tu. Si nosaltres hem d'aguantar els teus comentaris sobre el Sabadell, has d'aguantar els nostres comentaris sobre tu. O tots moros o tots cristians.

A mi em sembla que no és el mateix, eh... d'acord que hagi d'aguantar els comentaris sobre el Lleida, però d'aquí a que entrem en temes personals em sembla que va massa enllà del que és un fòrum en l'apartat dedicat a fútbol.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #74 el: 18 de Setembre de 2007, 21:28:43 pm »

Mira llest, que ets un llest: jo no provoco. Jo defenso els meus interessos, i en aquest cas, els meus interessos s'anomenen CENTRE D'ESPORTS SABADELL. Tú has entrat en altres fòrums i ens has posat verds, i encara tens la cara de venir aquí a dir-nos el que hem de fer i ens acuses de provocadors quan el primer que provoques ets tu, parlant malament de nosaltres a esquenes nostres. I no sóc l'únic amb qui has tingut un "encontronazo": gran part d'aquest fòrum no et vol veure ni en pintura. Així que deixa'ns ja tranquils i véste'n al fòrum del teu estimat Lleida. Oi que jo no entro al fòrum del Lleida a ficar-me amb la gent? Doncs fes tu el mateix.  :scut  :bandera

Entra al forum del Lleida. Ningú t'ho impedeix! Jo m'acabo de registrar al forum del Nastic. Per cert. Molt bona gent. Tots m'han anat de bon rollo i no com molts d'aquest forum. Pero com no tots els d'aquest forum son així, doncs no deixaré d'escriure. I també escric en el forum del Lleida. Més que en aquest. Per soposat.  I molta gent no em vol veure ni en pintura pero hi han que si que em volen veure en el vostre forum llest! Que no saps res tú de qui em vol veure i qui no em vol veure!!!!!!!!!!  :paret

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #75 el: 18 de Setembre de 2007, 22:51:50 pm »
enric_bcn vas de coleguita aki y luego me dijiste a mi personalmente ke nos flipavamos en las celebraciones ke si nos pensavamos ke aviamos subido a primera ke tanto autobus tanto balcon y tantas historias ke somos unos flipaos ke la aficion del sabadell ni punto comparacion con la del lleida ke nuestro campo esta vacio y un etcetc largo...... O0

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #76 el: 19 de Setembre de 2007, 14:50:33 pm »
Vaig donar la meva opinió i punt. Vosaltres podeu celebrar el que us dongui la gana, pero jo només donava una opinió. Res més. I això ja és aigua passada 100%Sabadell.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #77 el: 19 de Setembre de 2007, 16:51:29 pm »
pero un autobus y un balcon casi todos los equipos lo hacen!!yo vi al gava tambien en un autobus,y al gironaen el ayuntamiento,eso enric creo que es muy normal!!
SOM DE 2a A!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #78 el: 19 de Setembre de 2007, 17:21:43 pm »
Que es lo que yo digo, que este tío quiere ir de buen rollo pero en realidad es un liante. Y a la que sale alguien a cantarle las 40 a este pedazo de falso mentiroso, dice que somos unos provocadores. Pues no sé quien empezó a provocar criticando los fichajes que hizo el Sabadell este verano... Pero bueno, como tu bien dices enric_bcn, nos vemos obligados a respetar tus opiniones, pero respeta tu también las nuestras entonces. Así que opino que el Lleida es un equipo bastante mediocre, con una afición penosa, pues tienen un magnífico campo de futbol que se está pudriendo de la risa ya que no lo llenan ni a la de tres... En casi todos los partidos hay más afición contraria que del propio Lleida. No te creas la caña porque históricamente sois un equipo de 2ªB...  :scut  :bandera

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #79 el: 19 de Setembre de 2007, 23:55:13 pm »
Tú si que vols anar de mal rollo. Vull que sapigues que jo no soc del Sabadell. Soc del Lleida. I no tinc res contra el Terrassa. T'ha quedat clar? És com si tú fossis de l'Espanyol o del Real Madrid i no del Barça. Jo m'he d'aguantar. Doncs tú igual. Hi ha algun problema en que em caiguin bé els 2 equips? Jo ho sento molt. Em cau millor el Terrassa que el Sabadell. Volies que dongués la cara? Doncs la dono. Em cau millor el Terrassa que el Sabadell, pero no tinc res contra el Sabadell tampoc. Hi ha algu de dolent? Es veu que si. Pero ja passo de discutir amb tú. És ****** discutir amb tú i amb 100%Sabadell.