Autor Tema: BADALONA-CES  (Llegit 22647 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat poblenou

• Aleví
  • Missatges: 63
  • Gènere: Masculí
  • Anti madridista
Re: BADALONA-CES
« Respondre #60 el: 21 de Setembre de 2007, 22:21:31 pm »
Ola jo dic un  0 a 3 i te que jugar montero i vilanova
 :scut :bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #61 el: 22 de Setembre de 2007, 00:18:30 am »
Jo, personalment, crec que caurem a Badalona. Allà, ens tenen ganes, i Francisco sap motivar als seus. :veryangry:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

futbolista

• Visitant
« Respondre #62 el: 22 de Setembre de 2007, 00:19:57 am »
hola amigos 1 a 2 minuyo 88  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #63 el: 22 de Setembre de 2007, 04:16:16 am »
Jo, personalment, crec que caurem a Badalona. Allà, ens tenen ganes, i Francisco sap motivar als seus. :veryangry:

Yo les tengo más ganas aun y más después de lo k le pasó al Terrassa el año pasado, ahora el Sabadell se vengará como dios manda ganando a ese campo y david prats se va a comer las palabras k dijo menudo p****o ese tio merece ser a 3ªªªªªªªª  :yes:  :laugh:
« Darrera modificació: 22 de Setembre de 2007, 10:46:08 am per X-Men Aigua »
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #64 el: 22 de Setembre de 2007, 09:38:55 am »
Doncs jo soc positiu, crec que no perdrem. El Badalona no ha començat bé i és una bona oportunitat per guanyar-los i colocar-nos entre els 4 primers. Avere si ens surt un bon partit i ens emportem els 3 punts.
SOM DE SEGONA!!!

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #65 el: 22 de Setembre de 2007, 13:10:56 pm »
Jo crec que no guanyareu, pero tampoc perdreu. Jo firmo 1 empat. Si teniu la defensa igual de bé que el dia del Terrassa, segur que anireu pel bon camí. Pero la defensa del Badalona també és bona eh! Ho donen demà a les 12:00 pel 33 veritat?

futbolista

• Visitant
« Respondre #66 el: 22 de Setembre de 2007, 13:19:05 pm »
te eqivocas erriq ganaremos y aun perdiendo somos los mejores del mundo 1 a 2 minutoo 88  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla a porellos chicos que esta victoria es para morales :scut :scut :scut :scut :scut

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #67 el: 22 de Setembre de 2007, 13:44:31 pm »
Jo crec que no guanyareu, pero tampoc perdreu. Jo firmo 1 empat. Si teniu la defensa igual de bé que el dia del Terrassa, segur que anireu pel bon camí. Pero la defensa del Badalona també és bona eh! Ho donen demà a les 12:00 pel 33 veritat?

a les 12:30  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

futbolista

• Visitant
« Respondre #68 el: 22 de Setembre de 2007, 13:48:53 pm »
1 a 2 minutoo 88  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #69 el: 22 de Setembre de 2007, 13:50:51 pm »
  BADALONA - SABADELL A SEGONA B:

2005-06
 Jda. 4
 BADALONA  4 - 3
  SABADELL
2004-05
 Jda. 37
 BADALONA  3 - 2
  SABADELL 

Pero en tots els Badalona - Sabadell, heu aconseguit 5 victories, 3 empats i 6 derrotes. No està malament 5 victories a fora.

Moltes gràcies Pipo.  :beer2
« Darrera modificació: 22 de Setembre de 2007, 13:54:27 pm per enric_bcn »

futbolista

• Visitant
« Respondre #70 el: 22 de Setembre de 2007, 13:54:25 pm »
pero escribes las derrota una estadistica que la vamos a rromper por morales con dos h****s :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera y a quien le pese dos piedras y que se machaque el trabuco :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #71 el: 22 de Setembre de 2007, 14:24:03 pm »
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:

2-0

:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:

No ploris dona, t'ho han plantejat molt malament aixo, no t'els creguis i mira-t'ho bé.
A Badalona úntimamant hi hem perdut, però també és veritat que sempre hi em marcat i més d'un gol. Creus que el Prats tornarà a tenir un dia esplèndid com l'últim partit? esperem que no i aquesta vegada ho tinguem més tot a favor nostre. Un empat no estaria malament, hem de puntuar, però GUANYAREM

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #72 el: 22 de Setembre de 2007, 15:02:58 pm »
cual es el precio de las entradas? 6€ y 10€? alguien lo sabe?
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

antcarcer

• Visitant
« Respondre #73 el: 22 de Setembre de 2007, 15:12:42 pm »
10 euros, resistencia :beer2

Desconnectat sotako

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #74 el: 22 de Setembre de 2007, 23:07:47 pm »
si me despierto antes de las 11 i el tiempo no ta revuelto voi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!si no..me kedare apoyando por ...la tele...q remedio..

ira muxa gente???

futbolista

• Visitant
« Respondre #75 el: 23 de Setembre de 2007, 00:26:52 am »
hoy a ganar es mi cumple y no puedo estar de mala leche 1 a 2 minuto 88 :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #76 el: 23 de Setembre de 2007, 10:20:34 am »
bon dia arlekinats!

aki un saballut que viu a Itàlia, a veure si desde la distància em podeu confirmar una cosa sobre la retransmisió del partit:

el partit en directe el fan pel canal 33 a les 12:30, però en la programació del canal internacional de televisio de catalunya tenen programat un partit a les 16:30,  em confirmeu que es el mateix partit però que en l'internacional es el sabadell, pero en diferit?

merci!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #77 el: 23 de Setembre de 2007, 10:55:58 am »
Hem vaig a dutxar i agafare el cotxer per anar cap alla aviam si tormen amb els 3 punts

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #78 el: 23 de Setembre de 2007, 11:02:28 am »
el partit en directe el fan pel canal 33 a les 12:30, però en la programació del canal internacional de televisio de catalunya tenen programat un partit a les 16:30,  em confirmeu que es el mateix partit però que en l'internacional es el sabadell, pero en diferit?

En teoria, si que és el partit del CES.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #79 el: 23 de Setembre de 2007, 11:16:41 am »
Crec que serà un partit molt difícil, però pot passar de tot. Aposto per 0 a 1, gol de penalty inexistent al minut 95.  :botador