Autor Tema: BADALONA-CES  (Llegit 22682 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sotako

• Aleví
  • Missatges: 33
Re: BADALONA-CES
« Respondre #160 el: 23 de Setembre de 2007, 15:27:11 pm »
si....teines razon...oi me ha dao verguenza....verlos jugar...ni un xute casi..i encima me e io en el 40 i a sio irme i marcar juas.........en fin....no vamos a ningun sitio asi....cambios ya....diego i pirri....por mora i montero...i el arevalo ese...ueno no a estao mal lo k a estao en el campo..eso si...el sabadell....no ha hecho nada...y cuando podia....creo q ha habido mas de un penalti...uno de una falta ...i otro de una mano de ellos...en fin...pasar pagina ...i haber si remontamos  vuelo...

Ferni

• Visitant
« Respondre #161 el: 23 de Setembre de 2007, 15:36:53 pm »
A veure,  baixar no baixarem. El Moya és un bon entrenador encara a vegades faci coses q no s'entenen massa ( per exemple possar a Carrillo titular).
Moya es va marcar l'objectiu d sumar la meitat d punts possibles durant la primera volta, i d moment podríem dir q és el q portem, 7 de 15 possibles.
La nostra salvació i possible tranquil·litat de cara a la permanencia passa per la NCA, per a mirar d sumar el màxim possible a casa. A fora ja vec q guanyar guanyarem molt pocs partits, i d punts també en sumarem molt poquets, amb l'acovardiment i passotisme q porten els jugadors, així doncs, ara per ara em d mirar d deixar escapar pocs puntets a casa, per exemple la setmana q ve si q considero q tot el q no sigui guanyar serà un fracàs.
S'ha  d convertir la NCA en un fortí i d'aquesta manera afrontarem la temporada amb algo d tranquilitat....

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
« Respondre #162 el: 23 de Setembre de 2007, 15:42:59 pm »
PITJOR PARTIT DEL SABADELL daket any sense dubte i de lany passat tmb, lunica ocasio a sigut la del gol del Mora, lunic ke es salva avui jun am Fran Arevalo ke ua dunat tot els minuts ke a jugat. No em aportat perill en cap momen i nose si dir Rubi, sino pitjor i tot. Es cert ke nons an pitat 2 penals clars pro =men el resultat es mol just.
VISCA EL SABADELL

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #163 el: 23 de Setembre de 2007, 15:43:16 pm »
A que juega Diego Carrillo?  ??? Como puede ser titular?  ??? Yo lo mandaba directamente a la grada, no sirve ni para calentar banquillo!  :ko MONTERO TITULAR YA, TÚ SI QUE VALES CRAK!! Fran Arévalo... bien, a este chaval le veo con muchas ganas, pero en el partido de hoy sólo se le ha visto una vez... No creo que tenga sitio en este Sabadell, le veo más como jugador de 3ª (de hecho, la temporada pasada estaba en 1ª Catalana...  :snore:) David Pirri muy bien, se le ve muy combativo  ;) Y Óscar Ollés... sin palabras, de lo mejor que tenemos, por no decir el mejor, cómo pelea, no da una pelota por perdida! Pero está muy solo arriba, necesita alguien que le apoye en ataque, no puede él solo contra todos los defensas. Y bien también De Navas, que ha sacado dos o tres goles cantados... De todos los fichajes realizados, sólo veo bien los de David Pirri, Miki (genial en el mediocampo  :ok) y Antúnez... El resto de fichajes, ni fú ni fa... Los jugadores que casi siempre (por no decir siempre, como hoy Toni Mora con ese trallazo  :visca) nos sacan las castañas del fuego, pertenecen al bloque que nos ascendió el año pasado, ése fue nuestro mejor fichaje  :clap No sé porque se hizo, pero la directiva no renovó a jugadores del año pasado de 3ª para fichar a otros jugadores de 3ª e incluso de categorías más inferiores (Javi Lara del Prat, Siso Amigó de la Damm, Fran Arévalo del Igualada...) Y a todo esto: que pasa con Iván Villanova y Finidi? Es que acaso Diego Carrillo es mejor que los dos juntos? REVOLUCIÓN EN EL ONCE TITULAR YA!!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #164 el: 23 de Setembre de 2007, 15:44:34 pm »
A veure,  baixar no baixarem. El Moya és un bon entrenador encara a vegades faci coses q no s'entenen massa ( per exemple possar a Carrillo titular).
Moya es va marcar l'objectiu d sumar la meitat d punts possibles durant la primera volta, i d moment podríem dir q és el q portem, 7 de 15 possibles.
La nostra salvació i possible tranquil·litat de cara a la permanencia passa per la NCA, per a mirar d sumar el màxim possible a casa. A fora ja vec q guanyar guanyarem molt pocs partits, i d punts també en sumarem molt poquets, amb l'acovardiment i passotisme q porten els jugadors, així doncs, ara per ara em d mirar d deixar escapar pocs puntets a casa, per exemple la setmana q ve si q considero q tot el q no sigui guanyar serà un fracàs.
S'ha  d convertir la NCA en un fortí i d'aquesta manera afrontarem la temporada amb algo d tranquilitat....
jo crec que tambe ens salvarm,pero fot rabia,que juguin els que porten uns cuants partits sense rasca bola,avui si es ves fet un altre plantejament,potser haguessim sumat minim un punt,pero bueno,a guanyar diumenge vinent sigui com sigui... :yes:
SOM DE 2a A!!

joseph

• Visitant
« Respondre #165 el: 23 de Setembre de 2007, 15:47:49 pm »
No ens enganyem, 5 partits i tan sols em jugat bé a TERRASSA, els altres em estat espesos i molt fallons.
Si a més em de sortir a jugar amb 10, o no o veu l'entrenador que CARRILLO es carne de banquillo, un jugador de 1ª Catalana com a molt, o donem oportunitats a FRAN molt bé avui, ó FINIDIS etc. ó que no es queixi si li fan dedicatories com el partit anterior.
O pasarem malament si no espabilem una miqueta, i mireu el calendari que tenim els tres próxims partits i no vull cridar al mal temps.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #166 el: 23 de Setembre de 2007, 15:48:30 pm »
Fatal, la veritat que ha estat el pitjor partit de la temporada, trobarem molt a faltar a Roberto asixo ho teniem clar, ara si el substitut en el 11 es Roca, doncs encara el trobarem mes a faltar... sincerament no entenc perque Toni Mora no ha estat titular. l'arbit com sempre donant *** ***  i els 4 niñatos de la peña betulians uns inutils  :**** :****
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #167 el: 23 de Setembre de 2007, 15:51:43 pm »
Fatal, la veritat que ha estat el pitjor partit de la temporada, trobarem molt a faltar a Roberto asixo ho teniem clar, ara si el substitut en el 11 es Roca, doncs encara el trobarem mes a faltar... sincerament no entenc perque Toni Mora no ha estat titular. l'arbit com sempre donant *** ***  i els 4 niñatos de la peña betulians uns inutils  :**** :****

Y después dicen que los maleducados somos nosotros...  :snore:

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #168 el: 23 de Setembre de 2007, 15:55:35 pm »
jo es que estic una mica emprenyada... per que quan amb l'1-0 i veien que el plantejament no era el correcte i que el camp estava molt mullat...no ha fet abans els canvis???
nooooo,fa el s canvis a la segona part, amb el 2-0, amb la mitad dels jugadors desesperats i pretent que el montero i els altres que han sortit li aixequin un partit que s'ha plantejat malament des d'un principi...que tots ens podemem equivocar..jo la primera...pero coi que rectiqui a temps...
i que consti que jo ja m'esperava que perdessin, podeu veure post anteriors...el moya no en sap de plantejar partits en camps petits i de gespa artificial...
 :paret :paret :paret :paret :paret :paret
Millor Moderadora Forera Novell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #169 el: 23 de Setembre de 2007, 16:03:53 pm »
Es que eso es lo que te da rabia, que equipos vulgares como el badalona o el miapuesta nos pasen la mano por la cara de esa manera  :**** :****

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #170 el: 23 de Setembre de 2007, 16:20:04 pm »
M'enrecordo de l'ultim BADALONA - LLEIDA. Els Ilegetes van passar davant dels Betulians i els Betulians dient p*** LLEIDA!!!! Doncs quan es van girar els Ilergetes, es van callar en sec els Betulians. I els Ilergetes no els van pegar perque van veure que eren una panda de nens. 

Això si. la resta de l'afició del Badalona un 10. Jo vaig parlar amb molts d'ells i em van dir que no ens mereixiem estar a Segona B, que hauriem d'estar com a minim a Segona A.
« Darrera modificació: 23 de Setembre de 2007, 16:23:14 pm per enric_bcn »

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #171 el: 23 de Setembre de 2007, 16:24:33 pm »
M'enrecordo de l'ultim BADALONA - LLEIDA. Els Ilegetes van passar davant dels Betulians i els Betulians dient p*** LLEIDA!!!! Doncs quan es van girar els Ilergetes, es van callar en sec els Betulians. I els Ilergetes no els van pegar perque van veure que eren una panda de nens. 

Això si. la resta de l'afició del Badalona un 10. Jo vaig parlar amb molts d'ells i em van dir que no ens mereixiem estar a Segona B, que hauriem d'estar com a minim a Segona A.

si, es que jo desde la meva zona em pensava que eren mes grans, pero al sortir del camp els he vist d'aprop i no tenen mes de 15 anys xD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #172 el: 23 de Setembre de 2007, 16:41:47 pm »
¿A ke jugamos con esta defensa?? Cebrian en diciembre lo empaketamos y regalamos , no vale para el Sabadell . ¿Xavi Roca deve ser titular? ,¡ Diego Carrillo al bankillo! , ¿porke no juega Montero ? , vaya pena de partido...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #173 el: 23 de Setembre de 2007, 16:49:21 pm »
a mi cervian me a gustado hasta ahora :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

gata de arlekinat

• Visitant
« Respondre #174 el: 23 de Setembre de 2007, 16:58:29 pm »
una pregunta  ha k hora es elpartido?

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #175 el: 23 de Setembre de 2007, 16:59:55 pm »
una pregunta  ha k hora es elpartido?

Ya se ha jugado y perdimos 2-1
28-05-2011 - Eibar -

gata de arlekinat

• Visitant
« Respondre #176 el: 23 de Setembre de 2007, 17:03:07 pm »
  :ostres  :ostres vaya lo siento mucho j**** ,con eso k toi tan lejos no me<ntero de<nada , vaya lo siento mucho  amigos j**** !!! animos vale? el proximo encuentro en sabadell os kiero con el ekipo  dejando vuestras gargantas ,un saludo lo siento mucho

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #177 el: 23 de Setembre de 2007, 17:07:29 pm »
  :ostres  :ostres vaya lo siento mucho j**** ,con eso k toi tan lejos no me<ntero de<nada , vaya lo siento mucho  amigos j**** !!! animos vale? el proximo encuentro en sabadell os kiero con el ekipo  dejando vuestras gargantas ,un saludo lo siento mucho

Si tienes el canal internacional lo están dando ahora mismo, por cierto ridículo campo de fútbol para un equipo de 2ª"B".
                                                          :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

gata de arlekinat

• Visitant
« Respondre #178 el: 23 de Setembre de 2007, 17:11:44 pm »
labtec notengo canal internacional estoy  siguiendo elpartido  de athletic club debilbao  por su  paguina wet, me datantanta pena ,sabes tengo ganas depoder ir haber algun partido esta temporada ha barcelona  ha NCA espero poder ir algun dia antes de q acabe la temporada pq me kedaron por conocer muchisimos foreros

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #179 el: 23 de Setembre de 2007, 17:32:37 pm »
golllllllllllllllllll :clap :cheer :anims  :anims aduriz h marcado  amos ganando < :balla  :balla  :balla

Los temas de futbol del resto de equipos van en el apartado FUTBOL, hay un post dedicado a cada jornada  ;)