Autor Tema: DIEGO CARRILLO NO PUEDE SER TITULAR  (Llegit 14052 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: DIEGO CARRILLO NO PUEDE SER TITULAR
« Respondre #40 el: 18 de Setembre de 2007, 15:42:13 pm »
Jaume es un gran jugador,pero,que ha fet malament pep pages?

No ha fet res malament, pero com a central m'insipira mes confiança Jaume, vaja es mes dur i molt menys tecnic que Pagès, pero en aquesta categoria crec que els centrals han de tenir mala llet i anar molt forts, com Antunez i Jaume  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #41 el: 18 de Setembre de 2007, 15:53:59 pm »
no es res sorprenent,ja coneixem al diego carrillo i no te nivell de segona b,jo creia que amb l'experiencia seria mes complert i millor jugador,pero segueix igual,vaja un jugador de tercera

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #42 el: 18 de Setembre de 2007, 19:39:42 pm »
Per mi Carrillo és un bon jugador de 2a B, i té un bon nivell. Res a veure al Carrillo de la 1a etapa.
Si és cert que en aquests primers partits no ha estat al nivell, i potser estaria bé donar-li alguna opció a Villanova en banda dreta, sabent que Morales haurà d'estar 4 mesos fora.

Jo també probaria, i posaria a Montero a la banda esquerra.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

futbolista

• Visitant
« Respondre #43 el: 19 de Setembre de 2007, 00:01:19 am »
a mi no me gusta carrillo ya le quitaron de titular en figueras pero hay que tener paciencia y poco a poco iremos a mas   :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #44 el: 19 de Setembre de 2007, 16:24:49 pm »
yo tambien prefiero a jaume,para mi es mucho mas conduntente y mas rapido que pep pages!
SOM DE 2a A!!

futbolista

• Visitant
« Respondre #45 el: 19 de Setembre de 2007, 16:37:20 pm »
perdonar si me meto en vuestro tema pero llevais razon jaume a de jugar por que es su puesto natural y por que es mas rapido y mejor :bandera :bandera :bandera :bandera :anims :anims :anims :anims

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #46 el: 19 de Setembre de 2007, 16:56:38 pm »
perdonar si me meto en vuestro tema pero llevais razon jaume a de jugar por que es su puesto natural y por que es mas rapido y mejor :bandera :bandera :bandera :bandera :anims :anims :anims :anims

futbolista, los temas son de todos,jeje. :beer2
SOM DE 2a A!!

futbolista

• Visitant
« Respondre #47 el: 19 de Setembre de 2007, 17:10:38 pm »
gracias amigos :xin-xin :scut :bandera :bandera :bandera :oooooo:

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #48 el: 19 de Setembre de 2007, 19:25:46 pm »
:beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #49 el: 19 de Setembre de 2007, 19:59:10 pm »
Para mi Diego Carrillo, sigue con el mismo fallo que tenia y no ha mejorado, le sobra ese segundo regate, por que la malloria de las veces puede centrar a la primera y se empeña en seguir regateando al defensa, prefiero Montero en su lugar es mucho mas desiquilibrante y tiene mucho mas olfato de gol

la meva sang és arlequinada

futbolista

• Visitant
« Respondre #50 el: 19 de Setembre de 2007, 20:38:20 pm »
y  pregunto yo se ficha a un zurdo de la confianza de moya por que aqui no le conocia nadie pradas preguto para que a venido????? :beer2 :beer2 :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #51 el: 20 de Setembre de 2007, 12:11:16 pm »
Pradas, Finidi, Siso, Lara,... Han venido para completar la plantilla xq son sub-23 y si se les presentara la oportunidad intentar aprovecharla, aunque yo de momento lo veo difícil.

Y este ya es un tema del que se ha hablado mucho y no soloen esta temporada, o sea que mejor no volver a tocarlo.

Salud.

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #52 el: 20 de Setembre de 2007, 13:36:40 pm »
insisteixo dient que el diego carrillo ha de jugar, i mès ara que no hi es el roberto morales, en cuant a tu amic alumniaforever et volía dir que et ficas molt amb mi. ara et dic una cosa,  ¿coneixes a tota la gent del foro? per què veig que tens un interès enorme en sapiquer qui soc. jo no sè qui ets, et conec de aquí, i no diguis que no em deixo veure per què no es veritat, lo que pasa es que vaig al camp, em poso amb el kilian, el fill de me dona i no parlo amb molta gent, vaig una miqueta a la meva. i dir tambè ja que estic que cuan vaig dir al company liruju que portava el bombo em vaig confondre, volia dir que alomillor era el forero antcarcer, que es amic meu, pero no em sortia el nom, veig que el vostre humor es una miqueta negre chatos.

futbolista

• Visitant
« Respondre #53 el: 20 de Setembre de 2007, 13:38:10 pm »
bueno pues a esperar a ver si le dan un hueco al chico, pero cuando se ficha un sub 23 hay que tener buen ojo para que luego podamos utilizarlos y nos sean de ayuda, por que de poca ayuda sirvieron los anteriores ejemplo claro VALLS :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

antcarcer

• Visitant
« Respondre #54 el: 20 de Setembre de 2007, 13:56:32 pm »
solo me faltaba eso kiko, llevar el bombo y el megafono :) :) :beer2

Desconnectat kiko19

• Infantil
« Respondre #55 el: 20 de Setembre de 2007, 13:56:46 pm »
¿qui es el valls? el del valls sports ja es va retirar fa anys, no va triunfar en aquet mòn futbolista, eres mi mejor amigo antonio, yo tengo unos timbales que me trajeron de la india, podriamos formar una buena pareja socio  :o

antcarcer

• Visitant
« Respondre #56 el: 20 de Setembre de 2007, 14:02:35 pm »
Si, y en la festa major del año que viene, en la pza del valles, en vez de actuar los negros, salimos nosotros :beer2

Desconnectat kiko19

• Infantil
« Respondre #57 el: 20 de Setembre de 2007, 14:13:13 pm »
tu si que me entiendes antcarcers, seremos los teloneros en las festas de sabadell, hoy me mujer me ha hecho arroz a la cubana, a ver si se lo ha currao, por que ultimamente esta muy espesa, igual es que me quiere dar boleto, estoy sospechando, dice que me tiro el dia pegado al ordenador, estoy en el foro del club i piensa que chateo con mujeres de esas faciles, no se si a ti te pasa lo mismo con tu mastresa, bueno, tambien tendriamos que darle alguna oportunidad al lara, reconvertirlo a interior, o que juege mas ivan villanova, ese si que es un ratilla a mi me encanta.

futbolista

• Visitant
« Respondre #58 el: 20 de Setembre de 2007, 14:24:46 pm »
valls tenia ficha en el primer equipo el año pasado del primer equipo es el hijo de confecciones valls que quiere ver a su hiji futbolista pero :ejem :ejem :ejem :ejem :ejem :ejem :ejem :ejem :ejem :ejem :ejem :ejem :ejem

Desconnectat kiko19

• Infantil
« Respondre #59 el: 20 de Setembre de 2007, 14:37:36 pm »
¿vols dir futbolista això del valls? si no juga aqui deu ser floxet, ¿on está jugatn ara?