Autor Tema: CAMBIOS EN LA PORTERIA DEL SABADELL  (Llegit 5905 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

futbolista

• Visitant
Re: CAMBIOS EN LA PORTERIA DEL SABADELL
« Respondre #40 el: 18 de Setembre de 2007, 23:58:49 pm »
poco apoco mejoraremos y si fallamos me traigo de mister a mi amigo pero claro dira que no deja un equipo a media temporada osea que defensas aplicaros que no queremos sufrir :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :anims :anims :anims :anims :anims :anims

Desconnectat oscar

• Aleví
  • Missatges: 77
  • Gènere: Masculí
« Respondre #41 el: 19 de Setembre de 2007, 18:15:16 pm »
Jo no tocaria la porteria!!!!!! Recordeu qui va ser la clau per l´ascens quan varem jugar contra el MallorcaB???

A veure si tenim una mica de memòria i recolzem al De Navas :clap2
Visca el Sabadell desde Gelida !!!!

futbolista

• Visitant
« Respondre #42 el: 19 de Setembre de 2007, 18:30:01 pm »
bien osacar bien denavas es de los mejores porteros que yo e visto en muchoooooo  tiempo y llevo muchos años en el futbol es nuestro portero el mejor vque podemos tener :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap

Ferni

• Visitant
« Respondre #43 el: 19 de Setembre de 2007, 19:11:12 pm »
Jo no tocaria la porteria!!!!!! Recordeu qui va ser la clau per l´ascens quan varem jugar contra el MallorcaB???

A veure si tenim una mica de memòria i recolzem al De Navas :clap2

perq  De Navas fos la clau a Mallorca no puc dir q em sembla q ara mateix podria rendir millor Miguel Ángel? el futbol són etapes hi ha etapes en q un jugador pot estar millor q un altre o que convé més possar-ne a un q altre, i no per això no ens n'hem d'enrrecordar del q va passar a Mallorca, jo sóc el primer q m'en recordo i n'estic molt agrait com aficionat del Sbd que sóc.

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #44 el: 19 de Setembre de 2007, 19:56:07 pm »
no recuerdo bien..pero alguien dijo por aqui que DE NAVAS era poco comunicativo..que se lo pregunten al delantero del mallorca B si era poco comunicativo..caund o le sacó la que le sacó en la prórroga..
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

futbolista

• Visitant
« Respondre #45 el: 19 de Setembre de 2007, 20:40:39 pm »
bien pirri te evisto agil. aver si ganas o te van a tirar de las orejas quien yo se :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #46 el: 19 de Setembre de 2007, 20:56:58 pm »
No se como se atreven a cuestionar a De Navas ...ahora k tenemos un portero en condiciones , siempre lo mismo , tengamos respeto al profesional. :cool

futbolista

• Visitant
« Respondre #47 el: 19 de Setembre de 2007, 21:05:10 pm »
rraco viene de tarraco estoy deacuerdo :xin-xin :xin-xin tenemos un buen profesional que lo dejen en paz :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #48 el: 19 de Setembre de 2007, 23:14:35 pm »
FUTBOLISTA...RRACO viene de picharraco..por que el hermano de RRACO hubo un tiempo que a todo el mundo le llamaba "pixa",y a el le llamaba PICHARRACO..de ahí viene!!en cuanto a que me van a tirar de las orejas..pues..es posible!!imagino que te refieres al futbol no??ja ja ja..espero comerme los turrones,de momento estoy contento y trankilo donde estoy..SCHUSTER tambien empezó mal..y RIJKAARD..y AGUIRRE..solo que éste sigue mal..del atleti tenía que ser!!FERNI..no puedes saber si MIGUEL ANGEL estaría mejor que DE NAVAS por que no lo hemos visto..para mi DE NAVAS es imprescindible..aun que MIGUEL ANGEL y NANDO son dos buenisimos porteros..
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Connectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #49 el: 19 de Setembre de 2007, 23:24:53 pm »
De verdad que tenemos tres grandes porteros, ahora quien decide quien va a jugar es el cuerpo técnico y su máximo responsable Ramón Moya, que creo que dará oportunidades durante la temporada a los que no juegan, ya sea en copa federación o en la misma liga, para mi sigue siendo titular David de Navas, hasta que él no diga lo contrario con sus actuaciones.
                                                   :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

futbolista

• Visitant
« Respondre #50 el: 19 de Setembre de 2007, 23:38:11 pm »
ok tenemos tres grandes porteros pero la veterania en la porteria es un grado, y un grado muy importante.conmigo hace unos años en un equipo que eramos de gente muy joven uel pilar mas importante era nuestro portero y era el mas veterano con 33 y conseguimos el ascenso a tercera y siempre dije que gracias a el tranquilo pirri te comeras los turrones y los paneyes :bandera :bandera :bandera :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat arlekinat juridic

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #51 el: 21 de Setembre de 2007, 19:09:05 pm »
 :scut HEM SEMBLA UNA FALTA DE RESPECTE QUE ALGU QUESTIONI A DE NAVAS. TITULAR FOR EVER. GRACIES A ELL ESTEM A SEGUNA B. CAL RECORDAR LES PARADES A MALLORCA?.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #52 el: 21 de Setembre de 2007, 19:48:55 pm »
a mi em sembla una falta de respecte entrar a un foro cridant ( las mjusculas vol dir que cridas) en els teus primers missatges company
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat fran_hospi

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #53 el: 21 de Setembre de 2007, 20:59:07 pm »
en el partido de copa catalunya la verdad, que no hagues sigut per ell, yo crec que nosaltres haguesim jugat davant del girona, sort!!! :cheer :cheer :cheer

Ferni

• Visitant
« Respondre #54 el: 21 de Setembre de 2007, 21:11:36 pm »
:scut HEM SEMBLA UNA FALTA DE RESPECTE QUE ALGU QUESTIONI A DE NAVAS. TITULAR FOR EVER. GRACIES A ELL ESTEM A SEGUNA B. CAL RECORDAR LES PARADES A MALLORCA?.

mira no vinguis amb històries noi. Jo tinc tot el dret a tenir les meves preferencies de jugadors, tan si n'estàs d'acord com si no. El respecte no el falto a ningú,  jo en aquest moment veuria bé l'estreno de Miguel Ángel a la lliga i punt. Al igual q tu pots preferir a un jugador enlloc d'un altre...
I no possis tantes majúscules q amb minúscules també llegeixo.  :**** :**** :**** :****

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #55 el: 21 de Setembre de 2007, 21:26:31 pm »
Jo ara per ara el veig bé a De Navas!!! i no entendria un canvi a aquestes alçades. Crec que pot tenir els partits en que no sorti ben bé com es vol però en general no ho està fent gens malament.
Per mi De Navas Titular :ok :ok
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

futbolista

• Visitant
« Respondre #56 el: 22 de Setembre de 2007, 00:23:19 am »
super de navas para penaltis el domingo otro patra tu aficion visca el sabadell visca el nostre porter :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #57 el: 22 de Setembre de 2007, 00:24:46 am »
De Navas, per ara... insubstituïble, i això que m'agrada com ho fa Miguel Ángel.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

futbolista

• Visitant
« Respondre #58 el: 22 de Setembre de 2007, 00:28:08 am »
birrero llevas toda la razon angel es un gran portero pero de navas insustituible :xin-xin :xin-xin :xin-xin :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #59 el: 22 de Setembre de 2007, 03:08:05 am »
Jo nomes trovo dos fixes a l'alineacio son DE NAVAS I MIKI i despres ja acabo de fer la