Doncs si, amb aquest titol de pelicula resumiria lo que hem vist aquesta matinal al nostre camp
a mi no m' emprenya que ens fotin un gol al minut 43 ( mes enlla de que ens han volat 2 punts, ni tan sols m' emprenyaba que l' hagues fet el manel
el que m' emprenya, esque una persona que a tingut tot el nostre apoyo durant tants anys, que a crescut com a jugador del sabadell, una persona a la cual TOT l' estadi a aplaudit cuan a saltat el camp, es MOFI de tots nosaltres.
Mai mavia sentit tant ofés, en el meu propi camp, aquest jugador s' ha enfotut a la nostra propia cara, deixant de banda a tota una aficio que li ha donat de menjar com han dit per alla, y estallan de rabia, nomes pensant en ell mateix, HUMILLANT ELS NOSTRES COLORS PER LA SEVA VENGANÇA PERSONAL, HUMILLANT LA NOSTRA AFICIO, VAMOS NOMES HA FALTAT QUE ES TREGUES LA TITA Y ES FOTES A PIXAR.
crec que la gent te MOLTISIMS MOTIUS per estar emprenyats amb aquest personatje, y a mes a mes, per postres el que fot al acabar el partit es anar al mitj del camp com un autentic FANTASMA, a saludar a la seva GRAAAAAAN aficio, com si no hagues tingut prou amb la burla, de que em serveix a mi que em surti despres del camp demanant perdo??
pero que es pensa aquet personatje, que despres del que ens ha fet avui, de RIURES del nostre escut, dels nostres colors, dela nostre bandera, de la nostre aficio, en el NOSTRE camp, nomes per una ABSURDA VENJANÇA PERSONAL, encara l' hem de adorar??
siusplau, pero com podeu encara alguns donarli la rao, encara narli al darrere, pero no heu vist el que ens ha fet??, aquet tio no estima els nostres colors, aquet tio nomes pensa en ell, el van fotre fora d aqui pq volia jugar a tota costa, es va enrabietar amb el nostre entrenador, que avui a demostrat ser un SEÑOR en les seves declaracions sobre aquet fet, i tot i aixo encara li aneu llepan el cul??
em sembla increible que encara es critiqui al nostre entrenador en lloc de defensarlo d aquest " personatje" si se li pot dir d aquesta manera.
els qui volguin trobar justificacio als seus fets, que se la buskin, ells mateixos, jo, i segur que moltisims mes nomes tenim una frase per a aquesta persona que a jugat amb els nostres sentiments i els nostres colors.
MANEL PERSONA NON GRATA A LA NOVA CREU ALTA.
res mes a dir.