MANEL NUNCA MAISLa meva opinió:
Sense discutir si hem fallat en el gol de l'empat si Manel està acabat, si Moya la caga, si ho fa bé........ que per això ja hi ha el post on es parla del partit, només diré que l'actitud d'un jugador visitant, molt estimat per tots com Manel, ha sigut LAMENTABLE.
Surt al camp, i la majoria o MOLTA gent l'ha aplaudit. Ell a tornat els aplaudiments. Quan marca el gol, NO pot celebrar-lo com un boig i fer el que ha fet. Actualment, agradi o no, -a mi m'agrada i confio en ell- Ramón Moya és l'entrenador que ens representa. Per tan és un falta de RESPECTE el que ha fet als seguidors dels Sabadell que abans l'ahvien aplaudit.
Si vol fotre's amb el Moya, pot fer-ho dedicant-li el gol a la roda de premsa, o fer-ho als vestuaris. A demostrat una actitud bastant penosa i de futbolista que amb una certa edat que té, encara no ha madurat massa.
Qui vulgui dir que és un professional i que ha celebrat el gol.... i tal i cual.... ho respecto. Que cadascú pensi com vulgui.
I per cert, la penya Friki no.... la penya FRIKISSIMA pro-Manel, on era l'any passat
El tio que portava el megafon, que diria que era el seu germà, era un maleducat i molt poc respectuós. Amb això ja està tot dit.
I per cert, discutint amb un dels "vermells" aquests al final del partit, a part de "balbusejar" mentre parlava, m'ha comentat la història i els motius que es van donar perque Moya va fer for a Manel........ Vaja, els motius que els hi han vengut a ells.
Doncs bé, la història comença quan Manel estava a l'Espanyol o millor dit atracant a l'Espanyol perque no el volien i ell seguia allí sense jugar. Em sembla no bé, però si que estava en el seu dret ja que el contracte era el que havia signat. Doncs bé, Manel va denunciar a l'Espanyol, suposo perque no li debien pagar lo que havien acordat. Com tots sabeu, Moya està mig ficat a l'Espanyol també i diria que algun familiar seu també. I com que està i té bona relació amb els pericos, aquest desembre va rebre una trucada de l'Espanyol dient que com a venjança havia de fer fora al Manel del Sabadell. I així va ser.I aquesta és la història que jo NO em crec, però que per això venien els insults d'aquesta penya de Ripollet pro-Manel cap al Moya.
Simplement em sembla una història rocambolesca i que si ells se la creuen, doncs perfecte, però jo NO. Penseu que Moya amb el que s'estava jugant hauria fet fora a un davanter bo per 3a divisió
Jo crec que no. Alguna cosa deuria passar.
També crec que és millor oblidar l'incident i pensar en Badalona.
I tot això que dic, i penso ho seguria mantenint haben guanyat 3 a 1 amb gol de Manel. Evidentment tot això ja no hagués passat.... però bé, ho seguiria pensant.