Ferni !!!!!!!!
et felicito, molt caxondo tot això dels Toons
Jos de blaugrana està encertadiiiiiiiiiss im
i el Jabo encara que porti el mateix nom que Iruretagorraindea és la imatge clavada del Luís quan era el 10 de l'Aleti
a veure com resols la imatge del DIVO, L'Angunia que si ni fa molta no surt , jeje ......... el Resis a lo mejor se te resiste i l'alan potser si no para de botar tampoc surt a la photo
Gràcies Vic... s'ha d tenir una mica d sentit de l'humor en aquesta vida, si no acabaríem tots a la pressó i amb por....
Estic convençut q en cap fòrum de cap equip de Segona Divisió B hi ha un post amb un nivell tan alt de "frikisme" com aquest, però bueno... un és feliç així.... i d tan en tan una invenció d'aquestes té la seva gracieta.....
Per cert, el motiu d q el Jos surti vestit d blaugranan no és cap més q el fet q cap Forero B ( k jo sàpiga) sigui "culé" declarat... això m'ha comportat a tenir-ne q agafar un al atzar i com no, per a q quedi bé la imatge em tingut q agafar el rosset del grup per quadrar-lo amb la melena del Puyol.... no és la meva intenció "molestar" a ningú ni fer empipar a ningú jeje......