Autor Tema: CATALUNYA - ARGENTINA  (Llegit 3488 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: CATALUNYA - ARGENTINA
« Respondre #20 el: 25 de Maig de 2008, 14:34:01 pm »
Siempre creando polemica, creo que ayer faltaban en la selección de Catalunya, jugadores que le podrían hacer frente a las mismas selecciones que jugaran el Europeo 08, como Cesc, Puyol, Xavi, Tamudo, Sergio Garcia, Bojan, Fernando Navarro, Oleguer, etc., por tanto creo que Catalunya puede presentar mejor selección de la que ayer jugó y no se puede comparar con ninguna otra selección de menor categoría.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 25 de Maig de 2008, 14:48:27 pm »
Vaja, comparar Catalunya amb selecciones tipus Andorra, Macedonia.........  :ejem

Segurament el rendiment que podria oferir en un Mundial per exemple seria força superior a moltes selecciones que hi juguen..... i a una Eurocopa també.......

Que em diguis que l'entrenador és força dolent..... doncs si, hi estem d'acord  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #22 el: 25 de Maig de 2008, 15:28:41 pm »
Catalunya tindria un nivell similar a Israel o Irlanda del Nord.
Seleccions de les que compliquen alguns partits dels favorits en una fase de classificació d'Eurocopa o d'un Mundial pero que  dificilment es podrien plantar a una fase final.

La veritat és q a mi tmb em va decepcionar bastant ahir, cal tenir en compte q faltaven molts jugadors pero q igualment és un equip força limitat.

De fet el futbol català està vivint un moment força catastrófic amb només 3 equips catalans entre 1ª i 2ª Divisió ( amb el de 2ª q podria baixar),la majoria d'equips histórics catalans arrastrant-se per 2ª B, 3ª o més avall, etc etc...

De totes maneres tampoc l'arrivarem a tenir mai una selecció catalana disputant partits oficials, osigui que no cal ni plantejar-s'ho....

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #23 el: 25 de Maig de 2008, 16:10:58 pm »
no tiene nada que ver ferni de como este el futbol catalan en tmb hay jugadores en ekipos no catalanes yo creo que la selecion catalana seria una wena seleccion y el nivel que tiene en el partido de ayer no es el ideal para decir si bien o mal  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #24 el: 25 de Maig de 2008, 18:37:43 pm »
no tiene nada que ver ferni de como este el futbol catalan en tmb hay jugadores en ekipos no catalanes yo creo que la selecion catalana seria una wena seleccion y el nivel que tiene en el partido de ayer no es el ideal para decir si bien o mal  :beer2 :beer2

Correcte, això de les lligues no te pas res a veure.........

I sinó comparem la LLiga Francesa amb l'Espanyola i no hi ha punt de comparació. A França la lliga és força mediocre...... i en canvia a l'últim mundial França va donar un bon repasset a Espanya.

Si una lliga o uns equips estan en bon moment o mal moment no té res a veure per veure si hi ha o no hi ha una bona selecció.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #25 el: 26 de Maig de 2008, 12:54:47 pm »
No són ganes de crear polèmica (jo veig tots els partits de Catalunya, que per això sóc català  ;)), simplement m'he limitat a dir que, tal i com van jugar l'altre dia, no crec que tinguin gran futur a nivell internacional... No sabien donar més de tres passes seguides.

Fora Gratacós! Que torni el Pichi Alonso!

:beer2

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #26 el: 26 de Maig de 2008, 20:33:30 pm »
No són ganes de crear polèmica (jo veig tots els partits de Catalunya, que per això sóc català  ;)), simplement m'he limitat a dir que, tal i com van jugar l'altre dia, no crec que tinguin gran futur a nivell internacional... No sabien donar més de tres passes seguides.

Fora Gratacós! Que torni el Pichi Alonso!

:beer2

Arrrrrrrrrrrrrlekin at, no per veure els partits de Catalunya ets més català q la resta eh!
T'ha d'agradar molt el futbol per a veure partits amistosos al acabar una temporada, jo el vaig veure més q res perq siguent dissabte i estant a casa em trago tot el q em possin de futbol, de fet a les 4 d la tarda ja vaig veure el partit d'ascens a la Premier League.

Està ple de catalans futboleros que el partit de Catalunya no el van pas mirar, i no per això has de ser menys català q els altres...

I Mutio això del moment del futbol català ho dic més q res per a justificar la poca expectació del partit.
Q aquí a Catalunya l'únic equip q omple el camp i realment té afició és el Barça, la resta d'equips catalans tenen molt poca afició, per tan és lògic q si durant tot l'any passes del futbol no t'en vagis un dissabte del mes de maig a veure un amistós de la selecció catalana si no vas mai a veure l'equip de la teva ciutat, barri o poble q juguen a 4 cantons....
Una gran majoria de catalans només mira o va al futbol si juga el Barça, dels altres partits sigui Catalunya sigui el q sigui els és igual, i q consti q no ho critico, simplement demostra q el futbol no tira tan a Catalunya com altres llocs.