Hola a tots els forerus.
Sóc un soci arlequinat de tota la vida, he vist al sabadell pujar a primera divisió i he seguit sentint aquests colors malgrat coses com les de l´any 92 amb el doble descens, etc.. Vam sortir de tercera amb aquell any màgic i vam superar el play-off amb el Crevillent. Després s´ha anat fent per la segona b molts anys fins la caiguda a tercera. Segueixo i seguiré essent sempre del sabadell. Per aquesta raó i per una trucada del Joan Soteras estic dins la Junta del Sabadell intentant APORTAR quelcom al nostre club.
Llegeixo el fòrum igual que segueixo tot el que fa referència al Sabadell perqué m´interessa. M´agraden les iniciatives alienes, les opinions i també les crítiques. Perdoneu que a títol personal respongui a l´antcarcer doncs després del que ha dit ja reiterades vegades m´he de pronunciar:
1)en dieciseis meses, los señores de marketing lo unico que han conseguido traer, son chupa-chups pulseras y zapatillas, y no son capaces de hacer llaveros, gorras,mecheros.
mira, hem fet cava, adhesius, pulseres, lanyards, bufandes, xupa-xups i banderes. n´hi havia abans? quans anys feia que no compraves/em articles arlequinats? i que els puguessis comprar en dia de partit?
estem fent altres coses com gorres, gorros, clauers, una bufanda de punt, diferent a l´actual, una jaqueta,.. perqué està clar que TOTS volem més articles, més varietat.
2)como quereis que se calienten la cabeza en buscar patrocinadores, con lo facil que es subirle la cuota al socio.
Només dir-te que aconseguir renovar la publicitat del camp és complicat, especialment després del descens en que molts anunciants vinculats a altres directives s´esborraren. Malgrat tot vàrem superar els 200.000 euros en publicitat interna i aquest any seguim perseverant per fer nous anunciants. si algú en pot aconseguir estem oberts a col.laboracions.
En quan a la quota de soci ha estat anti-popular però s´ha fet perqué hi ha un pressupost i s´ha de cobrir. no són ni criteris de màrqueting ni de l´àrea social.
per cert, des dels 13 anys que sóc soci i no m´he queixat mai de cap preu de carnet, ni d´entrada ni de jornada econòmica, qui és del sabadell es deixa els calers, el temps o les dues coses pels colors i no n´espera res a canvi.
3)mientras siga de responsable de marketing, el mismo sujeto, que solo está en el puesto parar su propio beneficio
T´ho diré clar i català: tinc el meu petit negoci i la meva vida montada, no necessito pertànyer a cap Junta Directiva si per SER ni per TENIR.
Et creus realment que la gent que s´hi ha posat volem treure benefici del sabadell, repeteixo, del sabadell, no de l´equip de la capital ni d´altres grans....fas gràcia, sincerament et convido a que coneguis a la gent que únicament intenta GESTIONAR el club i veuràs que són persones. Ho farem més o menys bé, perqué segur que la caguem com tothom, però entrant a la desqualificació personal directa què aportes? Si tothom fos com tu NINGÚ s´hi posaria...
4)vergüenza me daria a mi, lo que hizo en el aeropuerto de mallorca.
Primer, vaig montar l´anada a Mallorca perqué hi havia un buit en aquest sentit i organitzar coses costa. els que venien al grup saben la quantitat de trucades que ens vam haver de fer.
Segon, jo a l´aeroport de Mallorca el que vaig fer va ser fer esperar un avió 40 minuts parlant amb els d´Iberia. I mentre arribaven tots els jugadors corrent i l´afecció, anava trucant als del grup perquè es fotessin a còrrer. Ja és el segon cop que menteixes respecte a aquest viatge i després del que em va costar en tots els sentits no t´ho tol.lero més. Si algú es va quedar a Mallorca és perquè a l´hora de sortida del vol estavem a l´autocar. Abans del control vaig avisar al grup que anessin ràpid cap a la porta d´embarcament. Un es van fotre a mirar ensaimades i uns altres es van posar nerviosos i no trobaven la porta.
Dedueixo que et va tocar d´aprop, si vols llençar m**** contra mi et convido a que em diguis les diferències mirant-me els ulls quan vulguis i jo t´explicaré el que va succeïr amb noms i cognoms.
Perqué saps, a Catalunya d´això que em fas tu se´n diu "cornut i pagar el beure".
Clar, quan es parteix de la base de no valorar res del què es fa i només veure el què no es fa, clar, la llista podria ser enorme...
Per últim, si ets un tiu tant hàbil i ben preparat, et convido a que vinguis i ens ajudis a tots perqué malauradament al Sabadell encara li manca de tot: calers, prestigi, estructura de base i d´equip, categoria esportiva, suports oficials, suports empresarials, etc....
VISCA EL SABADELL! Que algun dia tornem a ser on hem de ser.
Pau Monràs Vila
soci nº 499