Autor Tema: NO HO ENTENC  (Llegit 11911 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: NO HO ENTENC
« Respondre #20 el: 22 de Setembre de 2007, 17:21:03 pm »
pero...tecnicament havien obert una botiga on les venien, ben be no se a on, crec q pel carrer tres creus...

SI  PERÒ VAS A LA BOTIGA I ET DIUEN QUE NO N'HI HA JA ARRIBARAN, els que no som de Sa badell no podem pas anar-hi sovint i era ara a l'estiu que es venen samarretes. La gent per anar a esquiar no les sol portar però per anar a la platja o la piscina SI. aquí la seva incompetència.
PD per samarretes i ha un altre post aquí és una altrea tema, només que ho he posat com exemple del que NO S'ENTEN

joseph

• Visitant
« Respondre #21 el: 23 de Setembre de 2007, 16:56:57 pm »
Jo crec que els empresaris están molt escarmentats, perqué altres Juntes no van saber aprofitar-ho.
Espero que amb els actuals gestors del club, que al meu parer no o fan tan malament com volem fer veure, els Sponsors vagin arriban , però clar tenen que veure a quina aspiració te el club, doncs ningú posar calers per amor a l'art, poder algú pero no gaires.

• Entrenador
« Respondre #22 el: 23 de Setembre de 2007, 20:29:04 pm »
Jo crec que els empresaris están molt escarmentats, perqué altres Juntes no van saber aprofitar-ho.
Espero que amb els actuals gestors del club, que al meu parer no o fan tan malament com volem fer veure, els Sponsors vagin arriban , però clar tenen que veure a quina aspiració te el club, doncs ningú posar calers per amor a l'art, poder algú pero no gaires.

Quan dius que no ho fan tant malament, serà perquè no fan res i si no fan res ja només faltaria que sense fer res ho fessin malament. Però de les poques coses que fan doncs fatal, tema merxandaising zero, tema socis sota zero (no em queixo del que jo pago, em queixo de que no hi hagi banda jove, banda familiar, els que tenen handicaps han de tenir facilitats, no pot ser que ens quedem sense ells), tema promocions entrades un altre zero ja vas veure la iniciativa del dia de l'Eivissa, crec que només van entrar fàcil els de la samarreta vermella, perquè si reivindicaven el que van dir creus que cadascú d'ells va acoquinar el preu de l'entrada? JO NO.  nECESSITEM UNS DIRECTIUS AMB INICIATIVA QUE NO ENS SERVEIX DIR QUE TENIM EL QUE TENIM PERQUÈ NO HI HA MÉS, QUE ES BELLUGUIN PER TROBAR ELS DINERS, I SI NO SÓN CAPAÇOS QUE MARXIN I DONIN PAS A GENT AMB MÉS EMPENTA

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #23 el: 23 de Setembre de 2007, 22:58:04 pm »
-Jo crec el millor lloc per vendre samarretes i objectes amb els nostres cuadros, es en el mateix camp,pero nomes tenen cuatre pulseres,cuatre chupa chups,sabatilles que ni tan sols porten els cuadros i algun altre objecte passat de moda que fa temps que esta a la botiga.
Aixo deu ser perque perque anem a la botiga del directiu que te l'exclusivitat per vendre tot lo relacionat amb el nostre club.

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #24 el: 24 de Setembre de 2007, 12:06:39 pm »
¿sebastia vols dir que no tenen samarretes ara? no pot ser, si es la botiga oficial han de tindre, alomillor es van quedan curts al fer la comanda. tinc entès que ja no es el bambi. allà si que era un despelote això de las samarretas, i habìa un treballant que no se enterava de rès, però al menys no enganyaban, vaig estar una vegada i vaig demana una samarreta del centro de deportes sabadell  i el nano em va dir que no savía quin equip era, nem bè.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #25 el: 24 de Setembre de 2007, 12:59:42 pm »
Vick i qui hi ha que ocupés el seu lloc. Hi ha algun altre corrent que vulgui entrar perque creu que els actuals ho fan malament o realment son els unics que han tingut ganes de tirar endavant del carro. Jo no ho sé. No estic ni a favor ni encontra de la directiva, però el que em sembla a mi es que no hi ha alternativa. Ho aquests o ningú. No sé com ho veieu vosaltres.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

futbolista

• Visitant
« Respondre #26 el: 24 de Setembre de 2007, 13:44:21 pm »
al club y al ayunamiento le llegan todas las informaciones que salen aqui las importantes o las que les afectan a ellos y conocen nuestro pensar y nuestro sentir otra cosa difernte es que tomen cartas en el asunto

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #27 el: 24 de Setembre de 2007, 19:33:41 pm »
¿sebastia vols dir que no tenen samarretes ara? no pot ser, si es la botiga oficial han de tindre, alomillor es van quedan curts al fer la comanda. tinc entès que ja no es el bambi. allà si que era un despelote això de las samarretas, i habìa un treballant que no se enterava de rès, però al menys no enganyaban, vaig estar una vegada i vaig demana una samarreta del centro de deportes sabadell  i el nano em va dir que no savía quin equip era, nem bè.

En la botiga ''oficial'' a les portes d'octubre, encara no han arribat ni polos, roba d'entrenament ni de bàsquet...
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #28 el: 24 de Setembre de 2007, 19:56:16 pm »
En quan això que diu l'Iniesta de la botiga oficial.... doncs home..... es podria fer MOLT millor.

Vaig estar-hi dissabte i vaig veure que hi havia uns banderins de cotxe molt xulos. També una bandera del Sabadell -molt similar a la dels @rlekinats.com- que fa 1 metre x 1,5 metres.

I d'altres coses que han d'arribar.
Sense dubte que si no s'informa a la gent de les coses noves que van arribant a la botiga, NO serveix de res fer-les. Si tampoc ho anuncies que hi ha coses noves, possiblement la gent no anirà al "tenderete" que hi ha al camp.

Per posar un exemple, quan una empresa llança al mercat un nou producte, el pressupost que ha d'invertir per a publicitar-ho  i fer-ho conèixer a la gent és igual o fins i tot més elevat del que ha costat la producció del nou producte.

Aquí a MOLT petita escala seria per exemple posar-ho a la web oficial del club -ai no, que està en construcció-...... o simplement posar un post en el foro que per molt que pesi seguirà sent igual d'oficial que fa 1 mes. També podria regalar-se al programa de "l'arlequinat" per fer-ho públic.

Ja sé que tot és molt complicat, però una mica d'iniciativa no aniria malament.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #29 el: 24 de Setembre de 2007, 20:04:14 pm »
Ja sé que tot és molt complicat, però una mica d'iniciativa no aniria malament.

Complicat?
Si tu ho has pensat, no hi han directius per pensar-ho també?

Simplement penjant de tant en tant un post dient... 'he vist a la tenda tal unes banderes noves que estan molt bé, i valen X', posant-se un nick qualsevol, i al cap de poc tindran compradors.

Tots els seguidors del CE Sabadell FC, som addictes als nostres colors...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat keneth brylle

• Aleví
  • Missatges: 37
« Respondre #30 el: 24 de Setembre de 2007, 20:15:05 pm »
Hola a tots els forerus.
Sóc un soci arlequinat de tota la vida, he vist al sabadell pujar a primera divisió i he seguit sentint aquests colors malgrat coses com les de l´any 92 amb el doble descens, etc.. Vam sortir de tercera amb aquell any màgic i vam superar el play-off amb el Crevillent. Després s´ha anat fent per la segona b molts anys fins la caiguda a tercera. Segueixo i seguiré essent sempre del sabadell. Per aquesta raó i per una trucada del Joan Soteras estic dins la Junta del Sabadell intentant APORTAR quelcom al nostre club.

Llegeixo el fòrum igual que segueixo tot el que fa referència al Sabadell perqué m´interessa. M´agraden les iniciatives alienes, les opinions i també les crítiques. Perdoneu que a títol personal respongui a l´antcarcer doncs després del que ha dit ja reiterades vegades m´he de pronunciar:

1)en dieciseis meses, los señores de marketing lo unico que han conseguido traer, son chupa-chups pulseras y zapatillas, y no son capaces de hacer llaveros, gorras,mecheros.

mira, hem fet cava, adhesius,  pulseres, lanyards, bufandes, xupa-xups i banderes. n´hi havia abans? quans anys feia que no compraves/em articles arlequinats? i que els puguessis comprar en dia de partit?
estem fent altres coses com gorres, gorros, clauers, una bufanda de punt, diferent a l´actual, una jaqueta,.. perqué està clar que TOTS volem més articles, més varietat.

2)como quereis que se calienten la cabeza en buscar patrocinadores, con lo facil que es subirle la cuota al socio.

Només dir-te que aconseguir renovar la publicitat del camp és complicat, especialment després del descens en que molts anunciants vinculats a altres directives s´esborraren. Malgrat tot vàrem superar els 200.000 euros en publicitat interna i aquest any seguim perseverant per fer nous anunciants. si algú en pot aconseguir estem oberts a col.laboracions.
En quan a la quota de soci ha estat anti-popular però s´ha fet perqué hi ha un pressupost i s´ha de cobrir. no són ni criteris de màrqueting ni de l´àrea social.
per cert, des dels 13 anys que sóc soci i no m´he queixat mai de cap preu de carnet, ni d´entrada ni de jornada econòmica, qui és del sabadell es deixa els calers, el temps o les dues coses pels colors i no n´espera res a canvi.

3)mientras siga de responsable de marketing, el mismo sujeto, que solo está en el puesto parar su propio beneficio

T´ho diré clar i català: tinc el meu petit negoci i la meva vida montada, no necessito pertànyer a cap Junta Directiva si per SER ni per TENIR.
Et creus realment que la gent que s´hi ha posat volem treure benefici del sabadell, repeteixo, del sabadell, no de l´equip de la capital ni d´altres grans....fas gràcia, sincerament et convido a que coneguis a la gent que únicament intenta GESTIONAR el club i veuràs que són persones. Ho farem més o menys bé, perqué segur que la caguem com tothom, però entrant a la desqualificació personal directa què aportes? Si tothom fos com tu NINGÚ s´hi posaria...

4)vergüenza me daria a mi, lo que hizo en el aeropuerto de mallorca.

Primer, vaig montar l´anada a Mallorca perqué hi havia un buit en aquest sentit i organitzar coses costa. els que venien al grup saben la quantitat de trucades que ens vam haver de fer.
Segon, jo a l´aeroport de Mallorca el que vaig fer va ser fer esperar un avió 40 minuts parlant amb els d´Iberia. I mentre arribaven tots els jugadors corrent i l´afecció, anava trucant als del grup perquè es fotessin a còrrer. Ja és el segon cop que menteixes respecte a aquest viatge i després del que em va costar en tots els sentits no t´ho tol.lero més. Si algú es va quedar a Mallorca és perquè a l´hora de sortida del vol estavem a l´autocar. Abans del control vaig avisar al grup que anessin ràpid cap a la porta d´embarcament. Un es van fotre a mirar ensaimades i uns altres es van posar nerviosos i no trobaven la porta.
Dedueixo que et va tocar d´aprop, si vols llençar m**** contra mi et convido a que em diguis les diferències mirant-me els ulls quan vulguis i jo t´explicaré el que va succeïr amb noms i cognoms.

Perqué saps, a Catalunya d´això que em fas tu se´n diu "cornut i pagar el beure".
Clar, quan es parteix de la base de no valorar res del què es fa i només veure el què no es fa, clar, la llista podria ser enorme...

Per últim, si ets un tiu tant hàbil i ben preparat, et convido a que vinguis i ens ajudis a tots perqué malauradament al Sabadell encara li manca de tot: calers, prestigi, estructura de base i d´equip, categoria esportiva, suports oficials, suports empresarials, etc....

VISCA EL SABADELL! Que algun dia tornem a ser on hem de ser.

Pau Monràs Vila
soci nº 499

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #31 el: 24 de Setembre de 2007, 20:25:38 pm »

1)en dieciseis meses, los señores de marketing lo unico que han conseguido traer, son chupa-chups pulseras y zapatillas, y no son capaces de hacer llaveros, gorras,mecheros.

mira, hem fet cava, adhesius,  pulseres, lanyards, bufandes, xupa-xups i banderes. n´hi havia abans? quans anys feia que no compraves/em articles arlequinats? i que els puguessis comprar en dia de partit?
estem fent altres coses com gorres, gorros, clauers, una bufanda de punt, diferent a l´actual, una jaqueta,.. perqué està clar que TOTS volem més articles, més varietat.

Només opinaré sobre aquest punt.
Cava hi ha hagut diversos anys, aquest no va ser el primer.
Adhesius també hi ha hagut (en tinc i no són d'aquest any).
Pulseres: Aquesta idea fou impulsada des de una penya. A la directiva li agradà la idea i va dir que ja se'n encarregaria el club. Les pulseres es van fer esperar força la veritat.
Lanyards no se pas el que són (suposo que serà el penjamobils?).
De bufandes ja hi havia com a mínim dos dissenys.
Si no m'equivoco els xupa-xups són l'únic que fins ara no havia vist.
Banderes, per exemple, ja les havien fetes @.com i amb anterioritat, si no m'erro, alguna altra penya.
Així que tanta novetat no es que hi hagi.
Salut. :xin-xin
Grada Jove - La Força Arlekinada

• Entrenador
« Respondre #32 el: 24 de Setembre de 2007, 20:31:34 pm »
A veure, t'has enfadat o picat, pel que es diu, però has d'admetre que al forum i té tothom opinió i darrera un nick tots som molt valents. Quan un es presenta a un càrrec ho fa per decisió pròpia i si es presenta és per portar a terme determinades coses no has d'esperar que els altres t'agraeixin res, ets tu que pel fet de presentar-te et compromets. També has d'admetre que hi ha molts fallos, som persones i TOTS EL COMETEM, però si no els posem en evidència aquets errors no es podran corregir i persistiran. En lloc d'enfadar-te prente-ho bé, i mira si alguns es poden solucionar, que tots i sortirem guanyant, no et sentiràs agraït però tampoc t'hauràs de sentir criticat, perquè la feina estarà ben feta. Pensa que les crítiques no són per anar contra les persones sino perquè el CES vagi millor

PD amb això crec que responc també al que em demana en ROMA

• Aleví
« Respondre #33 el: 24 de Setembre de 2007, 20:32:13 pm »
totalment d´acord mendo,
no pretenc dir que som els i millors i quant hem innovat ni molt menys perquè de coses n´hi ha moltíssimes més per fer i de noves. Només pretenia dir que alguna, ni que sigui alguna cosa haurem fet després de rebre tal correctiu per la seva part.

salut.

Pau Monràs Vila

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #34 el: 24 de Setembre de 2007, 20:34:53 pm »
benvingut sr. monras a aquest foro...no oblidi que els que aqui escribim i ens comuniquem som socis, afeccionats i gent amb tot el dret del mon a dir el que pensem dins de les normes de la  ???correcció.
quan una persona assoleix un carrec ja sigui public o privat a d'estar disposat a rebre critiques (torno a dir, sempre que siguin respectuoses) i a ser la diana de les mateixes.
que a voste no li agrada les opinions que tenim de la seva gestió?, normal xque hi ha gent que no li agrada com ho gestionen, aixi de facil.
ningu dubta que fan el que creuen que es millor...pero potser si es passegessin mes sovint per aquest foro NO OFICIAL , i el fet de no ser oficial al coloca a voste en la mateixa posicio que d'altres foreros, podria agafar idees que estariem encantats de proporcionar-li.
Inclus i de bon rotllo, se'n podria endur unes quantes i posar-les en practica!!!
li torno a repetir que benvingut...pero si no vol llegir com uns quants no estem d'acord en com es fan algunes coses...quasi que millor que no hi entri gaire.
de totes maneres, gracies per escriure i per identificar-se i recordi que esta en un foro EX-OFICIAL
Millor Moderadora Forera Novell

• Aleví
« Respondre #35 el: 24 de Setembre de 2007, 20:44:38 pm »
hola Umbria,
em pots parlar de tu home.
Mira, el fòrum ja el llegia abans de ser directiu perquè com deia abans sóc abans que res arlequinat. De fet em vaig registrar molt abans d´entrar al club.
Sàpigues que no espero elogis ni floretes, no hi vaig entrar per això i que es tenen presents les opinions d´aquest fòrum i les del arlequinats també fòra el fòrum.

Jo personalment he pres nota que la gent vol articles i coses noves i fresques i per tant humilitat abans que res i escoltar a la gent. (Suposo que també entens que hi ha maneres i maneres de dir les coses...)

Ah, i seguiré entrant i seguiré parlant amb socis i afeccionats igual eh, només faltaria, només així es pot millorar.

Salutacions.

Pau Monràs Vila

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #36 el: 24 de Setembre de 2007, 20:45:31 pm »
sincerament pau la imatge en l'area de marketing es molt dolenta,ja pots veure el "cachondeo" dels chupa-chups per exemple,i un dubte,perque nomes es pot comprar la samarreta del sabadell a una tenda que es propietat d'un directiu? perque en aquest cas,aixo esta en contradiccio amb el que tu mateix dius(que no esteu per interes o per guanyar res) i no hem diguis que no guanya res perque si mires preus de pantalons per exemple a la web jako i a la tenda no son ajustats els preus precissament

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #37 el: 24 de Setembre de 2007, 20:54:34 pm »
hola Umbria,
em pots parlar de tu home.
Mira, el fòrum ja el llegia abans de ser directiu perquè com deia abans sóc abans que res arlequinat. De fet em vaig registrar molt abans d´entrar al club.
Sàpigues que no espero elogis ni floretes, no hi vaig entrar per això i que es tenen presents les opinions d´aquest fòrum i les del arlequinats també fòra el fòrum.

Jo personalment he pres nota que la gent vol articles i coses noves i fresques i per tant humilitat abans que res i escoltar a la gent. (Suposo que també entens que hi ha maneres i maneres de dir les coses...)

Ah, i seguiré entrant i seguiré parlant amb socis i afeccionats igual eh, només faltaria, només així es pot millorar.

Salutacions.

Pau Monràs Vila
Pau o keneth, com prefereixis,
molt be que siguis forero desde fa molt temps...no crec que fins avui t'hagis identificat.(cosa que em sembla molt be...jo tampoc em dic umbria!)
tens rao que hi ha maneres i  maneres de dir les coses...quan perds el respecte al que tens devant els teus arguments i les teves idees deixen de valdre, per molt bones que siguin.
be espero que preneu nota de les idees que foreros critics (jo la primera) escribim amb anims de millora, segur que es poden fer moltes, moltes coses!!!
salutti
Millor Moderadora Forera Novell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #38 el: 24 de Setembre de 2007, 21:26:54 pm »
Por alusiones amigo pau,
1 - Precisamente por eso me quejo, porque tengo un llavero de cuando era presidente el señor miquel arroyos y los cuadros azules se le han caido, menos pulseras y chupa chups, claro que habia muchas cosas,tu no habias comprado mecheros, cencerrito con el escudo,ambientador en forma de camiseta para el coche, vino, gorras, gorros, ya veo que no sabes de que hablo.
2 - El punto dos ya te has contestado tu mismo, porque hay familias que hacen esfuerzos infrahumanos para sacarse el carnet cada año, la prueba la tienes en la bajada de numeros en el carnet, pero claro como a ti ya te va bien, que nadie se queje.
3 - Que te quede claro, porque no pillas ni una, que cuando yo hablo de beneficio propio, NUNCA ME REFIERO AL ECONOMICO, porque yo ya se que al sabadell hay que ir a servir, y aqui el que está ofendiendo eres tu, que me estas demostrando, que eres un niño mal criado, porque si tu estubieras en el paro, con hipoteca, niños al colegio, te sacarias el carnet? yo si, me quejaré todo lo que quieras, porque quiero estos colores :bandera, pero yo cada año me saco mi carnet, y cualquier articulo que traen me lo compro, sinceramente con lo de si todos aportan como yo,creo tu mismo te has descalificado.
4 - con lo de mallorca ya no vale ni la pena, a quien se le ocurre poner el vuelo a las nueve, sabiendo que habia un alto riesgo de hacer prorroga, y con lo poco que cuesta de avisar a la gente antes de llegar al aeropuerto, ah no voy a poner el nombre por razones odbias, pero soy el socio 339, si quieres hablar no tengo ningün problema y no hagas caso a la antigüedad, porque he sido socio tres veces.
« Darrera modificació: 24 de Setembre de 2007, 23:07:46 pm per antcarcer »

• Aleví
« Respondre #39 el: 24 de Setembre de 2007, 21:55:14 pm »
Hola,

1) com que feia tants anys (ho se perque els van fer companys de junta d´aquella epoca) doncs intentem fer-ne una altra vegada del què poguem.

2) a mi tambe em costa calers els carnet, que et creus??

3) m´és igual segueixo sense entendre quin suposat benefici en trec d´estar dins. ah i no cal que em segueixis desqualificant, t´ho agrairé...

4) t´has preguntat que a Mallorca no hi havia vols més tard i que TOTS els arlequinats que hi van anar, inclosos els jugadors i tècnics, van tenir el mateix problema?
saps que se sabia que si hi havia prorroga haviem de correr i tot i aixi vaig haver de perseguir gent per per entrar a l´autocar?

es igual, ho deixo córrer, potser algun dia parlem personalment del sabadell, per mi cap problema.
Salut.

Pau Monràs Vila