bones saballuts!
vaig entrant sobint al forum pero mai m'havia decidit a escriure.
tot i aixi crec que aquest cop la cosa s'ha anat de mare... senyors som el sabadell!! un historic i tot el que volguem dir pero ...la realitat es que estem al 2007 i les coses es van professionalitzant i cada cop tot es mes complicat.
primer de tot recordar que juguem a Futbol!! si si , aquest esport que mou bilions d'euros i on hi han molts interessos posats. Amb aixo el que vull dir, amb tots els respectes pel altres esports, que aixo no es ni basquet ni hoquei ni handbol... Aquests ultims esports amb un pressupost mes o menys alt es poden fer coses grans. Manresa, girona, badalona amb el basquet per exemple. Igualada amb l'hoquei etc... amb el futbol les coses ja canvien molt!!! no son els mateixos temps que abans!!! tenim 200.000 habitants... i que? tenim empresaris a la ciutat... i que? si l'abramovich amb tota la seva millonada no ha aconseguit el seu objectiu (champions) aixo ja demostra que els diners no ho son tot... el sabadell ha estat molt fotut i ara sembla mica en mica i amb molt d'esforc aixeca el cap. Donam-l'hi temps, no?
Directiva: segur que tots estan fent el millor que saben les seves coses. A part com ja ha dit algu, tant el sr.monras com suposo que tothom esta alla per passio i ganes de fer el sabadell mes gran mica en mica treient temps personal de les seves activitats!!! Aqui ningu regala res. Per tant...una mica de paciencia.
Parlar es molt macu, pero els fets son diferents. Com va dir l'irlandes George Bernard Shaw: "el cristianisme seria una excel.lent idea, si algu ho practiques".
El sabadell per tothom. Quan es pren una decisio ja se sap que no tothom estara content, pero la gracia seria entendre el contetx.
Segur q s'aniran fent coses. Pero no es pot fer tot de cop... (d' alaves, o vilareal no en surten cada any, oi?). Sabadell ha donat durant molt temps l'esquena al futbol (i no dic l'aficio fidel com pogueu ser molts dels que aqui parleu). Ara sembla que la cosa tornar a revifar... no ho apaguem. morir d'exit es de les pitjors morts que hi ha.
Ah i nomes una cosa mes, estic segur (una vegada mes degut a les dimensions del club) que no es tant dificil accedir a la junta del sabadell (ho dic per experiencia). Per tant, proposu que en comptes de "nomes" (no se si algu ja ho ha intentat d'altres maneres) escriure aqui, us poseu en contacte directe amb la junta i expresseu els que voleu dir. Crec que us escoltarien.
apa doncs, ja callo! pero m'ha sabut greu veure algun comentari que altre comentari.
No siguem pocs i mal avinguts!
animem i seguim fotent-ne 4 al camp del terrassa!
Visca Catalunya i els equips catalans amb senyeres als seus escuts...