Autor Tema: NO HO ENTENC  (Llegit 11912 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: NO HO ENTENC
« Respondre #60 el: 25 de Setembre de 2007, 21:52:07 pm »
Crec que algunes opinions son massa dures.

Crec que tampoc és just rebre tantes critiques.
Jo també crec que els falta MOOOLT per millorar i que la ****** bastant sovint.

Però també és de reconèixer que fa molts anys -deixant apart les samarretes- que jo no veia CAP producte arlequinat a la venda. Se'n poden fer moltes i moltes de coses i a pesar de ser molts, crec que pensen poc, però també hem d'entendre que això d'estar en una junta d'un club de futbol, ho fan en el seu temps lliure.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #61 el: 25 de Setembre de 2007, 21:57:39 pm »

Però també és de reconèixer que fa molts anys -deixant apart les samarretes- que jo no veia CAP producte arlequinat a la venda. Se'n poden fer moltes i moltes de coses i a pesar de ser molts, crec que pensen poc, però també hem d'entendre que això d'estar en una junta d'un club de futbol, ho fan en el seu temps lliure.

potser seria hora de profesionalitzar tambe els directius i q cobrin un sou
al menys en algunes arees
« Darrera modificació: 25 de Setembre de 2007, 22:00:42 pm per umbria »
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #62 el: 25 de Setembre de 2007, 22:05:29 pm »

i això si que no val a dir-ho, es presenten per voluntat pròpia, oi?  ja ho vaig dir en el seu moment si t'impliques és perquè t'hi has compromès, però bé podem anar tirant aixi :balla :ejem

i tu ets el que de tant en tant estires les orelles als de marketing, oi?
ara si que ja no entenc res,  que quan els dius alló que dius ho fas "en broma" PLEASE COHERÈNCIA
« Darrera modificació: 25 de Setembre de 2007, 22:09:30 pm per vic@rlekinat »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #63 el: 25 de Setembre de 2007, 22:21:18 pm »

i això si que no val a dir-ho, es presenten per voluntat pròpia, oi?  ja ho vaig dir en el seu moment si t'impliques és perquè t'hi has compromès, però bé podem anar tirant aixi :balla :ejem

i tu ets el que de tant en tant estires les orelles als de marketing, oi?
ara si que ja no entenc res,  que quan els dius alló que dius ho fas "en broma" PLEASE COHERÈNCIA

Crec que sel's hi d'estirar. Uns posts més amunt ho he fet, però també és comprensible que potser a vegades no disposin de temps suficient o no donguin més de si. Tot pot ser.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #64 el: 26 de Setembre de 2007, 16:18:06 pm »
Senyors:
Aixó que esteu fent d´atacar tan clarament al departament de màrketing i en concret al Sr. Pau Monras, es de RUINS, el que heu de fer es centrause mes  en l´equip deportivament i apoiar-lo.
Estem a 2ª B, que us penseu amb aixó de las camisetas que sou un equip gran com els que tots pensem?, dons, si a la botiga no en hian no en hian i PUNT, ja arribaran. Menys queixarse i si es fa jornada económica a pagar i callar, aqui no s´obliga a ningu a ser soci. Socis com molts dels que esteu critican si es que ho sou no fan falta al C.E. SABADELL.

SEMPRE ENDEVANT SABADELL :scut :bandera :scut :bandera

Home!!!!!!!!!!!!
SERTUCHA!!!!

Quina pena que darrera d'un nom tant mític en el nostre club, surti un personatge que només apareix quan hi ha merder aquí.

És lamentable. Que passa, és que ara la gent no pot opinar sobre aquests temes? No pot donar el seu punt de vista? No pot criticar?

Si des del club ens donessin més informació directa (i aquest és un bon medi), no es trobarien amb que molta gent pensa que es toquen el que no sona allà.

No només existeixen els medis 'oficials' en aquest món per comunicar-se. Jo no llegeixo DS, sento poc Ràdio Sabadell (on treballo no se sent) i no visc a Sabadell. Per tant només tinc internet per aseventar-me de les novetats del meu club. Com que no informen per aquí, em puc pensar que s'estan tocant les boles en el club.
« Darrera modificació: 26 de Setembre de 2007, 17:02:57 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #65 el: 26 de Setembre de 2007, 17:34:45 pm »
La veritat és que la imatge que van donar el president del CE Sabadell, senyor Soteras, i de l'Imaje Sabadell GAPSA, senyor Roma, al programa de l'Arlequinat va ser emotiva però al mateix temps molr reveladora...
Emotiva, perquè veure junts als presidents de les dues entitats esportives més importants de Sabadell, col.laborant i proposant fer actes i iniciatives conjuntes, per mi és molt gratificant. D'altra banda, eren la viva imatge de la il.lusió i el coratge de la lluita per una entitat que no ho té gens fàcil... I aquí vaig, també crec que la imatge que van donar és reveladora d'un fet i és que sembla increïble que a una ciutat com Sabadell, dues entitats com aquestes estiguin cada any fent mans i mànigues per poder iniciar una temporada en unes condicions mínimes.
En repetides ocasions es van referir als seus clubs amb l'adjectiu "pobres", i en poques paraules van deixar latents les feines i feines que tenen per poder montar un projecte amb cara i ulls... Senyors, Sabadell és a cas un poble agrícola o ramader que no disposa de més recursos que per fer nova a plaça major de torn? On nassos es troba el teixit polític i econòmic d'aquesta ciutat, industrial des de temps inmemorials i ara del tot modernitzada? Com és possible que a Sabadell les entitats esportives no disposin de suport econòmic i polític al més alt nivell? La Fundació de l'Esport sabadellenc és crec, una gran notícia per Sabadell i el seu esport, però està claríssim que es queda curt...
Que una ciutat molt més petita com Manresa pugui tenir lliga ACB, que a Gavà es disposi del pressupost que es disposa en futbol, que com a mínim a Igualda, també molt més petit que a Sabadell, la coneguin a tot el món pel seu hockey, són fets reveladors de que en aquesta ciutat passa alguna cosa que provoca que tenir més de 200.000 habitants, empreses de renom internacional i una massa social potencial enorme a nivell sobretot futbolístic, no serveixi absolutament per res, dons l'adjectiu "pobret" no ens el treurem de sobre MAI  de la vida.
Més orgull de ciutat, coi!  Que som de les cinc ciutats més poblades de Catalunya i ens estan passant la ma per la cara quatre pobles que junts de vegades no arriben als números que presenta Sabadell com a ciutat...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat decu

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #66 el: 27 de Setembre de 2007, 11:35:24 am »
bones saballuts!

vaig entrant sobint al forum pero mai m'havia decidit a escriure.
tot i aixi crec que aquest cop la cosa s'ha anat de mare... senyors som el sabadell!! un historic i tot el que volguem dir pero ...la realitat es que estem al 2007 i les coses es van professionalitzant i cada cop tot es mes complicat.

primer de tot recordar que juguem a Futbol!! si si , aquest esport que mou bilions d'euros i on hi han molts interessos posats. Amb aixo el que vull dir, amb tots els respectes pel altres esports, que aixo no es ni basquet ni hoquei ni handbol... Aquests ultims esports amb un pressupost mes o menys alt es poden fer coses grans. Manresa, girona, badalona amb el basquet per exemple. Igualada amb l'hoquei etc... amb el futbol les coses ja canvien molt!!! no son els mateixos temps que abans!!! tenim 200.000 habitants...  i que? tenim empresaris a la ciutat... i que? si l'abramovich amb tota la seva millonada no ha aconseguit el seu objectiu (champions) aixo ja demostra que els diners no ho son tot... el sabadell ha estat molt fotut i ara sembla mica en mica i amb molt d'esforc aixeca el cap. Donam-l'hi temps, no????

Directiva: segur que tots estan fent el millor que saben les seves coses. A part com ja ha dit algu, tant el sr.monras com suposo que tothom esta alla per passio i ganes de fer el sabadell mes gran mica en mica treient temps personal de les seves activitats!!! Aqui ningu regala res. Per tant...una mica de paciencia.
Parlar es molt macu, pero els fets son diferents. Com va dir l'irlandes  George Bernard Shaw: "el cristianisme seria una excel.lent idea, si algu ho practiques".

El sabadell per tothom. Quan es pren una decisio ja se sap que no tothom estara content, pero la gracia seria entendre el contetx.
Segur q s'aniran fent coses. Pero no es pot fer tot de cop... (d' alaves, o vilareal no en surten cada any, oi?). Sabadell ha donat durant molt temps l'esquena al futbol (i no dic l'aficio fidel com pogueu ser molts dels que aqui parleu). Ara sembla que la cosa tornar a revifar... no ho apaguem. morir d'exit es de les pitjors morts que hi ha.

Ah i nomes una cosa mes, estic segur (una vegada mes degut a les dimensions del club) que no es tant dificil accedir a la junta del sabadell (ho dic per experiencia). Per tant, proposu que en comptes de "nomes" (no se si algu ja ho ha intentat d'altres maneres) escriure aqui, us poseu en contacte directe amb la junta i expresseu els que voleu dir. Crec que us escoltarien.

apa doncs, ja callo! pero m'ha sabut greu veure algun comentari que altre comentari.
No siguem pocs i mal avinguts!

animem i seguim fotent-ne 4 al camp del terrassa!

Visca Catalunya i els equips catalans amb senyeres als seus escuts...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #67 el: 27 de Setembre de 2007, 16:37:05 pm »

NO ME GUSTAN LOS CHUPA CHUPS - QUIERO LLAVEROS  :bandera :bandera               :-*

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #68 el: 27 de Setembre de 2007, 16:38:43 pm »

NO ME GUSTAN LOS CHUPA CHUPS - QUIERO LLAVEROS  :bandera :bandera               :-*

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #69 el: 27 de Setembre de 2007, 16:47:36 pm »

Pues yo quiero los chupa-chups y también los llaveros.
                                                       :beer2

PD borraste el anterior tema ¿por qué? lo encontraba bien que alguien resaltara el trabajo de otro compañero.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

antcarcer

• Visitant
« Respondre #70 el: 27 de Setembre de 2007, 16:55:00 pm »
Por eso lo he quitado labtec, porque veia mucho pitorreo que no viene a cuento, en un tema sobre un compañero :beer2

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #71 el: 27 de Setembre de 2007, 17:16:53 pm »
Por eso lo he quitado labtec, porque veia mucho pitorreo que no viene a cuento, en un tema sobre un compañero :beer2

No es pitorreo, es que al ser un compañero que es conocido en el Forum, se ha seguido la broma por compañerismo y amistad no por pitorreo, el tema te repito estaba muy bien, él se lo merece por el curro y tiempo que emplea para que los demás tengamos una información muy acorde de los partidos que se han celebrado, no había mala intención en ninguno de los comentarios de los compañeros.
                                                         :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #72 el: 28 de Setembre de 2007, 08:45:48 am »
Sembla que als de la junta si que els interesa el que diem.
Si no, no entrarian aqui i encara menys contestarien
VISCA EL SABADELL

antcarcer

• Visitant
« Respondre #73 el: 30 de Setembre de 2007, 11:22:39 am »
QUEREMOS MECHEROS Y CENICEROS   :bandera :bandera   :smoking:    :smoking:   :beer3    :ok

antcarcer

• Visitant
« Respondre #74 el: 02 de Octubre de 2007, 10:48:38 am »
Senyors:
Aixó que esteu fent d´atacar tan clarament al departament de màrketing i en concret al Sr. Pau Monras, es de RUINS, el que heu de fer es centrause mes  en l´equip deportivament i apoiar-lo.
Estem a 2ª B, que us penseu amb aixó de las camisetas que sou un equip gran com els que tots pensem?, dons, si a la botiga no en hian no en hian i PUNT, ja arribaran. Menys queixarse i si es fa jornada económica a pagar i callar, aqui no s´obliga a ningu a ser soci. Socis com molts dels que esteu critican si es que ho sou no fan falta al C.E. SABADELL.

SEMPRE ENDEVANT SABADELL :scut :bandera :scut :bandera

Se han parado a pensar ustedes sr. sertucha, porque la alarmante bajada de publico de estos tres partidos de liga, con respecto al año pasado estando en tecera...
Datos de radio sabadell...
Sabadell - ontinyent
1.500 espectadores
Sabadell - Eivissa
1.000 espectadores (jornada familiar )
Sabadell - Alcoia
1.500 espectadores
Pero sabe cual es el problema sr sertucha, yo se lo diré, ustedes se irán tan panchos, y dejarán el sabadell como un solar, y los 1.500 arlequinados de verdad, ha seguir pagando :ko :ko :ko :ko

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #75 el: 02 de Octubre de 2007, 15:18:10 pm »
la gente quiere ver equipos ganadores o que estan bien clasificados si un equipoo este en la categoria que este esta en la cola la gente se va excepto nosotros en los peores momentos salimos todos con el equipo :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera