Autor Tema: NO HO ENTENC  (Llegit 11928 cops)

0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: NO HO ENTENC
« Respondre #40 el: 24 de Setembre de 2007, 22:08:36 pm »
keneth brylle (o Sr. Pau) em sembla molt correcte tot el que dius pero una cosa esta clara el area de marqueting falla, han sortit mes idees desde aquest foro que no pas desde el club, aixi dons espero que no t´apuntis tantos que no son vostres, si dius que meireu tant el foro (i aixo es veritat) ¿per que la majoria de vegades no ens foteu ni cas? i es mes com teniu la vergonya de anar dient que les idees son vostres?
estaria molt be que agafesiu idees de socis, aficionats i foreros i les traballessiu per poder donar a tothom coses de categoria i nivell. se que es dificil treballar en un area que te pocs diners pero utilitzeu el cap, penseu una mica o simplement agafeu idees parlan amb nosaltres, no crec que sigui tan dificil, desde el foro han surtit molt bones idees que nomes necessitaben una petita empenta (kollons semblo el del anunci  :tongue3:  ) ¿ per que no aprofiteu el fet de saber els gustos dela gent ? pero si aqui tothom diu coses, alguna te que ser bona ¿no?.
una salutació.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

antcarcer

• Visitant
« Respondre #41 el: 24 de Setembre de 2007, 22:12:52 pm »
Solo faltaba eso ,que no pagaras el carnet, no te ha quedado claro que clase de beneficio, el beneficio de figurar de cara a la galaria y a tus clientes,y tu te has parado a pensar porque los de radio sabadell hicieron noche en mallorca :consol

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #42 el: 24 de Setembre de 2007, 22:34:22 pm »
unaltre dubte pau,com es justifica desde el club tenir un dels preus mes cars de tota la segona divisio B,i en contraprestracio tindre un equip per no baixar?

podries dir les xifres de socis d'aquesta temporada? (ja se que seran inflades per no donar la rao) xifra de pagament no de carnets regalats i d'empreses per colaborar

quina opinio teniu de la fluixisima afluencia de public a l'estadi? que es mes baixa que a tercera divisio per cert

pensen fer mes jornades economiques tretes de la maniga com l'any passat?

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #43 el: 24 de Setembre de 2007, 22:50:39 pm »
unaltre dubte pau,com es justifica desde el club tenir un dels preus mes cars de tota la segona divisio B,i en contraprestracio tindre un equip per no baixar?

podries dir les xifres de socis d'aquesta temporada? (ja se que seran inflades per no donar la rao) xifra de pagament no de carnets regalats i d'empreses per colaborar

quina opinio teniu de la fluixisima afluencia de public a l'estadi? que es mes baixa que a tercera divisio per cert

pensen fer mes jornades economiques tretes de la maniga com l'any passat?

aquest any les camuflaran amb les jornades familiars :laugh: :laugh: :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #44 el: 24 de Setembre de 2007, 23:12:31 pm »

Serà que al tenir menys diners en patrocini de constructores i sector públic (com altres equips del grup) han de treure diners d'altres llocs?

A vegades sembla que no sortiu de Sabadell, i no veieu com està la resta del món futbolístic.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #45 el: 25 de Setembre de 2007, 00:22:35 am »
Primer de tot, us respondre a tots aquells que tan aneu critican i/o opinan :

Us respondre per una simple raó, i és la de que jo sé com va el tema perque cada semana el tracto, perque soc el qui s'encarrega de les dues botigues, així dons us explico :

A les dues botigues del estadi s'hi venen tots aquells productes pels socis, aficionats, etc... Aquests productes són com molt bé ja els sabeu, els chupa chups, pins, adhesius, banderes, samarretes 'no oficials', pulseres, lanyards, sabatilles...etc.

En poques setmanes tindrem ja a la venta clauers, imans de nevera, gorres, gorros pel fred, bufandes ( nou disseny) i fins i tot podrem trobar unes jaquetes pel fred.

Tema samarretes oficials, s'esta negociant amb Jako perque ens envin més samarretes, ja que han tingut que preparar tots els paks pel futbol base, que no són pas pocs.

Tot sortirà pero cal tenir paciència, o també volem tenir el Sabadell a segona 'a' l'any que be?

Les coses s'estan fent bé, només cal una mica de paciència.

Salut! :beer2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #46 el: 25 de Setembre de 2007, 08:29:41 am »

Us respondre per una simple raó, i és la de que jo sé com va el tema perque cada semana el tracto, perque soc el qui s'encarrega de les dues botigues, així dons us explico :

A les dues botigues del estadi s'hi venen tots aquells productes pels socis, aficionats, etc... Aquests productes són com molt bé ja els sabeu, els chupa chups, pins, adhesius, banderes, samarretes 'no oficials', pulseres, lanyards, sabatilles...etc.

En poques setmanes tindrem ja a la venta clauers, imans de nevera, gorres, gorros pel fred, bufandes ( nou disseny) i fins i tot podrem trobar unes jaquetes pel fred.

Tema samarretes oficials, s'esta negociant amb Jako perque ens envin més samarretes, ja que han tingut que preparar tots els paks pel futbol base, que no són pas pocs.

Tot sortirà pero cal tenir paciència, o també volem tenir el Sabadell a segona 'a' l'any que be?

i que hi hauria demanda no es podia preveure abans? (quan un negocia s'acostuma a treballar amb previsió)
o es que es pensaven que no en vendrien i nomes en varem fer 4??? (quan un fa un article es per vendre'l,no per tenir clients insatisfets!!!)

despres dieu que critiquem...pero es que us ho guanyeu

ah, i no barregis on volem tenir el any que ve al sabadell amb que realitzem critiques amb la gestio...per aqui si que no paso!!!

i que les coses s'estan fent be...t'ho dire a final de temporada i no em refereixo a la vessant esportiva.
de totes maneres, gracies per les teves paraules.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #47 el: 25 de Setembre de 2007, 09:39:04 am »

doncs jo també et repondré, si t'encarregues de les botigues, suposo que et refereixes a les que hi ha a dintre l'estadi, el primer partit no estaven obertes quan la gent entrava al camp, i ara em respons si les coses s'estan fent Bé. Potser si que l'horari és de mitja part del partit per anar a comprar. Mirà feu moltissims errors, i saps que no et vull criticar t'ho dic perquè espavileu i milloreu, però no em vinguis a vendre fum

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #48 el: 25 de Setembre de 2007, 11:26:29 am »
Realment em sembla que el nivell d'exigència d'algunes persones vers l'àrea de marketing és frepant. Asegurar que un home que dedica hores de lleure per ajudar al nostre club, ho fa per treure'n un major lucre econòmic en la seva empresa... per favor, jo tambè me l'estimo molt el Sabadell, però empresarialment parlant dubto moltissim que suposi un benefici, és més, crec que és una pèrdua de temps per a la seva persona.

Jo tampoc estic d'acord amb algunes de les mesures de l'àrea de marketing, però invito al Pau ha llegir-nos sovint i entre tots tirar endavant aquesta àrea tant polèmica.

soci 480
The pride of Catalunya

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #49 el: 25 de Setembre de 2007, 14:34:16 pm »
Que les botigues no estiguesin obertes quan entrava la gent es díficil perquè abans de que obrin els porters ja la obrim, però bé et creuré i estaré més al cas, de quan sobre. Tenin en compte que era el primer partit i les noies eren noves tampoc es pot exigir tant, però tota opinió es bona sempre que es digui perque millorem.

Desde fora es veu molt fàcil i desde dins no ho és tant, però sempre estem fent coses per millorar.

CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #50 el: 25 de Setembre de 2007, 16:42:25 pm »
Senyors:
Aixó que esteu fent d´atacar tan clarament al departament de màrketing i en concret al Sr. Pau Monras, es de RUINS, el que heu de fer es centrause mes  en l´equip deportivament i apoiar-lo.
Estem a 2ª B, que us penseu amb aixó de las camisetas que sou un equip gran com els que tots pensem?, dons, si a la botiga no en hian no en hian i PUNT, ja arribaran. Menys queixarse i si es fa jornada económica a pagar i callar, aqui no s´obliga a ningu a ser soci. Socis com molts dels que esteu critican si es que ho sou no fan falta al C.E. SABADELL.

SEMPRE ENDEVANT SABADELL :scut :bandera :scut :bandera

antcarcer

• Visitant
« Respondre #51 el: 25 de Setembre de 2007, 16:55:06 pm »
Amigo sertucha, me parece que se te ha ido la pinza :ko

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #52 el: 25 de Setembre de 2007, 17:09:23 pm »
Senyors:
Aixó que esteu fent d´atacar tan clarament al departament de màrketing i en concret al Sr. Pau Monras, es de RUINS, el que heu de fer es centrause mes  en l´equip deportivament i apoiar-lo.
Estem a 2ª B, que us penseu amb aixó de las camisetas que sou un equip gran com els que tots pensem?, dons, si a la botiga no en hian no en hian i PUNT, ja arribaran. Menys queixarse i si es fa jornada económica a pagar i callar, aqui no s´obliga a ningu a ser soci. Socis com molts dels que esteu critican si es que ho sou no fan falta al C.E. SABADELL.

JA JA JA JA JA, no puc fer mes que riure. Aixi volem el club? un club de gent rica i conformista? que es pugui pagar el que li "manin" i a sobre calli la boca? Es el comentari mes botxornós e indignant que he vist en temps al forum  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #53 el: 25 de Setembre de 2007, 17:26:59 pm »
Senyors:

que no fan falta socis al club? nanu tu t´has pres alguna cosa extranya a l´hora de dinar   :borratxo
per cert el soci SEMPRE TE DRET A CRITICAR, per aixo es soci i PAGA EL CARNET. per cert aixi parla gent com BUSH, CASTRO.... i molts altres dictadors del mon, habiam si ara resultara que el club es una dictadura.....  :boig :ostres
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #54 el: 25 de Setembre de 2007, 18:51:12 pm »
Senyors:

QUINA CLASE DE PROBLEMA TENS TU???
jo dic el que em sembla i si estic capacitada es justament perque PAGO!!!
ni tu ni cinquanta com tu i m'atreviria a dir cent ,faran que calli i no digui, escrigui o cridi el q penso!!!
soc socia desde fa 20 anys, per la teva informació dic el que em rota i de qui em rota sempre i quan no li falti al respecte a ningu, cosa que tu no tens, ja que sino no manaries callar a ningu, aixo ho fan els fatxes i els franquistes i aquest tipus de socis, els fatxes i els franquistes son justament els que no fan falta ni al sabadell ni en aquets forun...
sr. monras espabilis perque ja veu quin ajudants li estan sortint...podriem dir allo de "mejor solo que mal acompañado"
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat arlekin

• Aleví
  • Missatges: 94
« Respondre #55 el: 25 de Setembre de 2007, 19:12:06 pm »
Senyors:

QUINA CLASE DE PROBLEMA TENS TU???
jo dic el que em sembla i si estic capacitada es justament perque PAGO!!!
ni tu ni cinquanta com tu i m'atreviria a dir cent ,faran que calli i no digui, escrigui o cridi el q penso!!!
soc socia desde fa 20 anys, per la teva informació dic el que em rota i de qui em rota sempre i quan no li falti al respecte a ningu, cosa que tu no tens, ja que sino no manaries callar a ningu, aixo ho fan els fatxes i els franquistes i aquest tipus de socis, els fatxes i els franquistes son justament els que no fan falta ni al sabadell ni en aquets forun...
sr. monras espabilis perque ja veu quin ajudants li estan sortint...podriem dir allo de "mejor solo que mal acompañado"

Deixeu-lo estar que aquest el que vol és un carnet gratis per a tota la vida, com es feia en els seus temps que sembla que tant anyora, i veu el de marketing per aki i vinga, a fer-li la rosca a veure si cau alguna cosa.

Sort que aquesta gent està en perill d'extinció, perquè per un moment me he hagut de fregar els ulls per veure si el que estava llegint era cert o era en broma.

Aquesta gent així és la que no deixa que el Sabadell entri en una nova era, i us asseguro que encara en queden molts així eh, a general i a tribuna els podeu veure els dies de partit.  :bigcry:

• Entrenador
« Respondre #56 el: 25 de Setembre de 2007, 19:38:41 pm »
Realment em sembla que el nivell d'exigència d'algunes persones vers l'àrea de marketing és frepant. Asegurar que un home que dedica hores de lleure per ajudar al nostre club, ho fa per treure'n un major lucre econòmic en la seva empresa... per favor, jo tambè me l'estimo molt el Sabadell, però empresarialment parlant dubto moltissim que suposi un benefici, és més, crec que és una pèrdua de temps per a la seva persona.

Jo tampoc estic d'acord amb algunes de les mesures de l'àrea de marketing, però invito al Pau ha llegir-nos sovint i entre tots tirar endavant aquesta àrea tant polèmica.

soci 480

Company crec que no és ben bé així com tu dius, jo entenc que li diu que en treu profit però no econòmic, sino que s'ha situat en un lloc en fa ostentació (el profit diquem que és de status, sóc el que porta l'area de marketing del CES) però la cosa no funciona. I repeteixo crec que us preneu com a crítiques i atacs coses que es diuen només amb la intenció de millorar i que el CES en tregués un benefici.
GARCËS  no val a dir que era el primer dia, precisament si al primer dia la gent troba que la cosa no funciona, que  ha d'esperar?
SERTUCHA no cal que et contesti, has quedat ben retratat, mamma mia!!!!!!!! :ostres

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #57 el: 25 de Setembre de 2007, 19:54:41 pm »
quin crack aquest sertucha,mireu els seus missatges  3 en 1 any i nomes per defensar la directiva  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

i els d'abans criticant a l'anterior  :icon_mrgreen:

potser es un dels democratas que tenim de directius?en tenim que son ex-membres de la falange tambe  :police: :police: el echevarria aquest es un aficionat al seu costat
« Darrera modificació: 25 de Setembre de 2007, 20:04:03 pm per dagar »

antcarcer

• Visitant
« Respondre #58 el: 25 de Setembre de 2007, 19:55:11 pm »
Perfecto vic esa es la intención...
Cada uno que lo entienda como quiera, creo que está puesto bien claro.

• Entrenador
« Respondre #59 el: 25 de Setembre de 2007, 20:02:12 pm »
quin crack aquest sertucha,mireu els seus missatges  3 en 1 any i nomes per defensar la directiva  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

potser es un dels democratas que tenim de directius?en tenim que son ex-membres de la falange tambe  :police: :police:

je je i si tinguessim memòria el 17 d'octubre en va escriure un que ni màrketing ni res de res "Que les samarretes l'hi toca vendre a uns altres" a nosaltres ens vindrà un camion banyera a descarregar bitllets de 500€  davant la tribuna? :xupet