Autor Tema: I l'autocar?  (Llegit 2624 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
I l'autocar?
« el: 27 de Agost de 2007, 17:22:03 pm »
Doncs es una pregunta ben senzilla, el famós autocar arlequinat que teníem aquest any, algú el va veure diumenge? jo no... :mmmm
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: I l'autocar?
« Respondre #1 el: 27 de Agost de 2007, 17:29:41 pm »
no crec que els jugadors fosin amb autocar a Castefa... estant relativament a prop de Sabadell deurien anar amb cotxes propis  :botador
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 27 de Agost de 2007, 17:47:11 pm »
Si, van anar amb cotxe particulars.

Diria que l'autocar només hi serà pels desplaçaments de més recorregut.
A mi em sembla bé, treure de les despeses els recorreguts curts, i que cadascú hi vagi amb el seu cotxe.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Ferni

• Visitant
« Respondre #3 el: 27 de Agost de 2007, 17:59:11 pm »
home q vols q et digui, fins i tot el meu germà jugant al segon equip d fútbol sala del CNS anava amb autocar als desplaçaments, i això q el més llunyà era a l'Ametlla del Vallés.
No se fins a quin punt és massa normal q jugadors del CE sabadell a segona B vagin en cotxes particulars fins a Castefa. A Terrassa o Sta Coloma encara però a Castelldefels són casi 50 km.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 27 de Agost de 2007, 18:05:53 pm »
A Terrassa o Sta Coloma encara però a Castelldefels són casi 50 km.

Sent al matí, no tens el perill de que es perdin i acabin en algun Hotel raro d'allà, per això els deurien deixar anar en cotxe.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #5 el: 27 de Agost de 2007, 18:11:38 pm »
 La mayoria de jugadores viven en barcelona y alrededores, y les pillaba más cerca :xin-xin

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 27 de Agost de 2007, 18:36:59 pm »
A castelldefels s'hi va en un plis plas. A més així després del partit cadascú podia anar on vulgués a dinar sense haver d'anar a sabadell i després tornar-se a moure cap a un altre lloc. Que després cadascú si volia podia marxar amb la familia? Doncs si, però llogar un autocar pq després torni buit doncs no té lògica tp xD

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #7 el: 28 de Agost de 2007, 03:20:52 am »
Jo estic d'acord amb el Ferni, crec que un equip de segona B ha de viatjar amb autocar tots junts encara que sigui a 1km de Sabadell, no se aixo d'anar cada un amb el seu cotxe ho trobo poc serios. m'enrecordo l'any passat al camp de l'Europa com Sergi Gonzalez va marxar amb una peazo de moto xD i no se com dic ho trobo poc serios.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #8 el: 28 de Agost de 2007, 10:56:50 am »
Els que han llogat alguna vegada un autocar sabran que surt molt car i més encara en dia festiu... Serà poc seriós però nois, si és necessari és necessari.

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 904
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #9 el: 28 de Agost de 2007, 19:39:58 pm »
 :scut :bandera Alguien puede colgar una foto de este autocar, es que yo aún no lo he visto porque estaba fuera de Sabadell, gracias :bandera :scut
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #10 el: 28 de Agost de 2007, 20:00:38 pm »
Jo pensaba q no era llogat el autocar, sino de propietat del Sabadell, sino perque va pintant amb els colors del Sabadell?   :mmmm

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #11 el: 25 de Setembre de 2007, 14:19:22 pm »
Avui surt el famós autocar al Diari Sabadell, ja que el van estrenar per anar al santuari de la mare de deu de la Salut , porta 2 Escuts del Sabadell en els 2 costats i un altre en el parabrises de darrera, pero no es arlequinat, es d'un color lila-morat  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #12 el: 25 de Setembre de 2007, 14:20:45 pm »
a la web de RS teniu una foto  ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #13 el: 25 de Setembre de 2007, 14:31:56 pm »
És el mateix autocar que teniem l'any passat i el que els va portar a Terrassa. L'unic que han fet es enganxarli els escuts. :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #14 el: 25 de Setembre de 2007, 14:32:54 pm »
Jo pensaba q no era llogat el autocar, sino de propietat del Sabadell, sino perque va pintant amb els colors del Sabadell?   :mmmm

Crec que no hi ha cap club que tingui l'autocar en propietat, Els dels dos equips de BCN que juguen a primera són de l'empresa Padrós. El del Nàstic és de l'empresa Sanchez. El del Depor ja t'ho dirà el ferni però si vols t'ho dic jo és de l'empresa Vàzquez.
Si el club s'hagués de cuidar de tenir a punt un autocar per sortir cada quinze dies et sembla que estaria sempre a punt? quan anirrien per sortir ja no s'obririen ni les tapes del maleter per posar els equipatges :laugh:

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #15 el: 25 de Setembre de 2007, 14:38:13 pm »
Ara que parles d'autocars d'altres equips, fa 2 anys vaig estar a Coruña veient el Depor - Barça, com es llogic el Barça va viatjar amb avió pero a l'aeroport ja l'esperava l'autocar del Barça. que passa que el conductor del bus es va xupar els 1.200 kms d'anada i els 1.200 kms de tornada nomes per portar l'equip de l'aeroport al hotel i de l'hotel al camp?
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #16 el: 25 de Setembre de 2007, 14:39:54 pm »
Ara que parles d'autocars d'altres equips, fa 2 anys vaig estar a Coruña veient el Depor - Barça, com es llogic el Barça va viatjar amb avió pero a l'aeroport ja l'esperava l'autocar del Barça. que passa que el conductor del bus es va xupar els 1.200 kms d'anada i els 1.200 kms de tornada nomes per portar l'equip de l'aeroport al hotel i de l'hotel al camp?

Si encara que no sembli verosimil passa això.
Quan van a Munich passa el mateix

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #17 el: 25 de Setembre de 2007, 15:48:41 pm »

Si encara que no sembli verosimil passa això.
Quan van a Munich passa el mateix

y en la seu statge per les amériques que? li posen una elix al autocar?  :laugh:
y al eu statge a l'Àsia que?:O xDDD
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #18 el: 25 de Setembre de 2007, 16:22:06 pm »
pero no dona una miqueta mes d'imatge de club serios, no ja cara fora, sino de la mateixa plantilla, el viatjar en un autocar?

jo crec que es podrien fer numeros amb alguna empresa d'autocars i a canvi de vallas publicitaries, de apareixer en el carnet publicitat o de un logo en una de les natges dels pantalons dels jugador es podria fer...

i ara si de cas que alguns prenguin nota...i de free
Millor Moderadora Forera Novell