Autor Tema: Recanvi per a Roberto Morales  (Llegit 1209 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
Recanvi per a Roberto Morales
« el: 20 de Setembre de 2007, 13:51:34 pm »
Doncs kina p****a... Qui creieu que podria estar en la seva posició a partir d'ara fins d'aquí 4 mesos (bé, suposo que comptant el temps per recuperar la capacitat per jugar de nou!). I ara també el Miki, c***...sort que lo d'aquest últim no és tan alarmant. Tot plegat sembla un càstig per haver guanyat el terrasa, collons!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Recanvi per a Roberto Morales
« Respondre #1 el: 20 de Setembre de 2007, 13:55:08 pm »
El recanvi natural es Toni Mora, ja que Roberto estava jugant de mitja punta, vaja estic casi segur que Mora jugara aquest diumenge en aquesta posició.
Si finalment Miki no pot estar a Badalona si que será un problema, ja que o posem a Pagès al centre del camp i que Jaume sigui titular a la defensa o posem a Roca en el mitg del camp o sino només queda el jovenet Javi Lara per actuar en aquesta posició.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #2 el: 20 de Setembre de 2007, 14:37:15 pm »
a radio sabadell han dit que jugara el toni mora o montero de 2ª punta,y miki sembla que fins l'ultim moment sera dubte!!
SOM DE 2a A!!

futbolista

• Visitant
« Respondre #3 el: 20 de Setembre de 2007, 14:52:07 pm »
aveces los dias  y la semana que parece que todo va de costado llega el domingo y pegas el cante como? con los tres puntos que nos vamos a traer juegue quien jugue :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 20 de Setembre de 2007, 18:30:57 pm »
yo tengo muy claro el sustituto de morales y ese es toni mora, pero tambien canviaria a pirri por montero  y de ese modo seriamos un equipo con ganas de ir a por los partidos, si solo canviamos a mora por morales perderemos verticalidad por que ahora mismo el unico que encaraba y el unico que buscava regatear era morales, si ponemos a mora solo no tendra ningun tipo de ayuda  :ostres
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #5 el: 21 de Setembre de 2007, 13:00:59 pm »
Doncs a mi el Toni Mora no m'acaba de convèncer... jo posaria amb els ulls tancats al Montero abans que el Mora, i també treuria al Cervián de la defensa, altre que no em convenç. Avere quina alineació treu el Moya el diumenge...
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 21 de Setembre de 2007, 16:23:51 pm »
Doncs a mi el Toni Mora no m'acaba de convèncer... jo posaria amb els ulls tancats al Montero abans que el Mora, i també treuria al Cervián de la defensa, altre que no em convenç. Avere quina alineació treu el Moya el diumenge...

Jo per jugar a la mitja-punta prefereixo molt abans que cap altre a Toni Mora.
Per jugar a l'extrem esquerra jo posaria amb els ulls tancats a Montero abans que Pirri. I més aquest diumenge a Badalona, que el lateral dret -diria que és el dret- pot ser Macanàs, un central que haurà de passar al lateral per a cobrir la lesió de Cerveró. Macanàs és bo, però molt més lent que Montero.

Aquest diumenge Montero titular.  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #7 el: 21 de Setembre de 2007, 17:40:02 pm »
aquest diumenge i SEMPRE !!!!MONTERO TITULAR!!!!!!   :cool
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #8 el: 21 de Setembre de 2007, 21:29:22 pm »
Yo m'agrada moltísim Montero crec que s'ho mereix i a més quan surt, la banda es revoluciona, es impresionant la capacitat que te per desfer-se del defensa.
Jo apostaria per Montero TITULAR :beer2 :beer2
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #9 el: 21 de Setembre de 2007, 21:38:39 pm »
Pero estais hablando de Montero titular pero para jugar en banda, y Roberto esta temporada esta jugando más de media punta. Para que jugase Montero tendría que entrar también Toni Mora. Y francamente a Mora no lo veo en forma...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #10 el: 21 de Setembre de 2007, 22:49:08 pm »
Doncs només cal que juguem amb dos extrems, el carrillo i el montero i ja està, prescindint de la posició de mitja punta pel centre i deixant al Toni Mora com a revulsiu, si escau.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #11 el: 21 de Setembre de 2007, 23:04:04 pm »
Si como todo apunta el Badalona juega con Macanas por el lateral yo sin dudarlo pondria a Montero pero no en lugar de Morales sino por Pirri, y a Toni Mora en lugar de Morales quedando el ataque de esta forma Carrillo ,Toni Mora, Montero y en punta Olles
la meva sang és arlequinada

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #12 el: 21 de Setembre de 2007, 23:18:52 pm »
Si como todo apunta el Badalona juega con Macanas por el lateral yo sin dudarlo pondria a Montero pero no en lugar de Morales sino por Pirri, y a Toni Mora en lugar de Morales quedando el ataque de esta forma Carrillo ,Toni Mora, Montero y en punta Olles

Estoy de akuerdo kontigo :beer2 creo que es la delantera mas acertada ahora mismo
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

futbolista

• Visitant
« Respondre #13 el: 22 de Setembre de 2007, 00:42:48 am »
montero el idoneo montrero titular, nos dara la victoria :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims