Autor Tema: CE Sabadell-Eivissa  (Llegit 32724 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

friend

• Visitant
Re: C.E.Sabadell-Eivissa a les 12h.
« Respondre #180 el: 17 de Setembre de 2007, 22:31:05 pm »
quan jugava a rubi, el rubi jugava amb dos puntes, i un era ell!! ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #181 el: 17 de Setembre de 2007, 23:06:00 pm »
I quin dels dos puntes jugava més atrassat?  ;)

:ejem
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Ciscu#9

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
Eivissa
« Respondre #182 el: 21 de Setembre de 2007, 13:31:34 pm »
Respecto la opinió del seguidors del Sabadell F.C. davant el comportament i la celebració del gol que va fer Manel, jugador del Eivissa, i dels aficionats de Manel. Pero vuldria aclarar uns quants punts.
En primer lloc, Manel va sortir a mort al camp, no per verjarse ni res per léstil com comentan al fórum, nómes perque vol callar les males llengues que diuen que ja está acabat. (Paraules dites per gran part de la afició Sabadellenca que tan li va reprocar la celebració del gol) La celebració del gol no va dirigida al aficionats del Sabadell ni molt menys, ell va deixar molt clar en el seu gest que anaba pel  Sr. Moya. Primer li va dedicar amb tota la rabia i amb motiu, perque ell s'estima aquest club. És on ell va començar, on amb el suport del públic va arribar on va arribar, i on vulia acabar la seva carrera. Desprès de dedicarli al Sr. Moya, va demanar disculpes als aficionats, es va veure ben clar, perque jo era al punt més allunyat de la celebració i vaig poder veure-ho. I per últim remarcar que els seguidors de Manel no van faltar al respecte en cap moment fins que ho van fer els del Sabadell. Nómes festejaven que la persona que venien a veure habia marcat un gol! En finalitzar el partit seguien festejant, sense ficarse amb ningu, aguantant bejenades dalguns seguidors del conjunt arlequinat. Jo vaig poder escoltar com menyspreaven al jugador de l'Eivissa, insultaven l'afició e inclus van arribar a agredir algun aficionat, entre ells dues dones. Si tan malament van rebre l'empat, que no busquin culpables o facin pagar la rabia amb Manel o els seus seguidors, que fotin canya als seus jugadors i animin com ho van fer els de l'Eivissa que sent una mica més de 50 esvan fer sentir quasi més que els del Sabadell.

I amb aixó no vull crear polémica, nómes aclarar unes accions criticades sense motiu.

Manel s'estima molt el Sabadell.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Eivissa
« Respondre #183 el: 21 de Setembre de 2007, 13:40:33 pm »
Respecto la opinió del seguidors del Sabadell F.C. davant el comportament i la celebració del gol que va fer Manel, jugador del Eivissa, i dels aficionats de Manel. Pero vuldria aclarar uns quants punts.
En primer lloc, Manel va sortir a mort al camp, no per verjarse ni res per léstil com comentan al fórum, nómes perque vol callar les males llengues que diuen que ja está acabat. (Paraules dites per gran part de la afició Sabadellenca que tan li va reprocar la celebració del gol) La celebració del gol no va dirigida al aficionats del Sabadell ni molt menys, ell va deixar molt clar en el seu gest que anaba pel  Sr. Moya. Primer li va dedicar amb tota la rabia i amb motiu, perque ell s'estima aquest club. És on ell va començar, on amb el suport del públic va arribar on va arribar, i on vulia acabar la seva carrera. Desprès de dedicarli al Sr. Moya, va demanar disculpes als aficionats, es va veure ben clar, perque jo era al punt més allunyat de la celebració i vaig poder veure-ho. I per últim remarcar que els seguidors de Manel no van faltar al respecte en cap moment fins que ho van fer els del Sabadell. Nómes festejaven que la persona que venien a veure habia marcat un gol! En finalitzar el partit seguien festejant, sense ficarse amb ningu, aguantant bejenades dalguns seguidors del conjunt arlequinat. Jo vaig poder escoltar com menyspreaven al jugador de l'Eivissa, insultaven l'afició e inclus van arribar a agredir algun aficionat, entre ells dues dones. Si tan malament van rebre l'empat, que no busquin culpables o facin pagar la rabia amb Manel o els seus seguidors, que fotin canya als seus jugadors i animin com ho van fer els de l'Eivissa que sent una mica més de 50 esvan fer sentir quasi més que els del Sabadell.

I amb aixó no vull crear polémica, nómes aclarar unes accions criticades sense motiu.

Primer missatge que escriu aquest usuari i ja defensant a ultrança una persona... qualsevol diria que hi té interessos  :surprised:

I això de sense motius, jo entenc una part i l'altra, però motius n'hi ha i de sobres ;)

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #184 el: 21 de Setembre de 2007, 13:41:17 pm »
Home esta clarissim que ell es un dels que anava de vermell amb la penya del Manel.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #185 el: 21 de Setembre de 2007, 13:44:02 pm »
Si tan malament van rebre l'empat, que no busquin culpables o facin pagar la rabia amb Manel o els seus seguidors, que fotin canya als seus jugadors i animin com ho van fer els de l'Eivissa que sent una mica més de 50 esvan fer sentir quasi més que els del Sabadell.

com ho van fer els de L'Eivissa? pero si sou de Ripollet  :laugh: :laugh:
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #186 el: 21 de Setembre de 2007, 13:46:34 pm »

Ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,Ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,Ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,
                                      :dance :visca  :balla :cheer :pilotasso

Ya este tema está más quemado que un bosque en verano.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Ferni

• Visitant
« Respondre #187 el: 21 de Setembre de 2007, 13:48:35 pm »
Ciscu, sobre el q dius del Manel no tinc gaire cosa a dir, simplement q potser va ser una mica desmesurada la seva celebració del gol, vull pensar q amb el "pique" amb Moya, i el fet d q fos al minut 88 és el q el va fer reaccionar així, però bueno, hi havia moltes més maneres d celebrar un gol i "dedicar-li al R.Moya" q no pas aquesta.
Sobre la vostra "penya" d'aficionats del Manel si q la veritat em van semblar bastant "sobrants" al camp nose....
Al principi pensava q ereu aficionats del Eivissa desplaçats desd les illes i admiradors de Manel.
Dsp al veure q no vau animar en cap moment al Eivissa i només esperaveu q sortís el Manel ja vaig deduir q només ereu un grupet pro-Manel  q estigués jugant al Eivissa com al Benicàssim estarieu allà celebrant els gols.
No se si sou alguns família, amics, coneguts o fans  o el q sigui d Manel, el q si q et dic q em sembla bastant "ridícul" anar a un camp d futbol tots vestidets iguals amb tambors només a animar a 1 SOL JUGADOR. Això es pot fer molt més silenciossament amb una pancarteta i amb un comportament més formal q el q vau tenir vosaltres.
Amb l'1-1 us vau possar a montar una "konga" ridícula davant de tota l'afició del Sabadell, q us pensaveu q us riuríem la pallassada o la seguiríem potser? Cada persona a de sapiguer on està en cada moment i com comportar-se i vosaltres vau tocar més el q no sona q no pas animar a un equip d futbol  q és el q va a fer una persona normal a un camp... dius q van agredir a dos dones, jo no ho vaig veure aixó ni la veritat és q tmp m'ho crec...  ara bé, doneu gràcies q només passés això, potser aquí només us van increpar però en algun altre camp català amb més mala llet q aquí no feu gaires "congues" si no sortireu calents.....

No hi ha més a dir, ara agafeu un avió i aneu a veure l'Eivissa-Gramanet si tan poca feina teniu. Q ja són ganes anar a tragar-se un partit d futbol amb el risc de pendre mal només per a veure al Manel jugar 7 minuts dels 90 q dura el partit....alguns us deu sobrar molt temps i molts diners pel q vec....

Per cert, quan el Manel va jugar la temporada passada al Sabadell on eres tu i el teu grupet de "Manel fans"? a la NCA  no us vaig arrivar a veure mai.  :ejem

Desconnectat arlekinat juridic

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #188 el: 21 de Setembre de 2007, 13:53:13 pm »
 :scut Hi una m**** per ell. Que collons s'ha d'estimar Sabadell amb la cel.lebració del gol. Només espero que continui sent un fracassat com a futbolista, i recolço la moció per tal de declarar aquest individu persona no grata a la Nova Creualta, Visca el Sabadell i tots els arlekinats.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #189 el: 21 de Setembre de 2007, 13:53:38 pm »
Manel ha fet el que ha fet però se li està donant massa voltes al tema.
Que el Panzer va actuar malament? Potser si o potser no perquè no anava dirigit a l'afició sino al Moya.

Ara bé, aquesta charanga que li ha sortit al Manel que vagi a tots els camps i no solament a tocar els collons a la Nova Creu Alta ja que se l'estimen tant ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Ciscu#9

• Invitat
  • *
« Respondre #190 el: 21 de Setembre de 2007, 14:03:42 pm »
en MANEL s'ha cagat a la cara de tots nosaltres !!!!!!!!!!!!!
primer pagant la comparsa vermella, o us creieu que akella colla han vingut per propis iniciativa, si és així, perquè no venien quen en M.....  vestia d'arlekinat?
i després la seva celebració, lamentable,
quan tots l'aplaudieu al saltar al camp, jo l'hi he dit a qui estava al meu costat "ojalà" es lesioni al primer moment, el traidors ho porten marcat a la cara només te'ls has de mirar, i kesta m**** de jugador que en el fons el van fotre fora per qui és i pel seu rendiment s'ha aprofitat del CES i a la primera li ha clvat una punyalada trapera

.......A casa es juga a les 17.00   tot el que sigui diferent és donar avantage al contrari, perquè jugar a casa? no cal? si només fem que facilitar les coses als altres   grrrrrrr

Perdona noi pero no s'ha cagat a la cara de ningu, i de quina comparsa parles? Jajajaja era la seva familia i els seus amics... alumiyor esque et fa enveja que a tu no t'ho facin. A, per cert, documentat millor de si anaven o no a veurel amb el conjunt arlequinat, alumiyor no els veies perque anaven de blanc i blau... no creus.. pero tinc entes que aquesta gent a anat al sabadell, a logroño, a gijon, al montjuic y fins i tot a eivissa per animarlo......

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #191 el: 21 de Setembre de 2007, 14:08:33 pm »
en MANEL s'ha cagat a la cara de tots nosaltres !!!!!!!!!!!!!
primer pagant la comparsa vermella, o us creieu que akella colla han vingut per propis iniciativa, si és així, perquè no venien quen en M.....  vestia d'arlekinat?
i després la seva celebració, lamentable,
quan tots l'aplaudieu al saltar al camp, jo l'hi he dit a qui estava al meu costat "ojalà" es lesioni al primer moment, el traidors ho porten marcat a la cara només te'ls has de mirar, i kesta m**** de jugador que en el fons el van fotre fora per qui és i pel seu rendiment s'ha aprofitat del CES i a la primera li ha clvat una punyalada trapera

.......A casa es juga a les 17.00   tot el que sigui diferent és donar avantage al contrari, perquè jugar a casa? no cal? si només fem que facilitar les coses als altres   grrrrrrr

Perdona noi pero no s'ha cagat a la cara de ningu, i de quina comparsa parles? Jajajaja era la seva familia i els seus amics... alumiyor esque et fa enveja que a tu no t'ho facin. A, per cert, documentat millor de si anaven o no a veurel amb el conjunt arlequinat, alumiyor no els veies perque anaven de blanc i blau... no creus.. pero tinc entes que aquesta gent a anat al sabadell, a logroño, a gijon, al montjuic y fins i tot a eivissa per animarlo......

si venieu l'any passat estaveu ben calladets i no fotieu el xibarri que veu fer el diumenge, aixo esta clarissim.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Ciscu#9

• Invitat
  • *
« Respondre #192 el: 21 de Setembre de 2007, 14:12:03 pm »
Com he comentat al forum del partit, hi erem, no a tots pero a molts partits hem asistit i animantlo. Tinc fotos, documents si vols que ho demostren que lem seguit a totes parts, sabdaell, logroño, gijon, ibiza.... i no ho fem per montar el numeret, tan sols per animar algu qui estimem...

I no crec que sigui un fracasat si tan mal us va fer el dia del partit... nomes que uns arriben mes amunt y uns altres menys.... i ni tan sols buscabem brega, nomes era la ilusio i emoció d'aquells aconteixement....

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #193 el: 21 de Setembre de 2007, 14:13:32 pm »
I els insults que veu propinar cap al entrenador del Centre D'Esports Sabadell Ramon Moya no es buscar brega?
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #194 el: 21 de Setembre de 2007, 14:17:38 pm »
- Yo pienso que Manel soñaba con un momento así desde que se fue del Sabadell, por lo tanto la celebración es premeditada.

- A Mora y Bonet se le subían los jugadores a la chepa, Montes demasiado rígido... para uno que tenemos que parece que tiene autoridad y mano izquierda para tener el vestuario unido (aunque tome decisiones que no gusten) se le critica.

- Es muy bonito decir que el club, directiva, afición, entrenadores... tienen que estar unidos, pero a la hora de la verdad muchos dicen que la celebración de Manel no iba para la afición sino para el entrenador. No lo entiendo. A mi me afecta igual que si se lo hacen al presidente o a cualquier sector de la afición porque Moya a día de hoy es nuestro entrenador.

- Pregunta para los que defienden la celebracion: ¿Que tiene que hacer Moya si alli ganamos 0-3?  
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Ciscu#9

• Invitat
  • *
« Respondre #195 el: 21 de Setembre de 2007, 14:18:49 pm »
no vam estar tan calladets, nomes que vam anar a ibiza a veurel. no hem nat a tots els partits, pero fins i tot a inglaterra a veurel al derby county. Pero el que pasa que alguns cops s'ha de fer més "sorroll" que daltres....

Desconnectat Ciscu#9

• Invitat
  • *
« Respondre #196 el: 21 de Setembre de 2007, 14:25:35 pm »
que aga lo que kiera moya... que le reproche la celebración... pero qui va començar el xarau va ser ell fotent-lo fora.

Insults.... nomes es va pronunciar que es fotes Sr. Moya perque va fotre a Manel. Potser si que era buscar brega alló pero tampoc feia falta agafar una dona pel braç alçat mentre festeja estreñerli i baixarli de cop i a una altra fotreli un cop a l'esquena...

Crec que les dues coses estan malament pero una mostra la llibertat dexpresio com eu demostrat al forum posant de volta i mitxa a Manel i l'AFICIO..... que aixo de no animar al eivissa..... Vale que vam cridar mes cuan va surtir manel pero anavem de vermell com eivissa i tambe tocavem els bombos y cridavem pels megafons....i si xutava l'eivissa y fregava el pal maixecava i cridava .... . I laltra mostra el poc control dels dos aficionats arlequinats que ho van fer....

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #197 el: 21 de Setembre de 2007, 14:30:06 pm »
Es que l'unic xut de l'Eivissa que va fregar el pal també el va fer el Manel jejeje.
En fi si es igual aquest tema ja esta molt parlat en un altre post, cadascu te la seva opinió i ja esta, aviam que passa en el partit de tornada.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #198 el: 21 de Setembre de 2007, 14:51:22 pm »
:scut Hi una m**** per ell. Que collons s'ha d'estimar Sabadell amb la cel.lebració del gol. Només espero que continui sent un fracassat com a futbolista, i recolço la moció per tal de declarar aquest individu persona no grata a la Nova Creualta, Visca el Sabadell i tots els arlekinats.

Jo et puc assegurar que el Manel s'estima MOLT EL SABADELL

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #199 el: 21 de Setembre de 2007, 15:15:40 pm »
que aga lo que kiera moya... que le reproche la celebración... pero qui va començar el xarau va ser ell fotent-lo fora.

Insults.... nomes es va pronunciar que es fotes Sr. Moya perque va fotre a Manel. Potser si que era buscar brega alló pero tampoc feia falta agafar una dona pel braç alçat mentre festeja estreñerli i baixarli de cop i a una altra fotreli un cop a l'esquena...

Crec que les dues coses estan malament pero una mostra la llibertat dexpresio com eu demostrat al forum posant de volta i mitxa a Manel i l'AFICIO..... que aixo de no animar al eivissa..... Vale que vam cridar mes cuan va surtir manel pero anavem de vermell com eivissa i tambe tocavem els bombos y cridavem pels megafons....i si xutava l'eivissa y fregava el pal maixecava i cridava .... . I laltra mostra el poc control dels dos aficionats arlequinats que ho van fer....

Entérate, que en la rueda de prensa post-partido el SR. Ramón Moya quedó como un caballero, ya que no hizo leña del árbol caído, hizo por tanto todo lo contrario de lo que pensaban los seguidores y amiguetes de rojo del Manel, el SR. Entrenador del CE Sabadell FC había cerrado la polémica desde ese instante, el caso ha seguido más por los amiguetes de rojo que por parte arlequinada, desde el primer momento ¿quién abrió el tema del 0-1 y ahora este? los comentarios que están saliendo es como si lloviera sobre mojado.
                                                         :mmmm  :ostres

Le pido a WebTeam SBD si este tema pudiera pasar al subforo FUTBOL. ya está bien de tanta polémica.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia