Ciscu, sobre el q dius del Manel no tinc gaire cosa a dir, simplement q potser va ser una mica desmesurada la seva celebració del gol, vull pensar q amb el "pique" amb Moya, i el fet d q fos al minut 88 és el q el va fer reaccionar així, però bueno, hi havia moltes més maneres d celebrar un gol i "dedicar-li al R.Moya" q no pas aquesta.
Sobre la vostra "penya" d'aficionats del Manel si q la veritat em van semblar bastant "sobrants" al camp nose....
Al principi pensava q ereu aficionats del Eivissa desplaçats desd les illes i admiradors de Manel.
Dsp al veure q no vau animar en cap moment al Eivissa i només esperaveu q sortís el Manel ja vaig deduir q només ereu un grupet pro-Manel q estigués jugant al Eivissa com al Benicàssim estarieu allà celebrant els gols.
No se si sou alguns família, amics, coneguts o fans o el q sigui d Manel, el q si q et dic q em sembla bastant "ridícul" anar a un camp d futbol tots vestidets iguals amb tambors només a animar a 1 SOL JUGADOR. Això es pot fer molt més silenciossament amb una pancarteta i amb un comportament més formal q el q vau tenir vosaltres.
Amb l'1-1 us vau possar a montar una "konga" ridícula davant de tota l'afició del Sabadell, q us pensaveu q us riuríem la pallassada o la seguiríem potser? Cada persona a de sapiguer on està en cada moment i com comportar-se i vosaltres vau tocar més el q no sona q no pas animar a un equip d futbol q és el q va a fer una persona normal a un camp... dius q van agredir a dos dones, jo no ho vaig veure aixó ni la veritat és q tmp m'ho crec... ara bé, doneu gràcies q només passés això, potser aquí només us van increpar però en algun altre camp català amb més mala llet q aquí no feu gaires "congues" si no sortireu calents.....
No hi ha més a dir, ara agafeu un avió i aneu a veure l'Eivissa-Gramanet si tan poca feina teniu. Q ja són ganes anar a tragar-se un partit d futbol amb el risc de pendre mal només per a veure al Manel jugar 7 minuts dels 90 q dura el partit....alguns us deu sobrar molt temps i molts diners pel q vec....
Per cert, quan el Manel va jugar la temporada passada al Sabadell on eres tu i el teu grupet de "Manel fans"? a la NCA no us vaig arrivar a veure mai.