Autor Tema: CE Sabadell-Eivissa  (Llegit 32697 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Re: C.E.Sabadell-Eivissa a les 12h.
« Respondre #200 el: 21 de Setembre de 2007, 15:20:33 pm »
Ciscu majo, te has equivocado de sitio, para reirte del sabadell, espero que no nos toques más la gaita, gracias...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Eivissa
« Respondre #201 el: 21 de Setembre de 2007, 16:08:49 pm »
Respecto la opinió del seguidors del Sabadell F.C. davant el comportament i la celebració del gol que va fer Manel, jugador del Eivissa, i dels aficionats de Manel. Pero vuldria aclarar uns quants punts.
En primer lloc, Manel va sortir a mort al camp, no per verjarse ni res per léstil com comentan al fórum, nómes perque vol callar les males llengues que diuen que ja está acabat. (Paraules dites per gran part de la afició Sabadellenca que tan li va reprocar la celebració del gol) La celebració del gol no va dirigida al aficionats del Sabadell ni molt menys, ell va deixar molt clar en el seu gest que anaba pel  Sr. Moya. Primer li va dedicar amb tota la rabia i amb motiu, perque ell s'estima aquest club. És on ell va començar, on amb el suport del públic va arribar on va arribar, i on vulia acabar la seva carrera. Desprès de dedicarli al Sr. Moya, va demanar disculpes als aficionats, es va veure ben clar, perque jo era al punt més allunyat de la celebració i vaig poder veure-ho. I per últim remarcar que els seguidors de Manel no van faltar al respecte en cap moment fins que ho van fer els del Sabadell. Nómes festejaven que la persona que venien a veure habia marcat un gol! En finalitzar el partit seguien festejant, sense ficarse amb ningu, aguantant bejenades dalguns seguidors del conjunt arlequinat. Jo vaig poder escoltar com menyspreaven al jugador de l'Eivissa, insultaven l'afició e inclus van arribar a agredir algun aficionat, entre ells dues dones. Si tan malament van rebre l'empat, que no busquin culpables o facin pagar la rabia amb Manel o els seus seguidors, que fotin canya als seus jugadors i animin com ho van fer els de l'Eivissa que sent una mica més de 50 esvan fer sentir quasi més que els del Sabadell.

I amb aixó no vull crear polémica, nómes aclarar unes accions criticades sense motiu.

Manel s'estima molt el Sabadell.

Tens collons tiu... Diu que no vols crear polèmica, molt bé. I què penses què fas escibint aquest post? Calmar les aigües? Segona cosa: trobo molt bé que seguiu al Manel, però on éreu durant la seva darrera temporada arlekinada (l'any passat)? Que jo sàpiga, no us vam veure el pèl en cap moment per la NCA. Segurament aquest cap de setmana passat haureu vingut motivats pel Manel, perquè voldria donar a entendre a l'afició del Sabadell que hi ha gent que l'aprecia. I al Sabadell també hi havia gent que l'apreciava. I això ho dic en passat perquè molta gent (entre els que m'hi afegeixo) ja no el veu de la mateixa manera després del que va fer. I no diguis que l'afició arlekinada volia buscar brega, perquè segurament qui volia picar a la gent éreu vosaltres...  :ko

VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL  :scut  :bandera

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #202 el: 21 de Setembre de 2007, 16:20:46 pm »
Respecto la opinió del seguidors del Sabadell F.C. davant el comportament i la celebració del gol que va fer Manel, jugador del Eivissa, i dels aficionats de Manel. Pero vuldria aclarar uns quants punts.
En primer lloc, Manel va sortir a mort al camp, no per verjarse ni res per léstil com comentan al fórum, nómes perque vol callar les males llengues que diuen que ja está acabat. (Paraules dites per gran part de la afició Sabadellenca que tan li va reprocar la celebració del gol)

Buff, que PESATS amb el tema.

Veiam, agradi o no, per mi no es pot discutir que Manel està acabat. Ja fa temps que ho està. Si no, un tio que ha jugat a 1a divisió, no hauria jugat fa 2 anys a Badalona, ara estaria a l'Ibiza o l'any passat no hauria jugat a 3a divisió.......

D'altra banda, el nivell de frikisme que vau demostrar diumenge passat va ser EXTREM. Que s'animi a un sol jugador sense importar el club o la resta de l'equip, simplement és de bojos.

Una altra cosa quan parles de falta de respecte. El tio que portava el megafon dius que no va faltar al respecte per exemple  :icon_question: Nano, ves a passar una revisió a l'otorrino que et vindrà bé. I fins i tot alguns de vosaltres li vau dir que es calmés i que callés que ja n'hi havia prou -mentre caminaveu cap a tribuna-.

I el més greu. Si dius que Manel va sortir a mort al camp per demostrar....... PERQUE la temporada passada, en CAP partit -ni sortint de suplent- jugant en el seu suposat estimat club, MAI va sortir tan a mort com diumenge passat  :icon_question:
Només hi ha una explicació: perque és un ********.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #203 el: 21 de Setembre de 2007, 16:40:14 pm »
He sentit a dir a Manel que no te res contra la aficio del Sabadell. La meva opinio es que quan va marcar el gol  tenia que haber demanat disculpes a la aficio i despres, si volia, anar cap el Moya i celebrarlo. Aixi tothom podia entendre que era nomes per el entrenador. Però crec que no ho va fer aixi :ejem
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #204 el: 21 de Setembre de 2007, 16:57:07 pm »
He sentit a dir a Manel que no te res contra la aficio del Sabadell. La meva opinio es que quan va marcar el gol  tenia que haber demanat disculpes a la aficio i despres, si volia, anar cap el Moya i celebrarlo. Aixi tothom podia entendre que era nomes per el entrenador. Però crec que no ho va fer aixi :ejem

No le des más vuelta al asunto sea a quién sea a la persona que se le dedicó la celebración da igual, en este caso fue al entrenador del CE Sabadell FC, por tanto diga lo que quiera decir el crack y sus amiguetes de rojo todo estaba preparado para si llegara el caso hacerlo, como los dimes y diretes de los amiguetes de rojo en las gradas, si la celebración fue dirigida al SR. Ramón Moya, fue también dirigida al CE Sabadell FC, ya que este señor forma parte del cuerpo técnico del Club y lo primero (persona) no se puede separar del segundo (entrenador), si con ello quiso vengarse, esta venganza fue muy pobre, de gente barriobajera porque no le da la oportunidad de desquitarse a la otra parte, cosa que el SR. entrenador quedó como un Caballero, repito en la rueda de prensa post-partido con sus declaraciones.
                                                       :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #205 el: 21 de Setembre de 2007, 17:06:55 pm »
Sencillament es va passar amb el que va fer, després pot haver demanat disculpes, però el que va fer, sap molt de greu a la nostra afició, dificilment aquí tornarà a fer alguna cosa.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #206 el: 21 de Setembre de 2007, 17:38:46 pm »
jo no tinc res contra el manel pero si contra els seguidors de vermell que hi habian a general, van ser uns folloneros i uns provocadors, i van faltar al sabadell a l´afició i al nostre entrenador.
com be diuen altres companys (murciano i jo els hi varem dir a la cara)¿on eren l´any pasat? no els varem sentir ni un sol cop.
i no nomes aixo si diuen que venien i fos veritat ¿per que sels sentia animar mes al eivissa aquest any que no pas al sabadell l´any passat?
tot estaba preparat i orquestrat per que passes el que va passar, el problema es que si haguessim fotut nosaltres el 2-0 ens hagues sudat la p***a la celebracio del manel i els frikis de general, encara que manel hagues marcat el gol.
aixi dons m´agradaria que deixessim el tema i ens centressim en el badalona.  :xin-xin
« Darrera modificació: 21 de Setembre de 2007, 21:07:40 pm per X-Men Aigua »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #207 el: 21 de Setembre de 2007, 18:15:40 pm »
¿Aniran aquests seguidors de vermell a Santa Coloma, Sant Adrià, Terrassa, Castelldefels, Badalona...?  Tot estava preparat i els hi va sortir perfecte. Que baix ha caigut el exestimat Manel...

Desconnectat arlekinat juridic

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #208 el: 21 de Setembre de 2007, 18:51:06 pm »
 :scut Tant impresentable com el jugador manel, són els poca vergonya de la **** penya que va venir a animar. Eren maleducats, sorollosos i poc respetuosos amb un Sabadell sempre senyor. Visca el CE SABADELL

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #209 el: 21 de Setembre de 2007, 18:51:38 pm »
Coincideixo bastant amb les opinions del Ferni, del liraju i del PANSO.

El que més mal fa és que aquí se l'ha estimat molt a Manel i això que va fer no és cosa d'un escalfament sinó que estava premeditat, planejat i com dieu, orquestrat. Només entrar es va fixar on estava Ramon Moya, i va sortir a per totes a marcar el gol només per fer el numeret, quan Ramon Moya ja havia deixat el tema de banda feia molt de temps.

Va obrir un tema que estava més que sentenciat, va reobrir el debat tontament. Si tantes coses havia de recriminar en Manel a en Ramon, era tan fàcil com celebrar el gol al seu aire i després senyalar al mister, portar a sota una samarreta que diés "Te lo dedico Ramon Moya" o a la roda de premsa dir "aquest gol li ho dedico al ******* del meu exentrenador", i hagués quedat la mar de bé, fent el mateix efecte.

Ara bé, personalment no em va caure gens bé la celebració. No perquè ens haguessin empatat al darrer minut i fos un exarlequinat, perquè ho entenc perfectament, és la seva feina, i conec a molta gent exarlequinada que té ganes de tornar a jugar  al Sabadell per fer un bon partit. Si m'empaten, doncs aplaudeixo, van saber marcar quan calia. Ara bé, la celebració estava més que planejada, se li va anar de les mans, i ell en va ser conscient en tot moment.

De fet, va entrar al camp ovacionat per tothom i va sortit xiulat. D'heroi a villà, i no pas per haver marcat, sinó pel que va fer després. Per això va sortir  demanant perdó, perquè es va adonar.

I potser la reacció que va tenir diumenge, per un jugador com Manel que ha jugat a primera, qeu és arlequinat i que té més de 30 anys no fa altra cosa que donar-li una mica més la raó a Moya, ja que va demostrar ser un rencorós. Com dieu, Moya va ser un senyor matant el tema en un "el futbol, com la vida, posa la gent al seu lloc", quan podia haver dit 1000 bestiesses. O a la mateixa jugada, ho parlàvem l'altre dia, si en comptes de Moya és Calderé, salta la valla i es lia a cops de puny amb Manel, i ell va girar-se i va fer un tomb.

I pels del megàfon... tothom es lliure de fer el que vulgui, i d'anar als camps amb samarretes i tot això... Però sou més que conscients que no anireu ni a Sta Coloma de Gramenet ni a Girona ni a Castelldefels i fareu el numeret. Això el primer, i com molt bé diuen els companys, no us vam veure a cap partit l'any passat amb les mateixes samarretes en blau  i aplaudint-lo quan va fer algun dels tres gols que va aconseguir.

En fi, que es donar-li voltes i més voltes a un mateix assumpte. Com diu el liraju, què passa si guanyem 1-2 a Can Misses amb un gol saballut al descompte? Seria lícit i comprensible que Moya anés cap a Manel i es llencés a terra celebrant-ho, oi? I cauria bé això a Can Misses?

De totes formes, estic segur que en Moya s'ho pensaria una mica abans de fer-ho, no seria tan "cabra loca" com va demostrar ser en Manel.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #210 el: 21 de Setembre de 2007, 18:52:29 pm »
Com he comentat al forum del partit, hi erem, no a tots pero a molts partits hem asistit i animantlo. Tinc fotos, documents si vols que ho demostren que lem seguit a totes parts, sabdaell, logroño, gijon, ibiza.... i no ho fem per montar el numeret, tan sols per animar algu qui estimem...

I no crec que sigui un fracasat si tan mal us va fer el dia del partit... nomes que uns arriben mes amunt y uns altres menys.... i ni tan sols buscabem brega, nomes era la ilusio i emoció d'aquells aconteixement....

Mira Ciscu, jo encara m'estimo el Manel i el considero arlequinat i entenc el que ell va fer en contra el Moya, però el que no entendré mai és que fan uns vilatans seguint al Manel pels camps de futbol quan està jugant a Eivissa.
Jo (i crec que ningú) no us hem vist quan el Manel jugava a Badalona o Sabadell (per no dir Sporting o Logroñés). Normal que la gent de lateral estigués desconcertada amb vosaltres (més ho estic jo que no suporto segons quines frikades en el futbol).
Aquí vem tenir el cas dels Joseba Irazusta Hintxak (jugador vasc q quan estava al Sabadell van venir uns quants a animar-lo cada partit amb pancarta i tot), però fins i tot això és un cas diferent pq ells quedavan integrats dins de la nostra afició a fora de casa i tot, i animaven amb càntics al nostre equip. Vosaltres feu el pena anant de vermell com l'Eivissa quan no es desplaça cap seguidor de l'Eivissa. No sé si serà que el Ripollet vesteix de vermell, però em seguiria semblant patètic. No teniu equip!!!
Honor al Sabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: C.E.Sabadell-Eivissa a les 12h.
« Respondre #211 el: 21 de Setembre de 2007, 18:54:57 pm »
ciscu esta semana vete pa ibiza y lo animas allí que juegan contra la grama, o es que ya acavado la liga personal de los "supoorters" manel? alé asta nunca! :wacky:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #212 el: 21 de Setembre de 2007, 19:05:42 pm »
que aga lo que kiera moya... que le reproche la celebración... pero qui va començar el xarau va ser ell fotent-lo fora.

Insults.... nomes es va pronunciar que es fotes Sr. Moya perque va fotre a Manel. Potser si que era buscar brega alló pero tampoc feia falta agafar una dona pel braç alçat mentre festeja estreñerli i baixarli de cop i a una altra fotreli un cop a l'esquena...

Crec que les dues coses estan malament pero una mostra la llibertat dexpresio com eu demostrat al forum posant de volta i mitxa a Manel i l'AFICIO..... que aixo de no animar al eivissa..... Vale que vam cridar mes cuan va surtir manel pero anavem de vermell com eivissa i tambe tocavem els bombos y cridavem pels megafons....i si xutava l'eivissa y fregava el pal maixecava i cridava .... . I laltra mostra el poc control dels dos aficionats arlequinats que ho van fer....

xarau? perdona pero MOYA era en ese momento y es el entrenador del sabadell, si se discutió con manel porqué este se quejava de que no jugava pues mala suerte que pusiese mas de su parte, el mister decide quien juega y quien no, guste a quién le guste y el decide que jugador es apto o no en el vestuario, se creió que manel no era apto, yo lo aplaudo al final y al cabo aconseguimos el ascenso sin manel...
Lo que a opinión personal creo, es que a manel le dió rábia ver como el sabadell iva por el buen camino de conseguir lo que se propuso a principios de la temporada pasada, y como el míster no contava casi nada con él, y como el própio Moya se impuso en un vestuario con jugadores tant diferentes y todos cedían y le hacían caso, para eso el es el entrenador y decide quién juego y quién no...
Por cierto nos veremos en la vuelta en ibiza? o es que asta allí no llegaís porque no es lo mismo un viaje ripollet-sabadell que un viaje ripollet-ibiza? :mmmm
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Ciscu#9

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
Re: CE Sabadell-Eivissa
« Respondre #213 el: 21 de Setembre de 2007, 23:01:44 pm »
Primer, no le sigo a todos los partidos... tengo vida social, estudios, trabajo..... pero no os preocupeis k me vereis en la vuelta ibiza-sabadell. Otra cosa... documentaros bien de donde probiene moya... i respecte als que deien que frikada o congas ridiculas o el que sigui... o que si manel no ha fet res pel sabadell o que moya a fet molt..... recordu o informo als k saben molt del tema... que l'any que vareu pujar de 1ª a 3ª manel va acabar la lliga amb 31 gols, i l'any seguent va fer 40....... crec que un jugador aixi sel pot fer una conga no?

Ens veiem al camp de l'eivissa!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #214 el: 22 de Setembre de 2007, 00:24:53 am »
Primer, no le sigo a todos los partidos... tengo vida social, estudios, trabajo..... pero no os preocupeis k me vereis en la vuelta ibiza-sabadell. Otra cosa... documentaros bien de donde probiene moya... i respecte als que deien que frikada o congas ridiculas o el que sigui... o que si manel no ha fet res pel sabadell o que moya a fet molt..... recordu o informo als k saben molt del tema... que l'any que vareu pujar de 1ª a 3ª manel va acabar la lliga amb 31 gols, i l'any seguent va fer 40....... crec que un jugador aixi sel pot fer una conga no?

A tu et fotria a tercera jo d'una patada al cul! No intentis justificar coses que no es poden justificar... com a minim aixi.

Veu fer el que veu fer amb tota la intencio i punt. Esteu en el vostre dret. A mi no em dol el que veu fer, em dol que ho volgueu justificar d'una altra manera. Es realment patetic.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #215 el: 22 de Setembre de 2007, 00:29:56 am »
Encara amb això?

Moya tindria les seves raons per a prescindir de Manel, i en el vestuari mana l'ENTRENADOR i punt. Si a més els capitans no van defensar a Manel, serà per alguna cosa.

Manel, es va comportar com un crio quan va marcar. No hagués sigut millor marcar i en el túnel de vestuaris dir-li al Moya... 'TOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!' :icon_question:

Hagués quedat com un senyor. Jo vaig aplaudir al Manel quan sortia al camp. Ara, me la sua el que faci.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Ferni

• Visitant
« Respondre #216 el: 22 de Setembre de 2007, 00:31:03 am »

continuo pensant el mateix noi, heu d tenir molt poca feina i tenir molt poca personalitat propia per a venir a un camp de futbol EXCLUSIVAMENT a animar a un jugador sense importar-vos ni un equip ni l'altre, és per fer-s'ho mirar....
Jo tinc amics futbolistes per exemple el FUM FUM FUM i no montem una penya amb els amics i ens vestim de vermell i anem amb tambors a veure'l al camp i montar congues a l'estil "FRENTE FUMERO"  :cheer :cheer :cheer sense importar-nos el seu equip i esperant veure'l jugar una estona cada partit.....
Sembla mentida q no puguis entendre q la vostra presencia resultava "sobrant" a la NCA i q el vostre comportament no va ser per a res exemplar.... q us pensaveu q us aplaudiríem quan marxéssim del camp? continuo dient q ja és d'extranyar q no prenguessiu mal cap d vosaltres ja q com a mínim us podrieu possar en un lloc apartats i no al lateral amb tota l'afició del Sabadell...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #217 el: 22 de Setembre de 2007, 01:56:59 am »

Només un consell, no compris els bitllets encara per anar a Eivissa, no sigui que el teu amic Manel es torni a revelar davant el mister demanant mes minuts (esta en la mateixa situació que l'any passat i en un equip molt pitjor) i pel 3 de Febrer ja no estigui a la disciplina Eivissenca. Nosaltres si els podem comprar amb tranquilitat, el nostre equip, el nostre escut i els nostres colors estaran segur a Eivissa  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #218 el: 22 de Setembre de 2007, 13:55:42 pm »
Ara els de l'Eivissa han tingut una idea pels dorsals per despistar als àrbitres :laugh: :laugh:

http://www.youtube.com/watch?v=uMeHxi3WH14

La veritat que no està malament l'idea
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

futbolista

• Visitant
« Respondre #219 el: 22 de Setembre de 2007, 13:57:43 pm »
manel es un buen tipo  eso si cuando vallamos a meterles 4 pero a manel lo engañaron no os cebeis con manel que el quiere al sabadell no lo dudes ejo ofertas economicamente superiores para venir a sabadell una de andalucia con el doble de pasta que aqui :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera