hola,
recordo fa molts anys que als mastils de la NCA si colocaven totes les banderes dels equips de la categoria on militava el sabadell.
era maco, molt maco de veure...tota la zona de general esta plena d'aquest mastils que reflexaven cada 15 dies la classificació...hi havia vegades que era millor no mirar , pero donava color i vida a l'estadi.
els grans i els petits rivalitzavem per saber de quin equip era aquella bandera...i en quin lloc estaven els nostres rivals.
Seria molt demanar que tornessin?
us agradaria?
si es molt esforç, molta pasta,i molt pensar, al menys que treguin la que hi havia la setmana pasada contra l'eivissa,sola en un mastil en medio de la nada, trencada i bruta que fa yuyu
Reprenent el sentit inicial del teu post, el de les banderes (que aquí ràpidament es desvirtuen els posts
) jo recordo perfectament que era una de les coses que més ilusió em feia quan arribava a l'estadi, i em passava mig partit mirant les banderes, veient si estaven col·locades en l'ordre correcte i sempre em fallaven 2 o 3 que no savia de qui eren
Ojalà ho tornèssin a fer, a més de que es divertit i útil, dona una imatge de senyorio i club gran amb història i "savoir faire".
Ens podem posar d'acord i fer un escrit a la directiva sol·licitant això, a veure que diuen, per la meva part tindràs tota la ajuda que necessitis.
P.D.- Per als cabronets de sempre
que consti que aixó no és una tirada de trastos cap a la umbria eh, sino simplement una contestació educada i intel·ligent, en la meva linia