Autor Tema: banderes de tots els equips a la NCA  (Llegit 6702 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
banderes de tots els equips a la NCA
« el: 22 de Setembre de 2007, 11:36:48 am »
hola,
recordo fa molts anys que als mastils de  la NCA si colocaven totes les banderes dels equips de la categoria on militava el sabadell.
era maco, molt maco de veure...tota la zona de general esta plena d'aquest mastils que reflexaven cada 15 dies la classificació...hi havia vegades que era millor no mirar :ostres, pero donava color i vida a l'estadi.
els grans i els petits rivalitzavem per saber de quin equip era aquella bandera...i en quin lloc estaven els nostres rivals.
Seria molt demanar que tornessin?
us agradaria?
si es molt esforç, molta pasta,i molt pensar, al menys que treguin la que hi havia la setmana pasada contra l'eivissa,sola en un mastil en medio de la nada, trencada i bruta que fa yuyu
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: banderes de tots els equips a la NCA
« Respondre #1 el: 22 de Setembre de 2007, 11:47:31 am »
hola,
recordo fa molts anys que als mastils de  la NCA si colocaven totes les banderes dels equips de la categoria on militava el sabadell.
era maco, molt maco de veure...tota la zona de general esta plena d'aquest mastils que reflexaven cada 15 dies la classificació...hi havia vegades que era millor no mirar :ostres, pero donava color i vida a l'estadi.
els grans i els petits rivalitzavem per saber de quin equip era aquella bandera...i en quin lloc estaven els nostres rivals.
us agradaria?
si es molt esforç, molta pasta,i molt pensar, al menys que treguin la que hi havia la setmana pasada contra l'eivissa,sola en un mastil en medio de la nada, trencada i bruta que fa yuyu

Al camp li fa falta una bona reparació i allò dels pals més que pasta es necessita ganes perquè l'estadi hi ha algunes coses que es tenen que modificar
1-Per començar les fustes aquelles de publicitat estan fetes una m**** i estant esperant a que la gent les trenqui per reparar-les, com per exemple nosaltres quan vem fer el tifo contra el Mallorca
2-No discuteixo que no es netegin els seients i aquestes coses però tampòc es normal trobar troços de diari de l'any 98 pel terra i pipes que d'aquí uns anys es vendran al Ebay com a reliquies
3-Les pintades que hi ha fora del estadi que com els encarregats del manteniment no tenen la suficient valentia de dir les coses als que verdaderament han fet les pintades foten la culpa als joves com nosaltres que potser podem embrutar el terra però mai fariem pintades al nostre estadi
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #2 el: 22 de Setembre de 2007, 11:50:17 am »
Doncs aquestes banderes son uns dels meus primers records arlequinats. Que tornin!
Eric estic amb tu.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #3 el: 22 de Setembre de 2007, 11:52:50 am »
hola,
us agradaria?

Al camp li fa falta una bona reparació i allò dels pals més que pasta es necessita ganes perquè l'estadi hi ha algunes coses que es tenen que modificar
1-Per començar les fustes aquelles de publicitat estan fetes una m**** i estant esperant a que la gent les trenqui per reparar-les, com per exemple nosaltres quan vem fer el tifo contra el Mallorca
2-No discuteixo que no es netegin els seients i aquestes coses però tampòc es normal trobar troços de diari de l'any 98 pel terra i pipes que d'aquí uns anys es vendran al Ebay com a reliquies3-Les pintades que hi ha fora del estadi que com els encarregats del manteniment no tenen la suficient valentia de dir les coses als que verdaderament han fet les pintades foten la culpa als joves com nosaltres que potser podem embrutar el terra però mai fariem pintades al nostre estadi
ja,ja,ja,ja.....
la veritat es que si...que l'estadi en general fa pena...pero jo quan veig les imatges a l'arlekinat d'aquestes medalles que cada setmana en donen una a la zona VIP  ho veig "bastant apanyadet"

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #4 el: 22 de Setembre de 2007, 11:58:59 am »
hola,
us agradaria?

2-No discuteixo que no es netegin els seients i aquestes coses però tampòc es normal trobar troços de diari de l'any 98 pel terra i pipes que d'aquí uns anys es vendran al Ebay com a reliquies3-Les pintades que hi ha fora del estadi que com els encarregats del manteniment no tenen la suficient valentia de dir les coses als que verdaderament han fet les pintades foten la culpa als joves com nosaltres que potser podem embrutar el terra però mai fariem pintades al nostre estadi
ja,ja,ja,ja.....
la veritat es que si...que l'estadi en general fa pena...pero jo quan veig les imatges a l'arlekinat d'aquestes medalles que cada setmana en donen una a la zona VIP  ho veig "bastant apanyadet"

Clar esque la Sala V.I.P es com un món apart, però ja et dic que són els petits detallets en els quals es fixa la gent
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #5 el: 22 de Setembre de 2007, 12:50:01 pm »
hola,
us agradaria?

Reprenent el sentit inicial del teu post, el de les banderes (que aquí ràpidament es desvirtuen els posts  :laugh: ) jo recordo perfectament que era una de les coses que més ilusió em feia quan arribava a l'estadi, i em passava mig partit mirant les banderes, veient si estaven col·locades en l'ordre correcte i sempre em fallaven 2 o 3 que no savia de qui eren  :D

Ojalà ho tornèssin a fer, a més de que es divertit i útil, dona una imatge de senyorio i club gran amb història i "savoir faire".

Ens podem posar d'acord i fer un escrit a la directiva sol·licitant això, a veure que diuen, per la meva part tindràs tota la ajuda que necessitis.

P.D.- Per als cabronets de sempre  :tongue3: que consti que aixó no és una tirada de trastos cap a la umbria eh, sino simplement una contestació educada i intel·ligent, en la meva linia   :laugh: :laugh:

Forero Més Catxondo

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #6 el: 22 de Setembre de 2007, 13:23:43 pm »
Jo crec que les haurien de posar, queda molt bonic, i nose perque fa uns anys la van treure, a mi hem van dir, que era perque el Sabadell sempre estava a radere, i llavors la gent anava menys al estadi i quedava lleig... :blink TIPICA ESCUSA...  :snore:

:beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

futbolista

• Visitant
« Respondre #7 el: 22 de Setembre de 2007, 13:27:54 pm »
las banderass an de estar puestas como antes y en orden de clasificacion es un detalle perdido y los detalles hacen a un club grande :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #8 el: 22 de Setembre de 2007, 13:48:20 pm »
Jo també estic a favor que tornin, a mi em passava com el Guti, sempre comprobava si estava ben feta la classificació de les banderes  :laugh: :laugh: la veritat es que era maco, ojala tornessin !!  :xin-xin
« Darrera modificació: 22 de Setembre de 2007, 13:53:08 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #9 el: 22 de Setembre de 2007, 14:07:25 pm »
Pero yo creo que las costumbres y detalles se van perdiendo por la transformación de los campos, hay algunos en primera división y que por las noticias que hay,  se irá aumentando con el nuevo Mestalla, La Peineta, nuevo San Mamés, Nou Camp Nou, que la colocación de las banderas respectivas de los equipos participantes en el campeonato y quedaban aspecto de fiesta y día de fútbol, ya no tienen cabidas por los cerramientos de los campos, las cubiertas que se están colocando y que se van a colocar, impiden su exhibición, por tanto de una colocación tradicional obligatoria, ha pasado a voluntaria, aunque en los campos que no tienen ese impedimento se suelen seguir colocando, es una pena que se llegue a perder en su totalidad, son muchos los recuerdos y anécdotas que nos traen las referidas banderas.

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

oriolh

• Visitant
« Respondre #10 el: 22 de Setembre de 2007, 15:16:23 pm »
A mi tambe m'agradaria que es tornesin a posar.  :xin-xin        :bandera

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 22 de Setembre de 2007, 15:19:27 pm »
hola,
us agradaria?

Reprenent el sentit inicial del teu post, el de les banderes (que aquí ràpidament es desvirtuen els posts  :laugh: ) jo recordo perfectament que era una de les coses que més ilusió em feia quan arribava a l'estadi, i em passava mig partit mirant les banderes, veient si estaven col·locades en l'ordre correcte i sempre em fallaven 2 o 3 que no savia de qui eren  :D

Ojalà ho tornèssin a fer, a més de que es divertit i útil, dona una imatge de senyorio i club gran amb història i "savoir faire".

Ens podem posar d'acord i fer un escrit a la directiva sol·licitant això, a veure que diuen, per la meva part tindràs tota la ajuda que necessitis.

P.D.- Per als cabronets de sempre  :tongue3: que consti que aixó no és una tirada de trastos cap a la umbria eh, sino simplement una contestació educada i intel·ligent, en la meva linia   :laugh: :laugh:

gracies... per la teva resposta educada i intel.ligent, ja,ja,ja.

ara en serio, gracies pel recolzament...que ningu oblidi que el club es el nostre patrimoni...

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #12 el: 22 de Setembre de 2007, 16:20:42 pm »
Pero yo creo que las costumbres y detalles se van perdiendo por la transformación de los campos, hay algunos en primera división y que por las noticias que hay,  se irá aumentando con el nuevo Mestalla, La Peineta, nuevo San Mamés, Nou Camp Nou, que la colocación de las banderas respectivas de los equipos participantes en el campeonato y quedaban aspecto de fiesta y día de fútbol, ya no tienen cabidas por los cerramientos de los campos, las cubiertas que se están colocando y que se van a colocar, impiden su exhibición, por tanto de una colocación tradicional obligatoria, ha pasado a voluntaria, aunque en los campos que no tienen ese impedimento se suelen seguir colocando, es una pena que se llegue a perder en su totalidad, son muchos los recuerdos y anécdotas que nos traen las referidas banderas.

et recordo que estem parlant de la NCA i té el mateix aspecte que fa quaranta anys, i ho vas comprobar en al teva última visista, vol dir que no hi ha motiu que justifiqui el que en pricipi sembla que vols dir.
El post està molt clar, banderes?   si o no
Volem banderes, i si el motiu que no hi siguin és per no veure la del CES situada al final de tot, doncs això banderes i un equip competitiu si més no mentres militem en una categoria com la que estem ara, impròpia i ja fa massa anys que hi divaguem.

PD ara no comenceu a disertar si hem de ser de 2aB. La meva opinió és que haureim d'estar equiparats a equips com Elx, Sporting, U:D. Las Palamas, Càdis...... i amb això hauria de quedar clar, la 2aB només hauria de ser un lloc per accident i no per fer-hi vida.

Desconnectat tanko

• Infantil
  • Missatges: 111
« Respondre #13 el: 22 de Setembre de 2007, 17:37:33 pm »
Sí a les banderes.
Jo, com la majoria de seguidors arlequinats, soc un nostalgic i ens agrada tot el que ens recorda vells temps (millors i pitjors que ara) i són aquests detalls els que ens fan grans precisament.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #14 el: 22 de Setembre de 2007, 18:10:25 pm »

et recordo que estem parlant de la NCA i té el mateix aspecte que fa quaranta anys, i ho vas comprobar en al teva última visista, vol dir que no hi ha motiu que justifiqui el que en pricipi sembla que vols dir.
El post està molt clar, banderes?   si o no
Volem banderes, i si el motiu que no hi siguin és per no veure la del CES situada al final de tot, doncs això banderes i un equip competitiu si més no mentres militem en una categoria com la que estem ara, impròpia i ja fa massa anys que hi divaguem.

PD ara no comenceu a disertar si hem de ser de 2aB. La meva opinió és que haureim d'estar equiparats a equips com Elx, Sporting, U:D. Las Palamas, Càdis...... i amb això hauria de quedar clar, la 2aB només hauria de ser un lloc per accident i no per fer-hi vida.

Banderas si por su puesto, pero no escojas lo que has subrayado en negrita tenías que escoger lo que te subrayo, obligatoriamente en un recinto deportivo antes eran las tres banderas políticas, ciudad, autonomía y estado y la federación repartía las banderas de los equipos en las diferentes categorías, era la responsable de hacerle llegar las banderas a cada equipo. Ahora con las transformación de los campos de fútbol esa obligatoriedad se queda para las tres banderas políticas, las otras son a voluntariedad y por supuesto que si, estoy a favor de que en los campos como el nuestro se sigan instalando en día de partido, no he dicho lo contrario, he comentado uno de los motivos del porque se ha dejado de hacer..

Sobre tú PD totalmente de acuerdo llevamos muchísimo tiempo en este pozo de 2ª"B", pero parece ser que los que tienen el poder de evitarlo no se dan por aludidos ni se quieren enterar.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #15 el: 22 de Setembre de 2007, 21:51:16 pm »
Las banderas de los equipos en los mástiles sólo se colocan en los estadios de equipos que pertenecen a la LFP (o sea, sólo 1ª y 2ª División)  ;)

futbolista

• Visitant
« Respondre #16 el: 23 de Setembre de 2007, 00:24:03 am »
no nosotros las tuvimos en tercera la otra vez que bajamos es una cuestio de gusto estilo y clase hay que pedirlas deben ponerlas :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #17 el: 23 de Setembre de 2007, 10:28:18 am »
Fa anys es col·locaben totes les banderes de tots els equips de la categoría on militava el Sabadell i per ordre de clasificació. Es penjaven i es despenjaven depenent de que aquell cap de setmana hagues o no partit i fins i tot algun any les banderes varen arrivar a portar fins i tot l'escut de cada equip. L'última vegada que es varen col·locar eren totes del Sabadell i estaven permanentment en els mastils amb el consecuent deteriorament que aixó va suposar (banderes absolutament estripades i en alguns casos penjant gairebe d'un fil). Si s'han de col·locar (cosa que per mi estaría be) que s'hen tingui cura perque si no al final la imatge que s'acaba donant amb aquells drapots penjant es pitjor que no posarne.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #18 el: 23 de Setembre de 2007, 10:58:53 am »
EStaria mol be ke toprnessin les banderes :balla :balla
VISCA EL SABADELL

joseph

• Visitant
« Respondre #19 el: 23 de Setembre de 2007, 16:51:30 pm »
Jo aprofitaria que el Sr. FOSTER a de reformar el CAMP NOU, per fer-li fer una ullada al nostra camp podem també cubrir la grada.
¿ Que us sembla?

:laugh: