Autor Tema: Hay que seguir hasta el final y ya veremos que pasa...  (Llegit 1812 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Hay que seguir hasta el final y ya veremos que pasa...
« el: 30 de de 2005, 00:42:11 am »
Cada vez esta peor la cosa, y los animos ni hablar. Pero creo que hasta el final no se deciden las cosas y esta aun no ha acabado, por lo tanto aun somos equipo de 2ºB y no de 3º como muchos compañeros foreros comentan. Yo aun tengo esperanza en este grupo de jugadores, de que dejen al Sabadell en la 2ºB, que despues de todo el año que llebamos seria una buena noticia.

Y para mi opinion no es bueno hablar de "el año que viene en 3º......", porque ahora eso no vale de nada, lo que vale es animar y luchar hasta la jornada 38. Estonces es cuando podremos hablar de el futuro, ahora es todo hablar por hablar.

Personalmente estoy un poco triste e inquieto con la situacion deportiva actual, espero salvarnos, y creo que asi sera aunque sea en la promoción de descenso.

Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
Re: Hay que seguir hasta el final y ya veremos que pasa...
« Respondre #1 el: 30 de de 2005, 00:47:49 am »
Personalment crec que ens salvarem, patint com sempre pero ens salvarem de no baixar a 3ra. Segur! Això si hem de fer una crida als directius, jugadors i equip tècnic perque la permanencia no es torni el pà de cada dia!! 8)
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Hay que seguir hasta el final y ya veremos que pasa...
« Respondre #2 el: 30 de de 2005, 01:03:43 am »
M'agrada que siguem optimistes. Encara mos falten 8 jornades i res està perdut!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!