Autor Tema: Guia del CE Sabadell FC, SAD  (Llegit 6262 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: Guia del CE Sabadell FC, SAD
« Respondre #40 el: 29 de Setembre de 2007, 02:13:30 am »
Parandrew web person? jajajaj vaya person eso digo yo

oye la guia muy currada no savia yo ke tu savias hacer cosas tan xulas jejje felicidades! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #41 el: 30 de Setembre de 2007, 12:22:38 pm »
Gracias xikos!!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #42 el: 02 de Octubre de 2007, 00:46:32 am »
Enhorabona pel magnífic treball. Em recorda a aquells llibrets petits que havien fa `´es de 30 anys( em sembla que es deien els "Dinámico", els quals per cert estic buscant desesperadament).
Si poguessis fer-ho això cada any i ampliessis a d'altres equips, no et faltaria feina i tampoc calers !!

Moltes gràcies per facilitar-nos aquest imprescindible document.

P.D. : la major victoria del Sabadell a casa va ser contra el EraNdio (em sembla que et falta la N).

:reverencia2  :reverencia2  :reverencia2  :reverencia2  :reverencia2

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #43 el: 02 de Octubre de 2007, 13:23:06 pm »
Enhorabona pel magnífic treball. Em recorda a aquells llibrets petits que havien fa `´es de 30 anys( em sembla que es deien els "Dinámico", els quals per cert estic buscant desesperadament).
Si poguessis fer-ho això cada any i ampliessis a d'altres equips, no et faltaria feina i tampoc calers !!

P.D. : la major victoria del Sabadell a casa va ser contra el EraNdio (em sembla que et falta la N).

Salutacions

:reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

Ja que parles del "Dinámico" (llibret que a mi també m´encantava), podria ésser interessant que consultessis la següent pàgina;  http://www.allcollection.com
Veuràs que s´ofereixen exemplars de diferents anys (no tots), a 6 Euros.  p.e. està disponible el de la temporada 1971-72, que és la del descens del Sabadell a Segona després d´una trajectoria de 7 anys, inclosa presència a Europa.

De tota manera, el que més m´agradaria a mi seria el de la temporada 1969-70, temporada emblemàtica del nostre equip per la Copa de Ferias, a més a més de tractar-se del primer "Dinámico", que va caure a les meves mans quan tenia 7 anys.
« Darrera modificació: 02 de Octubre de 2007, 15:03:27 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #44 el: 06 de Octubre de 2007, 15:41:01 pm »
Us informo que he canviat el disseny de la web i que he millorat la versió online i he corregit els errors a la versió online, en la versió per descargar encara no ho he arreglat pero espero fer-ho proximament, junt amb una sorpresa que comensaré a preparar en poc temps.
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #45 el: 06 de Octubre de 2007, 17:02:14 pm »
me acabo de dar cuenta de una cosa en la portada pone"L'any del retorn" y en la segunda apgina ya el contenido esta en castellano...XD
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #46 el: 06 de Octubre de 2007, 21:06:32 pm »
se xulisima¡¡¡¡ felicitats tio
km la del marca jeje bonisima
VISCA EL SABADELL

Desconnectat rebote

• Jugador Prof.
  • Missatges: 621
« Respondre #47 el: 06 de Octubre de 2007, 23:06:55 pm »

Salutacions

:reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

Ja que parles del "Dinámico" (llibret que a mi també m´encantava), podria ésser interessant que consultessis la següent pàgina;  http://www.allcollection.com
Veuràs que s´ofereixen exemplars de diferents anys (no tots), a 6 Euros.  p.e. està disponible el de la temporada 1971-72, que és la del descens del Sabadell a Segona després d´una trajectoria de 7 anys, inclosa presència a Europa.

De tota manera, el que més m´agradaria a mi seria el de la temporada 1969-70, temporada emblemàtica del nostre equip per la Copa de Ferias, a més a més de tractar-se del primer "Dinámico", que va caure a les meves mans quan tenia 7 anys.

Los dinamicos se pueden encontrar aun y todos desde el primero 1949 (hace poco hicieron una reedicion desde el 49-50 a la 70-71) luego empezaron a numerarse desde el primero que es el de la temporada 71-72 hasta la presente podeis encontrarlos en su pagina web www.dinamico.es, yo los recibo cada año a mediados de agosto.
visita mi blog arlequinado  http://lanerosdetrigueros.blogspot.com/