Enhorabona pel magnífic treball. Em recorda a aquells llibrets petits que havien fa `´es de 30 anys( em sembla que es deien els "Dinámico", els quals per cert estic buscant desesperadament).
Si poguessis fer-ho això cada any i ampliessis a d'altres equips, no et faltaria feina i tampoc calers !!
Moltes gràcies per facilitar-nos aquest imprescindible document.
P.D. : la major victoria del Sabadell a casa va ser contra el EraNdio (em sembla que et falta la N).
Salutacions
Ja que parles del "Dinámico" (llibret que a mi també m´encantava), podria ésser interessant que consultessis la següent pàgina;
http://www.allcollection.comVeuràs que s´ofereixen exemplars de diferents anys (no tots), a 6 Euros. p.e. està disponible el de la temporada 1971-72, que és la del descens del Sabadell a Segona després d´una trajectoria de 7 anys, inclosa presència a Europa.
De tota manera, el que més m´agradaria a mi seria el de la temporada 1969-70, temporada emblemàtica del nostre equip per la Copa de Ferias, a més a més de tractar-se del primer "Dinámico", que va caure a les meves mans quan tenia 7 anys.