Autor Tema: SABADELL - ALCOYANO  (Llegit 15325 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL - ALCOYANO
« Respondre #20 el: 24 de Setembre de 2007, 20:09:51 pm »
Este partido es importante ganarlo, pues el proximo desplazaminto al campo del Benidor ,sera dificil puntuar y si no ganamos al Alcoyano y no haber puntuado en Badalona seria malo que de 9 puntos posibles solo consigamos 1, es por ello que al Alcoyano hay que ganarle como sea

Visca el Sabadellllllllll :clap2 :clap2 :clap2
la meva sang és arlequinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #21 el: 24 de Setembre de 2007, 20:11:53 pm »
Partit a cara de g*s. Un Alcoià que juga amb menys pressió fora que a casa vindrà a emportar-se els tres punts de la NCA.

Nosaltres hem de tenir tranquilitat e intentar guanyar. Crec que si no marquen ells a la primera part i marquem primer nosaltres a la segona... el partit serà nostre. No será un partit de joc, serà un partit de lluita.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #22 el: 24 de Setembre de 2007, 22:44:49 pm »
espero que moya se de cuenta, que diego carillo no esta fisicamente preparado como para salir de titular! :no:
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #23 el: 25 de Setembre de 2007, 10:27:04 am »
Estaria molt bé guanyar l'Alcoià i plantar-nos amb la meva somiada marca inicial de 10 punts en 6 partits  :beer2

Sigui com sigui hem de pensar que aquesta temporada no serem dels equips més regulars, ni dels que guanyen sempre ni dels que perden sempre, l'important és que anem compensant una cosa i l'altra i no caiguem cap a la zona baixa i de moment ho estem fent força bé  :beer2  :bandera

(Veig algun missatge derrotista al Fòrum. Jo el derrotisme me'l guardo per quan no estiguem novens, sinó del 13 en avall. Com que no crec que això passi, no seré derrotista en tota la temporada :cheer)
« Darrera modificació: 25 de Setembre de 2007, 10:32:13 am per Daniel D.L. »

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #24 el: 25 de Setembre de 2007, 16:16:04 pm »
jo pagaria ara mateix per un 3-0 i aixecar la moral a tothom!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #25 el: 25 de Setembre de 2007, 16:33:45 pm »

Es que no se perque teniu la moral baixa, estem novens a la classificació a 1 punt del quart classificat, d'acord que a Badalona no es va jugar gaire be pero es que a fora de casa costara sempre treure alguna cosa positiva, lo important es fent-se forts a casa i aquest diumenge a guanyar encara que sigui 1-0. en aquesta divisió no s'acostumen a veure grans partits , hem de ser resultadistas i sumar.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #26 el: 25 de Setembre de 2007, 19:12:41 pm »

Es que no se perque teniu la moral baixa, estem novens a la classificació a 1 punt del quart classificat, d'acord que a Badalona no es va jugar gaire be pero es que a fora de casa costara sempre treure alguna cosa positiva, lo important es fent-se forts a casa i aquest diumenge a guanyar encara que sigui 1-0. en aquesta divisió no s'acostumen a veure grans partits , hem de ser resultadistas i sumar.  :xin-xin

a badalona nomes...jugant aixi, amic pipo, no nomes no veurem espectacle ( i qui el vulgui veure i de gratis que es passegi un dissabte al mati i vegi com jugan els alevins!!!), es que tampoc guanyarem punts i de debo que em dol en el anima...
Millor Moderadora Forera Novell

Ferni

• Visitant
« Respondre #27 el: 25 de Setembre de 2007, 19:19:41 pm »

PIPO, el bajón de moral ve perq amb aquest "nou Sabadell del sr. Soteras" no estem acostumats a perdre partits, teniem mentalitat guanyadora i si no recordo malament, desdel partit a St. Carles de la Ràpita q no veiem com un equip s'ens possava amb 2 gols de diferencia en lliga per sobre. Suposo q és per això, perq feia molt temps q al minut 30 de la 1ª meitat no veiem un 2-0 en contra dels nostres interessos, i potser el diumenge vam baixar a la crua realitat d la 2ª B i del q sóm, un equip normal de 2ª B.
Jo l'últim partit q veia del Sabadell per la Televisió va ser un 1-7 davant el Palafrugell    ( tmb al matí) osigui q imaginat la diferencia clar....
Alguns ens costa assumir q aquesta temporada no tindrem " la nostra lliga particular" com l'any passat ni estarem entre els 5-6 primers.
L'any passat casi sempre guanyàvem, i si perdíem era de casualitat.... com contra el Girona o el Reus a casa, ja veuràs la "crisi" q es crearà quan vingui un equip a la Nova Creu Alta i s'emporti un 0-2 o 0-3 a casa, la veritat és q ens costarà assumir-ho, però és evident q arrivarà ( esperem q sigui tard).
En fi, q costa adaptar-se altre cop a la 2ª B.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #28 el: 25 de Setembre de 2007, 21:36:42 pm »
Si no és pas donar copets a l'eskena i anar dient molt bé a tothom, ja és pessimisme?
no, no és pessimisme, però quan les coses no funcinen s'han d'estirar les orelles per espavilar. Ferni no cal que vagis tan lluny ni en el temps ni en l'espai 2-0 a Castelldefels primera jornada de lliga 2aB 2007/08 i mira't on està en aquest moments el Miapuesta.
Ja vam pecar de passarells contra l'Eivissa, no podem donar vida a l'Alcoiâ, tenim l'oportunitat d'ensorrar-lo més i situar-nos en un bon i còmode lloc nosaltres, diumenge guanyar o guanyar i sino guanyar, en el pitjor dels casos guanyar.

Ferni

• Visitant
« Respondre #29 el: 25 de Setembre de 2007, 21:48:19 pm »
Si no és pas donar copets a l'eskena i anar dient molt bé a tothom, ja és pessimisme?
no, no és pessimisme, però quan les coses no funcinen s'han d'estirar les orelles per espavilar. Ferni no cal que vagis tan lluny ni en el temps ni en l'espai 2-0 a Castelldefels primera jornada de lliga 2aB 2007/08 i mira't on està en aquest moments el Miapuesta.
Ja vam pecar de passarells contra l'Eivissa, no podem donar vida a l'Alcoiâ, tenim l'oportunitat d'ensorrar-lo més i situar-nos en un bon i còmode lloc nosaltres, diumenge guanyar o guanyar i sino guanyar, en el pitjor dels casos guanyar.

ostiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiii es veritat!!! estava d vacances encara el dia del Castefa!!  :-[ ni m'en recordava  q ja ens en van fotre 2.... weno encara no deuen estar acostumats a perdre aquesta gent home!!! o potser la cosa no va ser tan inmediata com a Badalona...

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #30 el: 26 de Setembre de 2007, 01:43:49 am »
Ferni, em sap greu tornar-te a portar la contraria (ho acabo de fer en el post de futbol del sevilla-español) pero ho faré jeje :laugh: :laugh: Estic d'acord que ens hem acostumat a guanyar desde que vem començar la temporada pasada, pero es que els que estan mes critics amb l'equip, son els que diuen que tenim una plantilla justa,que patirem molt per no baixar, que aquests jugadors a tercera molt be pero a segona B res etc etc o sigui, que en principi per totes aquestes persones portar 7 punts i estar a 1 pt del play-off a la jornada 5 i a sobre haver guanyat a Terrassa donantlis un bany, els hi ha de semblar mes que perfecte .. per això no entenc que tinguin la moral baixa.
Total que els mes critics ja es van oblidar de la costum de guanyar just després de que acabes el plaç per fitxar jugadors perque ja ho veien tot negre.
I per acabar (espero que no ho pogueu fer pel be del nostre CES) espereu-vos a que les coses vagin malament de veritat per deprimirus tant, encara queden 33 jornades !!  si l'objectiu es la permanencia costi el que costi anem per bon cami.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #31 el: 26 de Setembre de 2007, 11:13:56 am »
todos savemos k el opgetibo se la permanencia,hay queir al campo a respaldar a nuestros jugadores y no apresionarles,somos el sabadell y esto es lo que hay un saludo y visca el sabadell. :balla :beer2

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #32 el: 26 de Setembre de 2007, 14:36:09 pm »
Por lo que he podido leer de algunos aficionados del Alcoyano, los que vienen presionados son ellos, ya que después de hacer el Play-Off el año pasado, la gente ya esta muy impaciente con los malos resultados que han obtenido hasta ahora, casi que tachan el partido de una final para ellos .. para remontar el vuelo. Hay que aprovecharse de ese nerviosismo, atar bien a Felix Prieto y ganarles !!  :bandera :scut :bandera
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #33 el: 26 de Setembre de 2007, 16:35:01 pm »
Yo apuesto por la media de ramon moya, que es de 6 puntos cada 4 partidos. Osea 1,5 por partido de media. Vamos que con 6 partidos tendriamos que tener 9 puntos. Hay que ganar para seguir con esa media.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #34 el: 26 de Setembre de 2007, 21:11:05 pm »
si vui portar a una amiga al camp, que e de fer? perque hi ha dues invitacions no? e d'anar a per la entrada? o ja directament he de anar amb ella i ens deixaran passar?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #35 el: 26 de Setembre de 2007, 21:14:38 pm »
tindries que anar a les oficines del club el més abans possible, no el dia del partit i demanar la invitació.
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #36 el: 27 de Setembre de 2007, 12:02:55 pm »
El Alcoyano está muy tocado y presionado, hay que ganar este partido y dejarlos en zona de descenso. Ese equipo está hecho para ir al playoff de ascenso y han empezado muy mal, es más hasta este año en su casa parece fácil puntuar cosa k antes parecía muy dificil con su afición animando.

Yo veo una victoria arlekinada por 2-1 o 1-0 seguramente se dará bien. Hay que ganar pq si no se gana es cuando vendrán los nervios y la tensión. No puede volver a pasar como contra el Eivissa, o se va con humildad como se fue en el derbi o se pasará mal para ganar. El partido se juega a las 17:00 me viene perfecto para ir ya que a las 12:00 se juega mi Terrassa al campo del Gavá asi k puedo ver perfectamente los 2 equipos del vallés el mismo domingo  :laugh:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #37 el: 27 de Setembre de 2007, 12:21:38 pm »
El Alcoyano está muy tocado y presionado, hay que ganar este partido y dejarlos en zona de descenso.

L'Alcoià tocat de moral, ja és curiós, ja...  :laugh:

Doncs res, a guanyar i arribar als 10 puntets  :cheer

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #38 el: 27 de Setembre de 2007, 21:40:14 pm »
A les 17h llavors el partit ??
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #39 el: 27 de Setembre de 2007, 22:02:31 pm »
A les 17h llavors el partit ??

Sip  :yes:  ;)

:beer2