Jo no se si serveix o si no serveix la Copa. Només se q la pinya q va fer l'equip al aconseguir el segon gol, i l'alegria de Raul Pradas no tenen preu.
Si no fos per aquesta competició ja em direu com podria fer proves el nostre entrenador i quan jugarien els nostres suplents. Els experiments s'han d fer en aquestes competicions i no a la lliga. I jugadors com Finidi, Prades, Miguel Ángel, Ezequiel.... si no fos per aquesta competició passarien pel Sabadell com una maleta i no sabrien pràcticament ni q és jugar un partit decent amb la samarreta arlequinada.
Evidentment, no ens podem marcar com a objectiu guanyar aquesta competició, però q si podem anar a la fase nacional i passar un parell d rondes doncs ja seran 8 partits els q haurà tingut Moya per a fer proves ( els 4 de la fase Autonómica i un parell d rondes de la fase nacional).
I sobre el nivell d l'Espanyol ja podeu dir el q volgueu q a mi no em van pas desagradar. Ja els hi agradaria a molts equips d Tercera jugar com van jugar els jugadors d l'Espanyol ahir sobretot a la 1ª part a la NCA... ja veurem si l'Espanyol B q ens vindrà a la lliga és gaire millor q el d'ahir...portant una victoria en 5 partits....
I ojo! q la eliminatoria no està pas sentenciada eh! q al igual q vam quedar 2-0 hauríem pogut empatar el partit. No seria descavellat q aquells jugadors d'ahir a la tornada ens fotessin 3 gols.