Autor Tema: Copa Fed. Sabadell - Espanyol B  (Llegit 10847 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: Copa Fed. Sabadell - Espanyol B
« Respondre #40 el: 26 de Setembre de 2007, 22:00:14 pm »
mas que respetable!!con ese dinero podriamos fichar  jugadores "BOMBA" el año que viene!! :laugh: :laugh: :beer2
o pagar deutes per poder aspirar a jugar de nou a 2a Divisió

Correcte vic!! Per molt equip k tinguem, si no paguem els deutes necessaris no podrem ni pujar per merits propis!!
A mi m'és igual guanyar o no, pero crec que els beneficis s'haurien de destinar a aquests deutes pendents!

lo de un fichaje "bomba" esta claro que lo decia,por la bromita de todo el verano,y esta claro que el tema de la deuda es muchismo mas importante,pero de que deuda hablas??explicalo claro!!es d ahora??o de años pasados?? :mmmm

Mira hervi ja es veia que ho deies de broma, sempre convé una mica d'ironia però també convé tocar de peus a terra. El club te uns deutes pels que ja ens van baixar de categoria
no vam anar més avall perquè el filial habia aconseguit l'ascens i vam ocupar la seva plaça, però fins que aquest deutes no es saldin mai podrem jugar més amunt de la divisió on estem ara. No t'ho puc explicar més clar si algú te informació més concreta i ho vol dir ja ho farà i si no és com dic jo ja em rectificaran  :beer2

Pero esto ya parece una manía, el CE Sabadell FC cuando bajó por deudas fue de 2ª"B" a 3ª división, que tiene que ver si el equipo amateur había quedado campeón, díganme un equipo que haya bajado por deudas más de una categoría, entonces a que viene eso de que “gracias al filial no se siguió bajando”, eso es falso eso no se ajusta a la realidad, el CE Sabadell FC estaba en 2ª "A" y bajó deportivamente a 2ª"B" y por deudas tuvo otro descenso administrativo a 3ª división, luego el equipo filial que había quedado campeón de 1ª catalana, siguió en dicha categoría y parte de la mayoría de sus jugadores pasaron al primer equipo en 3ª división pero repito el filial siguió en 1ª catalana.
Las deudas eran de 100 millones de pesetas y empezó a bajar por los dineros que habían que percibir por televisión, por eso salió el problema con TV3 ya que el dinero que tenía que recibir el Club estaba intervenido por la AFE, la que había pagado a los jugadores que habían denunciado las deudas.
El momento actual desconozco como está el asunto, pero esto no es problema para ascender si se diera el caso.
                                                          :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #41 el: 26 de Setembre de 2007, 22:14:26 pm »
2-0 Pradas!!! Bé!!!

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
« Respondre #42 el: 26 de Setembre de 2007, 22:27:00 pm »
Final 2-0. Em diuen que Fran i Finidi molt bé.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #43 el: 26 de Setembre de 2007, 22:31:21 pm »
Gràcies crack!

I jo amb febre sense poder gaudir de la victòria :icon_exclaim: :veryangry:

Visca el CE Sabadell FC!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #44 el: 26 de Setembre de 2007, 22:37:24 pm »
Jo tp he pogut anar-hi, tb estic una mica tocadet... ;)

Ferni

• Visitant
« Respondre #45 el: 26 de Setembre de 2007, 22:58:03 pm »
Vinc del partit i vàries coses a comentar.
Em fet una primera part bastant desastrossa. l'Espanyol B ens a tingut una bona estona embotellats i Miguel Ángel s'ha pogut lluir en vàries ocasions, continuo reafirmant el q vinc dient aquest dies, q Miguel Ángel pot ser perfectament titular.
A sigut marcar el gol, tot s'ha d dir afortunat i llavors em fet una segona part força decent la veritat, especialment pr part de Fran, Finidi i l'estoneta q a jugat Pradas, q per cert a marcat el segon gol, m'han agradat força els tres.
Villanova no m'ha agradat pràcticament gens, és lo de sempre, comença molt fort però als 20 minuts ja no s'aguanta dret, aquest jugador no pot jugar a 2ª B.
En defensa em estat força bé, potser em tingut una mica d'empanada mental tal com he dit a la primera meitat però en general no a estat malament.
Destacar l'actuació tmb d'un jugador q no coneixia amb meleneta moreno q no se com es diu q a sortit uns quants minuts al final hi ha jugat molt bé.

En fi, tarda fresketa a la NCA i victoria per 2-0 q a servit per agafar confiança als jovenets...

Ah! tmb bona actuació de Montero, se l'ha vist molt actiu durant tot el partit encara q no a tingut fortuna de cara a porta.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #46 el: 26 de Setembre de 2007, 22:59:18 pm »
  En relació al famós tema del deute i segons les dades que tinc jo, la intervenció dels drets de TV responia a deutes amb Hisenda i Seguretat Social, no directament amb les nòmines impagades a la plantilla a l´any 1.993, que com molt bé diu el company Labtec, ascendien a 600.000 Euros.

Un deute prescriu als 15 anys quan no ha estat mai reclamat judicialment o notarialment, circunstància que en aquest cas desconec si és així, però que seria probable que ho fos des del moment que el C.E.Sabadell va quedar fóra de l´àmbit regit per la Lliga del Futbol Professional.  Si ens fixem en l´any en que es genera aquest deute, serà fàcil fer el càlculs oportuns......     El tema "prescripció" si es pot confirmar que ha afectat a bastants deutes d´aquella època amb Hisenda i Seguretat Social i els que haguéu assistit a alguna Junta d´Accionistes anterior a la Fundació, recordareu que era un tema "recurrent" i que sempre es posava sobre la taula.

Conclusió;   Intentem ascendir a Segona A, sigui aquest any, el que ve o quan poguem, que això és lo realment difícil.  El tema "deute" serà en aquest cas un problema absolutament solucionable, sigui via reconeixement de la prescripció o via renogociació del deute.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
« Respondre #47 el: 26 de Setembre de 2007, 23:04:09 pm »
El jugador de la meleneta es veu que es diu Ezequiel, és argentí amb passaport italià i si no m'han enganyat va jugar a la cantera de Boca. Ara el tenim al B. M'han dit que bastant bé.

Ferni

• Visitant
« Respondre #48 el: 26 de Setembre de 2007, 23:06:31 pm »
El jugador de la meleneta es veu que es diu Ezequiel, és argentí amb passaport italià i si no m'han enganyat va jugar a la cantera de Boca. Ara el tenim al B. M'han dit que bastant bé.

doncs sí, és veritat q es diu Ezequiel, ho he vist a un paper d'aquells d tribuna.
Doncs a donat molt bones sensacions aquest nano eh, és un auténtic tot terreny, una mena d Gladiador a lo Gattusso, o treballa tot. CHAPEAU!!!

I repeteixo..... GRAN PARTIT DE MIGUEL ANGEL!!!!!  :oooooo: :oooooo: encara q no us creieu, ja n'ha tingut d feina ja el nostre porter avui....més d la q us penseu.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #49 el: 26 de Setembre de 2007, 23:07:55 pm »
Bueno no, excelente el resultado el obtenido en la tarde-noche de hoy, hay juadores de calidad pero que hay que tener paciencia para que cojan la experiencia suficiente para poder jugar en el primer equipo en 2ª"B".
                                                         :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #50 el: 26 de Setembre de 2007, 23:12:23 pm »
quans any te el ezequiel?? :beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #51 el: 26 de Setembre de 2007, 23:16:45 pm »

Avui per avui el punt que ha de treballar més el Sabadell és l´organització defensiva. Quan s´aconsegueix tornar a fer funcionar aquest línia, el Sabadell serà difícil de batre perquè arrivar, s´arriva i més si estan Montero i Toni Mora sobre el camp.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #52 el: 27 de Setembre de 2007, 00:00:07 am »
L'Ezequiel aquest és el jugador del Sabadell B?
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #53 el: 27 de Setembre de 2007, 00:07:21 am »
Sí, l'Ezequiel molt bé avui, m'ha agradat força. I també Pradas, m'ha sorprès. A qui no veig és al Siso...

Per cert, Miguel Ángel partidàs, però això no vol dir, Ferni, que hagi de ser titular. No fotem que per fer un bon partit contra l'Espanyol Juvenil a semifinals de les elimiinatòries prèvies a la Copa Federació l'hem de treure el lloc a De Navas.

I discrepo sobre Villanova, penso que ha fet mal a la segona part, per la banda dreta. Portava al seu marcador de corcoll.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #54 el: 27 de Setembre de 2007, 00:11:36 am »
No entiendo la mania que le tienen alguno a villanova, cuando ha jugado siete minutos en liga, contra el miapusta, y hoy según radio sabadell ha hecho buen partido :beer2

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #55 el: 27 de Setembre de 2007, 00:24:39 am »
una pregunta amb mala llet..... ;D ;D

l'espanyol B quin equip portava? el B el juvenil o el cadet?

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #56 el: 27 de Setembre de 2007, 00:27:35 am »

ës la primera vegada que fas la pregunta amb mala llet? o tens mala llet preguntant?
S'havia de guanyar i s'ha guanyat

Ferni

• Visitant
« Respondre #57 el: 27 de Setembre de 2007, 00:30:39 am »

No ho se pero alguns eren molt molt jovenets.....
Sobre el tema Villanova no vull fer entendre q és cap mal jugador, perq no ho és. Simplement penso q no pot mai a la vida ser jugador titular d'un equip d 2ª B. Q si el Moya el vol treure als últims 20 minuts a veure si revoluciona el partit endavant.. pero q ara per ara tenim homes millors per a revolucionar un partit q no pas Villanova.
I sobre la porteria, a veure, si jo fos l'entrenador provaria d possar a Miguel Ángel, però q entenc q ara el Moya t molts més problemes a la hora d decidir a qui possa en les altres possicions, i suposo q la porteria q ara per ara sta més o menys ben coberta la deixarà estar igual....
Però q reafirmo i no vull ser pessat, q Miguel Ángel és un porter molt més complert i penso q avui si arriva a jugar Nando o bé De Navas molt provablement no hauríem acabat el partit sense cap gol en contra.  :beer2

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #58 el: 27 de Setembre de 2007, 00:48:17 am »

ës la primera vegada que fas la pregunta amb mala llet? o tens mala llet preguntant?
S'havia de guanyar i s'ha guanyat

:icon_mrgreen:
digue-li com vulguis,esque la copa aquesta sent clar no m'interessa una MER.....i a l'espanyol imagino que tampoc li te cap interes,de fet recorda que ja la temporada pasada van fer un equip casi tot de juvenils

Desconnectat Atatangugu

• Aleví
  • Missatges: 44
« Respondre #59 el: 27 de Setembre de 2007, 06:04:26 am »
Me alegro del debut de Ezequiel.
Creo que Moya debería ahora convocar a otros jugadores del filial para la vuelta. Así motivaría a los jugadores del amateur. Molina (creo que tiene gran proyección), Antonio (rapidez)... estan en un muy buen momento.
Por lo menos se vería que el club cuenta con ellos.