Vinc del partit i vàries coses a comentar.
Em fet una primera part bastant desastrossa. l'Espanyol B ens a tingut una bona estona embotellats i Miguel Ángel s'ha pogut lluir en vàries ocasions, continuo reafirmant el q vinc dient aquest dies, q Miguel Ángel pot ser perfectament titular.
A sigut marcar el gol, tot s'ha d dir afortunat i llavors em fet una segona part força decent la veritat, especialment pr part de Fran, Finidi i l'estoneta q a jugat Pradas, q per cert a marcat el segon gol, m'han agradat força els tres.
Villanova no m'ha agradat pràcticament gens, és lo de sempre, comença molt fort però als 20 minuts ja no s'aguanta dret, aquest jugador no pot jugar a 2ª B.
En defensa em estat força bé, potser em tingut una mica d'empanada mental tal com he dit a la primera meitat però en general no a estat malament.
Destacar l'actuació tmb d'un jugador q no coneixia amb meleneta moreno q no se com es diu q a sortit uns quants minuts al final hi ha jugat molt bé.
En fi, tarda fresketa a la NCA i victoria per 2-0 q a servit per agafar confiança als jovenets...
Ah! tmb bona actuació de Montero, se l'ha vist molt actiu durant tot el partit encara q no a tingut fortuna de cara a porta.