perdoneu que us digui però jo no hi crec amb els amiguismes de Moya. No crec q possi als jugadors q més bé li cauen o més coneix.
Ell treballa amb una plantilla i mira de fer jugar als que considera q estan més en forma o poden rendir més segons el partit.
Senyors, estem parlant d'un bon entrenador de 2ª B, i no d'un entrenador d'infantils q fa jugar només als nens q li cauen millor o als més simpàtics.
Jo no entenc perq no fa jugar a Montero, però si q entenc perfectament perq no juga Villanova, doncs perq és un jugador molt just per una 2ª B, i perq aquell home als 20 minuts està que no s'aguanta dret. I sobre el tema Berlanga, doncs perq si s'han fitxat a 2 defenses serà per a fer-los jugar, i considera q ara els hi toca jugar i Berlanga és el "sacrificat" en defensa ( d moment). Ja dic de moment! ell va fent proves ara q pot, les proves s'han d fer a les primeres jornades i no a la 30. Suposo q abans de Nadal ell ja tornarà a tenir com l'any passat el seu 11 fixe i no farà més experiments, i qui sap si en aquell 11 fixe tindrem a un Carrillo desconegut q les enxufa totes?
Jo confio amb en Ramon Moya, ell ens a fet pujar i ell es mereix assumir el repte d'aquesta temporada, i considero q la persona q ara mateix l'insulta, o li diu "capquadrat" o bé demana la seva destitució no sap ni el q es diu o bé es pensa q em d'anar canviant d'entrenador cada 2 setmanes.