Autor Tema: fora els amiguismes  (Llegit 3854 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
fora els amiguismes
« el: 23 de Setembre de 2007, 20:39:11 pm »
Mira que obrir un post només per *****-si ja està B, m'haureu de perdonar
No pot ser que el Sr, de la banqueta ens vengui a qualsevol preu per fer jugar els seus amiguets.
Qui l'hi ha d'estirar les orelles?
Que collons és això de destroçar un tandem que tenia la seva projecció Pagès/Antunez, per fer entrar l'amiguet de torn i treure del seu lloc a Pep Pages?
Antunez no l'hi ha sortit res bé, però amb la companyia que tenia no sé si se li pot demanar res?
De vegades et venen ganes de no tornar per aquest camps de déu, es pot perdre només faltaria, però quan veus que abans de centrar ja tornarem de buit crema una mica
NO MÉS INVENTS, SENYOR ENTRENADOR....i ja sé que tenim una plantilla justeta, però al Robbie l'havia de substituir un jugador de les seves característiques i no l'amiguet del trainer

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: fora els amiguismes
« Respondre #1 el: 23 de Setembre de 2007, 20:53:09 pm »
montero,montero,montero...

montero no te amics...pobre montero (per aixo no juga?  :ejem)
« Darrera modificació: 23 de Setembre de 2007, 21:00:05 pm per umbria »
Millor Moderadora Forera Novell

• Entrenador
« Respondre #2 el: 23 de Setembre de 2007, 21:04:15 pm »
montero,montero,montero...

montero no te amics...pobre montero (per aixo no juga?  :ejem)

montero te els amics a la grada, il el coach encara li fot més i el deixa assegut a la banqueta. Aixó és com una petita camarilla on alguns només juguen per ser els amiguets del trainer i anar perdent punts. Llavors vindrà allò que el vestuari esplota peró ja serem a Nadal i començar a fer nar la calculadora per veure quines opcions tenim

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #3 el: 23 de Setembre de 2007, 22:22:45 pm »
El que tu dius que només juga per ser amic de l'entrenador portava dos partits calentant banqueta... I té una trajectòria molt important al futbol professional, com per anar dient que només juga per amiguismes...

• Entrenador
« Respondre #4 el: 23 de Setembre de 2007, 22:39:27 pm »
El que tu dius que només juga per ser amic de l'entrenador portava dos partits calentant banqueta... I té una trajectòria molt important al futbol professional, com per anar dient que només juga per amiguismes...
Jo no et discuteixo la seva trajectòria, avui 23 de setembre del 2007 la seva trajectoria no ens val de res. I si dic que juga per amiguisme és perquè el canvi no té cap sentit i ens ha perjudicat, no te sentit posar el 6 a l'eskena a Pep Pagès per donar cabuda a l'ekip a l'amiguet. Ho veig així i em ratifico que en aquests moments és així

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #5 el: 23 de Setembre de 2007, 23:13:22 pm »
Jo no et discuteixo la seva trajectòria, avui 23 de setembre del 2007 la seva trajectoria no ens val de res. I si dic que juga per amiguisme és perquè el canvi no té cap sentit i ens ha perjudicat, no te sentit posar el 6 a l'eskena a Pep Pagès per donar cabuda a l'ekip a l'amiguet. Ho veig així i em ratifico que en aquests moments és així

Crec que son acusacions massa fortes per un jugador que l'any passat va ser peça fundamental...
El que tu dius de companyerisme llavors aquests any què?¿? estan barallats?¿? perquè el Montero de pocs minuts a disposat...
No se es la meva opinio  :beer2 però per mi és un jugador que ha de ser titular!!! o com a mínim donar-li més minuts
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

• Entrenador
« Respondre #6 el: 23 de Setembre de 2007, 23:22:20 pm »
A veure, jo no acuso,  si no que donc una opinió que és desde la manera que ho veig jo. Si tu creus que l'any passat va ser funamental doncs també hi discrepo, tot i que et reconec que els seu final de campionat va ser més que notable.
I de companyerisme no n'he parlat, he dit que es creen les camarilles al vestidor i surgeixen problemes. L'any pasat hi va haver també aquest problemes de vestidor, i alguns jugadors van haber d'emigrar, la diferència és que estavem a dalt de tot i mentres vas sumant és més fàcil portar-ho tot, però quan els numeros no surten llavors emergeixen el problemes

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #7 el: 24 de Setembre de 2007, 11:29:24 am »
Ja fa dies que li donc voltes i ahir a la radio si no m'equivoco van dir el mateix. Moya s'ha anat carregant (d'una manera o una altra) als jugadors que eren aclamats per l'afició com l'any passat Manel (i que ningú digui que en cap moment se'l va aclamar), Montero (marginat a la banqueta, quan es un dels jugadors més en forma) o Ivan Villanova (un gran jugador que l'any passat va obrir moltes i moltes llaunes, a la graderia, sense anar tan sols convocat...).
Força extrany tot plegat, no? :mmmm
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #8 el: 24 de Setembre de 2007, 11:42:00 am »
jo tampo ho entenc molt bè. es carrega a berlanga, després fica al pep pagès al mitj camp i posa al roca, que no marxa ni de la meva sogra, a sobre el diego carrillo ahir va estar desaparegut, algo està fallant, i montero jugant 20 minuts nomès, moya a veure si seus i pensas mès en el equip i no en las tevas amistats. pot ser el llamas tindría que parlar amb ell i posarli las pilas.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #9 el: 24 de Setembre de 2007, 12:06:30 pm »
Pues por esa regla de tres mendo, el proximo será ollés :paret :paret

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #10 el: 24 de Setembre de 2007, 12:44:42 pm »
 ;D ;D dieu noms home!! be ja el dic jo, xavi roca ja la temporada pasada anaba pastorant per aquests camps de deu,un colador i amb una lentitud desesperant,al que parla del historial........el l mateix ho diu tot es historia no present i futur.....per historial doncs fitxem al maradona home,que ell sol va fer campio un equip vulgar com el napoles,ramon moya es el que esteu veient ara no hos enganyeu,pregunteu als seguidors de l'hospi,es un home que no accepta segones opinions i critica,que li preguntin al manel al miki al criado al suarez i algun mes,pregunteu per el seu tracte cap els que ell considera no titulars........... i per acabar els amiguismes existeixen? i tant,qui es el representant de l'anyorat crack jodar? i d'algun mes d'aquest  any? dels de relleno ehh? no surtia el "senyor" llamas(no el soporto) dient que els representants eren una mafia i que ell no entraba en el seu joc? pero si entra en fitxar paquetassos,jugadors que no valen ni per tercera..........pe rque el representant es el germa del senyor entrenador?

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #11 el: 24 de Setembre de 2007, 13:15:21 pm »
Ja fa dies que li donc voltes i ahir a la radio si no m'equivoco van dir el mateix. Moya s'ha anat carregant (d'una manera o una altra) als jugadors que eren aclamats per l'afició com l'any passat Manel (i que ningú digui que en cap moment se'l va aclamar), Montero (marginat a la banqueta, quan es un dels jugadors més en forma) o Ivan Villanova (un gran jugador que l'any passat va obrir moltes i moltes llaunes, a la graderia, sense anar tan sols convocat...).

yo no creo que se carge a los que aclama la afición, en el caso de manel, es el caso manel i se ha hablado mucho... se lo cargó xq se lo tenia que "cargar"....

pero Montero, Villanova o Berlanga (otro sacrificado) son 3 piezas fundamentales del año pasado que coinciden en solo una cosa que los demas no tienen....

Saben que es?? No habian jugado nunca en 2ºB, Moya los ha sentado porque no tienen experiencia en esta categoria i considera que para el inicio es mejor jugar con gente experimentada... pues, cuando pasen las jorandas veremos como estos jugadores volveran a estar en el 11 o en la convocatoria...

Ferni

• Visitant
« Respondre #12 el: 24 de Setembre de 2007, 13:31:33 pm »
perdoneu que us digui però jo no hi crec amb els amiguismes de Moya. No crec q possi als jugadors q més bé li cauen o més coneix.
Ell treballa amb una plantilla i mira de fer jugar als que considera q estan més en forma o poden rendir més segons el partit.
Senyors, estem parlant d'un bon entrenador de 2ª B, i no d'un entrenador d'infantils q fa jugar només als nens q li cauen millor o als més simpàtics.
Jo no entenc perq no fa jugar a Montero, però si q entenc perfectament perq no juga Villanova, doncs perq és un jugador molt just per una 2ª B, i perq aquell home als 20 minuts està que no s'aguanta dret. I sobre el tema Berlanga, doncs perq si s'han fitxat a 2 defenses serà per a fer-los jugar, i considera q ara els hi toca jugar i Berlanga és el "sacrificat" en defensa ( d moment). Ja dic de moment! ell va fent proves ara q pot, les proves s'han d fer a les primeres jornades i no a la 30. Suposo q abans de Nadal ell ja tornarà a tenir com l'any passat el seu 11 fixe i no farà més experiments, i qui sap si en aquell 11 fixe tindrem a un Carrillo desconegut q les enxufa totes?
Jo confio amb en Ramon Moya, ell ens a fet pujar i ell es mereix assumir el  repte d'aquesta temporada, i considero q la persona q ara mateix l'insulta, o li diu "capquadrat" o bé demana la seva destitució no sap ni el q es diu o bé es pensa q em d'anar canviant d'entrenador cada 2 setmanes.

futbolista

• Visitant
« Respondre #13 el: 24 de Setembre de 2007, 13:35:12 pm »
si amigos menos amiguismos estoy deacurdo pero el que levante la voz que no sea de los suyos tendremos el siguiente caso manel o juanje o naucet :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera ya saben como las gasta moya y sus guarda espaldas del vestuario :ejem :ejem :ejem :ejem :ejem :ejem

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 24 de Setembre de 2007, 13:35:45 pm »

yo no creo que se carge a los que aclama la afición, en el caso de manel, es el caso manel i se ha hablado mucho... se lo cargó xq se lo tenia que "cargar"....

pero Montero, Villanova o Berlanga (otro sacrificado) son 3 piezas fundamentales del año pasado que coinciden en solo una cosa que los demas no tienen....

Saben que es?? No habian jugado nunca en 2ºB, Moya los ha sentado porque no tienen experiencia en esta categoria i considera que para el inicio es mejor jugar con gente experimentada... pues, cuando pasen las jorandas veremos como estos jugadores volveran a estar en el 11 o en la convocatoria...

Estic força d'acord amb l'Adriancito. Crec que té raó.

Que Xavi Roca ja no està per jugar 90 minuts, és evident, però hem de donar crèdit a l'entrenador, que de moment ens ha pujat de 3a a 2aB en 1 sol any.
I si fitxen al reprsentant que és el germà de l'entrenador  :icon_question: Que  :icon_question: Els sub-23 son gent que cobra poc i que no jugaran en tot l'any, però per llei s'han de tenir.

I el que diu el Dagar, quan parla de jugadors com Manel, Miki, Criado o Suárez, em fa riure........ potser  no accepta la crítica el Moya, però m'estas parlant d'autèntics "cracks" que a algun d'ells amb prou feines pot jugar a 3a divisió. Siguem seriosos home.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

futbolista

• Visitant
« Respondre #15 el: 24 de Setembre de 2007, 13:39:48 pm »
es que no os dais cuenta que moya le gusta ser el centro de atencion y sus gladiadores luego dira que si no es por sus chicos que tal y tal y tal mientras va sembrando cadaveres por el camino si no esperar a diciembre :ejem :bandera :bandera :bandera :bandera

Ferni

• Visitant
« Respondre #16 el: 24 de Setembre de 2007, 13:48:31 pm »
es que no os dais cuenta que moya le gusta ser el centro de atencion y sus gladiadores luego dira que si no es por sus chicos que tal y tal y tal mientras va sembrando cadaveres por el camino si no esperar a diciembre :ejem :bandera :bandera :bandera :bandera

Mira no se quién eres ni me importa, pero t pediria q escribieras algun mensaje un poco constructivo... ya puedes ser futbolista como alpinista como haber jugado en el Sabadell, peró t recuerdo q Moya nos hizo volver a Segunda B, cosa q muy provablemente con otro entrenador no hubieramos conseguido. Ahora a los "anti-Moya" os toca aguantar y callar, porq evidentemente este es el entrenador del Sabadell actualmente ( y esperemos q para muchos años)...
Él no tiene la culpa de que en este club no se sepa fichar....
Hay q respetar sus decisiones, y si en Navidad decide dar puerta a cualquiera d nuestros jugadores al igual q se la dió a Manel el año pasado nos tocará aguantar porq él es el entrenador y él sabe MUCHO MAS lo q tiene q hacer q cualquiera d nosotros.

MUCHO ENTRENADOR VEO POR AQUÍ....si tan buenos sois entrenando apuntaros al entredorvirtual o enviar un currículum a las oficinas del Sabadell haber si os cojen...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #17 el: 24 de Setembre de 2007, 13:51:18 pm »
Jo soc el primer que l'any passat ja preferia a Roger en contes de Roca , pero no crec que estigui jugant per amistat amb Moya ni molt menys,jo crec que a Moya li agrada futbolisticament i confia molt amb ell (sobretot quan juguem de visitant) l'any passat ja vem veure algun partit fora de casa en el que jugava un defensa al mig del camp com ahir. i bueno que estic segur de que a casa la setmana q ve jugara Toni Mora de titular i Roca estarà de suplent.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #18 el: 24 de Setembre de 2007, 13:53:12 pm »

Estic força d'acord amb l'Adriancito. Crec que té raó.

Que Xavi Roca ja no està per jugar 90 minuts, és evident, però hem de donar crèdit a l'entrenador, que de moment ens ha pujat de 3a a 2aB en 1 sol any.
I si fitxen al reprsentant que és el germà de l'entrenador  :icon_question: Que  :icon_question: Els sub-23 son gent que cobra poc i que no jugaran en tot l'any, però per llei s'han de tenir.

I el que diu el Dagar, quan parla de jugadors com Manel, Miki, Criado o Suárez, em fa riure........ potser  no accepta la crítica el Moya, però m'estas parlant d'autèntics "cracks" que a algun d'ells amb prou feines pot jugar a 3a divisió. Siguem seriosos home.

veig que no has entes el meu missatge,en cap moment parlo de si son bons o dolents parlo simplement del tracte rebut per el moya,tambe podria afegir juanje nauzet....

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #19 el: 24 de Setembre de 2007, 13:55:48 pm »
Amic Vic, si et refereixes com a invent a jugar de pivot defensiu a Pep Pagès... això no és cap invent, tota la vida ha jugat  de mig centre defensiu en Pagès.

I sobre Toni Mora, criticar-lo el dia que marca també és...