Autor Tema: fora els amiguismes  (Llegit 3852 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

futbolista

• Visitant
Re: fora els amiguismes
« Respondre #20 el: 24 de Setembre de 2007, 14:02:14 pm »
perdona pero ami la tarea de entrenador no me gusta si no ya estaria haciendoalgo pues creo que algo se de esto aqui depende quien habla y de quien se habla os molestais muy pronto son solo opiniones pero sabeis que mejor me las guardo y con el tiempo vereque opinas y cuando cambiais la opinion. soy mas constructivo de lo que ves . un saludo  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

por cierto ferni solo soy anti guerras y anti drogas tu eres pro tu sabras por que quizas tambien bienes de hospiotalet como el
« Darrera modificació: 24 de Setembre de 2007, 14:08:06 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #21 el: 24 de Setembre de 2007, 14:50:48 pm »
es que no os dais cuenta que moya le gusta ser el centro de atencion y sus gladiadores luego dira que si no es por sus chicos que tal y tal y tal mientras va sembrando cadaveres por el camino si no esperar a diciembre :ejem :bandera :bandera :bandera :bandera

Mira no se quién eres ni me importa, pero t pediria q escribieras algun mensaje un poco constructivo... ya puedes ser futbolista como alpinista como haber jugado en el Sabadell, peró t recuerdo q Moya nos hizo volver a Segunda B, cosa q muy provablemente con otro entrenador no hubieramos conseguido. Ahora a los "anti-Moya" os toca aguantar y callar, porq evidentemente este es el entrenador del Sabadell actualmente ( y esperemos q para muchos años)...
Él no tiene la culpa de que en este club no se sepa fichar....
Hay q respetar sus decisiones, y si en Navidad decide dar puerta a cualquiera d nuestros jugadores al igual q se la dió a Manel el año pasado nos tocará aguantar porq él es el entrenador y él sabe MUCHO MAS lo q tiene q hacer q cualquiera d nosotros.

MUCHO ENTRENADOR VEO POR AQUÍ....si tan buenos sois entrenando apuntaros al entredorvirtual o enviar un currículum a las oficinas del Sabadell haber si os cojen...

GRANDE FERNI! si señor! a hechar m***** a otro sitio c******! me da que post como este abran a puñaos, pero al final todos los anty-moya os tendreis que tragar las palabras porqué nos salvaremos que es la intención de este año os la recuerdo, que algunos pareceis que no tocais de pies al suelo y pedís mas de lo que HAY! ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Ferni

• Visitant
« Respondre #22 el: 24 de Setembre de 2007, 14:52:57 pm »
perdona pero ami la tarea de entrenador no me gusta si no ya estaria haciendoalgo pues creo que algo se de esto aqui depende quien habla y de quien se habla os molestais muy pronto son solo opiniones pero sabeis que mejor me las guardo y con el tiempo vereque opinas y cuando cambiais la opinion. soy mas constructivo de lo que ves . un saludo  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

por cierto ferni solo soy anti guerras y anti drogas tu eres pro tu sabras por que quizas tambien bienes de hospiotalet como el

pro drogas lo debes ser tu, hablando de GLADIADORES en un vestuario d fútbol... yo d gladiadores solo conozco a los de los anfiteatros y la película.
Y pro guerras también l odebes ser tu q estás esperando q el equipo fracase para q t demos la razón.

- Ah! y no soy d Hospitalet, pero no hace falta q faltes al respeto a la gente de Hospitalet q supongo q habrá de todo como en todos sitios.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #23 el: 24 de Setembre de 2007, 15:45:13 pm »

pro drogas lo debes ser tu, hablando de GLADIADORES en un vestuario d fútbol... yo d gladiadores solo conozco a los de los anfiteatros y la película.
Y pro guerras también l odebes ser tu q estás esperando q el equipo fracase para q t demos la razón.

- Ah! y no soy d Hospitalet, pero no hace falta q faltes al respeto a la gente de Hospitalet q supongo q habrá de todo como en todos sitios.
[/color]

jo soc d'Hospitalet...i no crec que hi hagi cap problema oi???
Millor Moderadora Forera Novell

Ferni

• Visitant
« Respondre #24 el: 24 de Setembre de 2007, 16:37:59 pm »

[/color]

jo soc d'Hospitalet...i no crec que hi hagi cap problema oi???

això pregunta-li al company "futbolista" que sembla q tingui alguna cosa en contra de la gent d'Hospitalet :ejem

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #25 el: 24 de Setembre de 2007, 18:58:16 pm »
Ja fa dies que li donc voltes i ahir a la radio si no m'equivoco van dir el mateix. Moya s'ha anat carregant (d'una manera o una altra) als jugadors que eren aclamats per l'afició com l'any passat Manel (i que ningú digui que en cap moment se'l va aclamar), Montero (marginat a la banqueta, quan es un dels jugadors més en forma) o Ivan Villanova (un gran jugador que l'any passat va obrir moltes i moltes llaunes, a la graderia, sense anar tan sols convocat...).
Força extrany tot plegat, no? :mmmm

yo no creo que se carge a los que aclama la afición, en el caso de manel, es el caso manel i se ha hablado mucho... se lo cargó xq se lo tenia que "cargar"....

pero Montero, Villanova o Berlanga (otro sacrificado) son 3 piezas fundamentales del año pasado que coinciden en solo una cosa que los demas no tienen....

Saben que es?? No habian jugado nunca en 2ºB, Moya los ha sentado porque no tienen experiencia en esta categoria i considera que para el inicio es mejor jugar con gente experimentada... pues, cuando pasen las jorandas veremos como estos jugadores volveran a estar en el 11 o en la convocatoria...

Estic força d'acord amb l'Adriancito. Crec que té raó.

Que Xavi Roca ja no està per jugar 90 minuts, és evident, però hem de donar crèdit a l'entrenador, que de moment ens ha pujat de 3a a 2aB en 1 sol any.
I si fitxen al reprsentant que és el germà de l'entrenador  :icon_question: Que  :icon_question: Els sub-23 son gent que cobra poc i que no jugaran en tot l'any, però per llei s'han de tenir.

I el que diu el Dagar, quan parla de jugadors com Manel, Miki, Criado o Suárez, em fa riure........ potser  no accepta la crítica el Moya, però m'estas parlant d'autèntics "cracks" que a algun d'ells amb prou feines pot jugar a 3a divisió. Siguem seriosos home.

veig que no has entes el meu missatge,en cap moment parlo de si son bons o dolents parlo simplement del tracte rebut per el moya,tambe podria afegir juanje nauzet....

Això també em fa gràcia..... que estaveu allí per saber quin tracte rebien els jugadors per part del Moya  :icon_question: No oi  :icon_question: Doncs ja està, el tema acaba aquí perque no hi res a discutir en aquest sentit  ;)
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #26 el: 24 de Setembre de 2007, 19:28:26 pm »
amic mutio no estaba....pero si he parlat amb mes d'un ex-jugador,i ja l'any passat no ara,ja comentaven el dolentissim tracte i marginacio que patien al vestidor els jugadors que no eren "titulars" i no eren del "cercle d'amics" del moya

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #27 el: 24 de Setembre de 2007, 19:43:34 pm »
amic mutio no estaba....pero si he parlat amb mes d'un ex-jugador,i ja l'any passat no ara,ja comentaven el dolentissim tracte i marginacio que patien al vestidor els jugadors que no eren "titulars" i no eren del "cercle d'amics" del moya

També puc dir-te que quan hi ha un enfrentament..... escoltar NOMÉS una sola part ..... em sembla que no és just. I per descomptat et diran el que ells voldran.
I per cert, i torno a repetir com molts cops..... dir coses de segons qui, sense donar noms..... és com no dir res.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 24 de Setembre de 2007, 19:52:42 pm »
També puc dir-te que quan hi ha un enfrentament..... escoltar NOMÉS una sola part ..... em sembla que no és just. I per descomptat et diran el que ells voldran.

Totalment d'acord.

En el tema Manel, per exemple, jo vaig sentir els raonaments de tres parts diferents (una d'un directiu, l'altre proper al jugador i l'altre un company de la plantilla), i dues parts preferien a Manel fora de l'equip (això si, no us diré quines, us podria agafar un cobriment de cor i tot).

Fins que no canta la calandra... no surt el sol.

Fins ara la cosa ha anat bé, deixem els experiments per si algun dia la cosa va malament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Predathor

• Aleví
  • Missatges: 56
  • sabadell!
« Respondre #29 el: 24 de Setembre de 2007, 20:32:23 pm »
Moya ves haciendo el ***** poniendo a tus jugadores preferidos tipo Carrillo,a ver si te dan ya el toque,porque me está demostrando que no tiene ni p.. idea de futbol,ya que pone a jugadores que no estan en forma y dan ganas de ponerse a llorar viendoles jugar.
Honor al Sabadell

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #30 el: 24 de Setembre de 2007, 21:09:55 pm »
Moya ves haciendo el ***** poniendo a tus jugadores preferidos tipo Carrillo,a ver si te dan ya el toque,porque me está demostrando que no tiene ni p.. idea de futbol,ya que pone a jugadores que no estan en forma y dan ganas de ponerse a llorar viendoles jugar.

otro....

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #31 el: 24 de Setembre de 2007, 21:27:38 pm »
Només portem cinc partits i sembla que l'olla ja està bullint. :no:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #32 el: 24 de Setembre de 2007, 21:58:50 pm »

ESTÀ BULLINT, perquè venen equiparrets a la NCA, si amb tots els respectes, però equiparrets, i en lloc d'anar pels 3 punts i sumar els més fàcils, tenim el personal que resol partits a la banqueta fins al minut 89, com vols que no estigui bullint, ens estan cremant. Ens anem a la ciutat marinera i els regalem una autovia perquè entrin a la porteria, i tenim Jaume  tio solvent en defensa fins que no esdemostri el contrari ASSEGUT, ja li tenen allà el camp al costat de l'autovia no en necessitven pas una altra.
Està bullint l'olla perquè hi foten tot el que sigui per cremar, jo no dic que no podiem perdre ahir, dic que no podem regalar els partits, i ahir es va regalar el partit

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #33 el: 25 de Setembre de 2007, 09:52:54 am »

ESTÀ BULLINT, perquè venen equiparrets a la NCA, si amb tots els respectes, però equiparrets, i en lloc d'anar pels 3 punts i sumar els més fàcils, tenim el personal que resol partits a la banqueta fins al minut 89, com vols que no estigui bullint, ens estan cremant. Ens anem a la ciutat marinera i els regalem una autovia perquè entrin a la porteria, i tenim Jaume tio solvent en defensa fins que no esdemostri el contrari ASSEGUT, ja li tenen allà el camp al costat de l'autovia no en necessitven pas una altra.
Està bullint l'olla perquè hi foten tot el que sigui per cremar, jo no dic que no podiem perdre ahir, dic que no podem regalar els partits, i ahir es va regalar el partit
:clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
Totalment d'acord... a vegades, semblem les germanetes de la caritat regalant tantes coses... :-\
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #34 el: 25 de Setembre de 2007, 18:07:57 pm »
A veure,  si el Pep Pages el vol posar de pivot defensiu, que es la seva posició o trobo correcte, però el que no trobo correcte es que posi a Xavi Roca de central, a més de no posar el Jaume que es la seva posició. Però al cap hi ha a la fi a mi no m'agrada gents aquesta tàtica, a més savent que les probes casi sempre surten malament.
Sempre seré Arlekinat!!!

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #35 el: 02 de Octubre de 2007, 15:14:31 pm »
las cosas y preferencias se ven con los dias y el tiempo es el juez que pone a cada uno en su sitio :bandera :bandera :bandera

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #36 el: 02 de Octubre de 2007, 15:23:13 pm »
Jo soc el primer que l'any passat ja preferia a Roger en contes de Roca , pero no crec que estigui jugant per amistat amb Moya ni molt menys,jo crec que a Moya li agrada futbolisticament i confia molt amb ell (sobretot quan juguem de visitant) l'any passat ja vem veure algun partit fora de casa en el que jugava un defensa al mig del camp com ahir. i bueno que estic segur de que a casa la setmana q ve jugara Toni Mora de titular i Roca estarà de suplent.

veieu com no hi han amiguismes ni coses rares, es simplement la por que li tenia Moya al Badalona i va volgue reforçar el centre del camp en detriment d'un mitja punta ofensiu.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #37 el: 02 de Octubre de 2007, 15:57:51 pm »
sabeis qe que haya lo que sea pero que ganen el domingol ue es lo que me vale tres puntos para sabadell :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera