Autor Tema: JORDI GONZALEZ  (Llegit 8531 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sangrearlequinada

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
Re: JORDI GONZALEZ
« Respondre #20 el: 26 de Maig de 2009, 00:35:30 am »
Me gustaria muchisimo que en este partido tan importante para todos nosotros contra el Real Union de Irun, la directiva tuviera el detalle de homenajear a un gran ex-jugador y persona como fué Jordi Gonzalez, MITO y LEYENDA de muchos arlequinados como yo, que hizo cosas muy importantes para este club a nivel deportivo y extra-deportivo al cual todos tenemos que estar agradecidos.

Que mejor ocasion que en este gran partido para poder realizarlo.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 26 de Maig de 2009, 14:28:25 pm »
tengo ganas de volver a verlo!! ojala se le pudiera hacer un homenaje como dios manda, pero dudo de si se hará... :sleep:
@javi_gt86

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #22 el: 26 de Maig de 2009, 14:52:33 pm »
És un mite de tots els arlequinats. El primer jugador que recordo de quan era petit (abans de la temporada del play-off) és justament en Jordi.

amb tots els respectes,com es nota els que sou jovenets i no heu vist mes que la segona B......en un club com el nostre amb la historia i  fites aconseguides calificar de mite o llegenda a un porteret correcte pero que no passa en la seva vida de segona b es un insult,per gent d'aqui que van donar molt mes al club exemples garzon(pare) saura lino tanco aixo si son mites del nostre club

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #23 el: 26 de Maig de 2009, 15:17:17 pm »
És un mite de tots els arlequinats. El primer jugador que recordo de quan era petit (abans de la temporada del play-off) és justament en Jordi.

amb tots els respectes,com es nota els que sou jovenets i no heu vist mes que la segona B......en un club com el nostre amb la historia i  fites aconseguides calificar de mite o llegenda a un porteret correcte pero que no passa en la seva vida de segona b es un insult,per gent d'aqui que van donar molt mes al club exemples garzon(pare) saura lino tanco aixo si son mites del nostre club

I parlant de porters: Capó i Martínez! Que grans!. El meu primer record a la Creu Alta és el partit amb l'Olímpic de Xàtiva i Capó de porter. Com era dels poc que no duia barba i grenyes el tinc ben present!  :laugh2:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #24 el: 26 de Maig de 2009, 15:23:48 pm »

I parlant de porters: Capó i Martínez! Que grans!. El meu primer record a la Creu Alta és el partit amb l'Olímpic de Xàtiva i Capó de porter. Com era dels poc que no duia barba i grenyes el tinc ben present!  :laugh2:

y Manzanedo para-penatis y internacional una par o tres de veces  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #25 el: 26 de Maig de 2009, 17:21:14 pm »
tengo ganas de volver a verlo!! ojala se le pudiera hacer un homenaje como dios manda, pero dudo de si se hará... :sleep:

Doncs el Jordi ha estat a l'estadi en molts partit d'aquesta temporada, l'últim el de l'Alcoià. No va poder venir a l'eliminatòria contra la Cultural, però em va trucar a la mitja part i a l'acabar el partit per saber què feiem. Un arlekinat de cap a peus. :reverencia2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #26 el: 26 de Maig de 2009, 17:35:50 pm »
Doncs el Jordi ha estat a l'estadi en molts partit d'aquesta temporada, l'últim el de l'Alcoià. No va poder venir a l'eliminatòria contra la Cultural, però em va trucar a la mitja part i a l'acabar el partit per saber què feiem. Un arlekinat de cap a peus. :reverencia2

Aixo es el que diferencia al gran Jordi de molts dels que diu l´amic Dagar, el Jordi encara s´enrracorda de nosaltres i segueix intentant estar el mes aprop posible del nostre dia a dia esportiu.
Esta clar que el Dagar te molta rao ,per mi un dels meus idols arlequinats (no m´agrada dir idol per que no soc d´idolatra pero.. be) es el gran capitá Lino, divendres passat vaig sopar a la seva mateixa taula a la nit del futbol base i no vaig ser capaç ni de saludar-lo ni de ferme una foto amb ell, jajajajaja.
Pero no podem oblidar que Jordi es va involucrar molt amb el nostre club i hi han molts nanos joves per els que es un referent actual :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #27 el: 26 de Maig de 2009, 20:14:49 pm »
Home però la veritat... ara no vindria a cuentu fer-li un homenatge...