Autor Tema: MOYA: VAMOS A MORIR CON ESTE SISTEMA  (Llegit 2856 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekin

• Aleví
  • Missatges: 94
MOYA: VAMOS A MORIR CON ESTE SISTEMA
« el: 25 de Setembre de 2007, 10:45:26 am »
Segons he llegit a l'Sport aquest matí, el nostre estimat entrenador, en comptes de reconèixer possibles errors en els seus plantejaments i en els noms que tria per fer les aliniacions, ha vingut a dir que la lesió de Roberto Morales l'ha obligat a fer aquest canvi de sistema i que anirà a mort amb aquest sistema, sense fer canvis, que qui s'ha d'adaptar son els jugadors.

O sigui que ell ho fa tot bé, són els demés que no ho fan bé.

Quins c-o-l-l-o-n-s que té el paio.  :paret

Si algú troba el link a la notícia, prego ho possi. Gràcies.   :pilotasso

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: MOYA: VAMOS A MORIR CON ESTE SISTEMA
« Respondre #1 el: 25 de Setembre de 2007, 10:47:15 am »
Segons la noticia, el jugador lesionat es un tal Roberto Navarro... :o
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #2 el: 25 de Setembre de 2007, 11:12:40 am »
y ese kien es?????? :'(
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #3 el: 25 de Setembre de 2007, 11:17:02 am »
L´informarció del Sport es totalment errònea. Al menys, es tot el contrari del que diu Ramon Moya al diari de sabadell i per a mí, en temes del Centre d´Esports, es molt més fiable el d.s. que el Sport FC Barcelona. El sr. Moya diu a d.s. que morira amb el ANTIC SISTEMA i fins hi tot reconeix que es va equivocar a Badalona utilizant un altre sistema. Aixi doncs, INCOMPRENSIBLE el que diuen al Sport un tal q.d. Està clar que Moya vol tornar a jugar amb el sistema de la pasada temporada i la majoria d´aquesta.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 25 de Setembre de 2007, 12:18:50 pm »
L´informarció del Sport es totalment errònea. Al menys, es tot el contrari del que diu Ramon Moya al diari de sabadell i per a mí, en temes del Centre d´Esports, es molt més fiable el d.s. que el Sport FC Barcelona. El sr. Moya diu a d.s. que morira amb el ANTIC SISTEMA i fins hi tot reconeix que es va equivocar a Badalona utilizant un altre sistema. Aixi doncs, INCOMPRENSIBLE el que diuen al Sport un tal q.d. Està clar que Moya vol tornar a jugar amb el sistema de la pasada temporada i la majoria d´aquesta.

Exacte, les imatges de l'arlequinat encara són molt més fiables que el D.S. i en elles reconeix que es va equivocar canviant de sistema i que tornarà al de sempre
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #5 el: 25 de Setembre de 2007, 12:21:05 pm »
Así es. Moya volverá al 4 2 3 1 y mirará de poner en forma a Toni Mora para que pueda aguantar los 90 minutos y de esta manera substituir a Roberto Morales.

Salud.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 25 de Setembre de 2007, 12:50:52 pm »

Con esto tu fiate de la notícia... :ostres
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

antcarcer

• Visitant
« Respondre #7 el: 25 de Setembre de 2007, 12:54:59 pm »
Pero quien es el que da la información del sabadell en el sport?
Toni mora tiene que jugar aunque sea a la pata coja :beer2

Ferni

• Visitant
« Respondre #8 el: 25 de Setembre de 2007, 12:57:28 pm »

Con esto tu fiate de la notícia... :ostres

jajaja es q yo no me creo de este periódico ni los resultados....  :laugh:

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #9 el: 25 de Setembre de 2007, 12:58:15 pm »
Jo també ho vaig veure ahir a l'Arlequinat. Diu que anirà a mort amb el antic sistema de sempre, recuperant a Mora pels 90 minuts i a Arevalo.Jo a aquest ultim encara no el veig, encara no em fa el pes. Espero que el Moya tingui raó i em sorprengui, però no ho veig clar.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #10 el: 25 de Setembre de 2007, 13:16:40 pm »
Exacte, Moya va dir que no jugarà mes amb el sistema de Badalona perque no te els jugadors idonis perque surti be. i que intentarà que Toni Mora pogui jugar els 90 minuts (no deu estar en bona forma fisica) i que anira posant a Fran mes minuts ja que ha començat a adaptarse a la categoria.
Vaja un 10 per Moya, pocs entrenadors reconeixen els seus errors  :clap :clap
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #11 el: 25 de Setembre de 2007, 13:30:00 pm »
Pero quien es el que da la información del sabadell en el sport?
Toni mora tiene que jugar aunque sea a la pata coja :beer2
Si no m'equivoco, es Quim Domènech. :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #12 el: 25 de Setembre de 2007, 13:32:52 pm »
Si es Q.D. suposo que serà Quim Domenech.

Per cert, no critiquem tan aviat al mister, una mica de paciència i de "memòria històrica". Segons va comentar en Jordi Sunyer durant la retransmissió, els 7 punts a les 4 primeres jornades del Sabadell aquesta temporada era el millor inici de lliga des de 2001. A més, estem en una mitja que a dia d'avui ens donaria la permanència sense patir, una mitja taula. Estem novens. I a més, va ser el míster que ens va pujar el primer any de tercera a segona b amb una plantilla totalment nova.

No dic que no se li pugui discutir, jo també tinc la meva opinió i en alguns casos no és la mateixa que la d'en Ramon Moya, només dic que deixem fer, que donem-li la confiança que es mereix per tot el que ja ens ha donat ell, i que si hem de criticar alguna cosa, ho fem a posteriori, no a priori...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #13 el: 25 de Setembre de 2007, 13:39:31 pm »
Es que me costaba creer que fuera el quim, porque un fallo vale, pero por lo que decis, está toda la información al revés  :consol

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #14 el: 25 de Setembre de 2007, 16:01:59 pm »
a l' Sport li diuen el tebeo del barça, no?
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #15 el: 25 de Setembre de 2007, 23:01:09 pm »
Si es Q.D. suposo que serà Quim Domenech.

Per cert, no critiquem tan aviat al mister, una mica de paciència i de "memòria històrica". Segons va comentar en Jordi Sunyer durant la retransmissió, els 7 punts a les 4 primeres jornades del Sabadell aquesta temporada era el millor inici de lliga des de 2001. A més, estem en una mitja que a dia d'avui ens donaria la permanència sense patir, una mitja taula. Estem novens. I a més, va ser el míster que ens va pujar el primer any de tercera a segona b amb una plantilla totalment nova.

No dic que no se li pugui discutir, jo també tinc la meva opinió i en alguns casos no és la mateixa que la d'en Ramon Moya, només dic que deixem fer, que donem-li la confiança que es mereix per tot el que ja ens ha donat ell, i que si hem de criticar alguna cosa, ho fem a posteriori, no a priori...

com tot, és relatiu el que dius. També s'ha de mirar contra qui s'ha jugat aquests partits i resulta que els unics punts de valor són els de Terrassa. Els altres són més que obligats 4 punts contra Ontinyent i Eivissa no em diràs pas que és superavit, i llavors si pensem tot el que ens vam descuidar a Castelldefels resulta que omplim el pot però està fordat i mai sobreixirà.
Estem a 2aB, contra els equips  que van pujar l'any passat sempre vam acabar en dèficit i resulta que són els que tenen el nivell dels equips que trobarem aquest any, si més no deixan's-ho qüestionar a veure com se'n sortirà el tècnic
« Darrera modificació: 25 de Setembre de 2007, 23:12:00 pm per vic@rlekinat »

antcarcer

• Visitant
« Respondre #16 el: 25 de Setembre de 2007, 23:11:56 pm »
Lo que está claro esque esta derrota ha hecho mucho daño, si os acordais igüal que la del año pasado en el mini estadi, la clave es ganar el domingo si o si :beer2

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #17 el: 25 de Setembre de 2007, 23:13:45 pm »
Yo lo que veo es que el Miapuesta lleva 3 puntos (los nuestros) y que no conseguirá muchos más. Tiene pinta que va a ser el colista y a bastantes puntos del penultimo. Es incomprensible que ese equipo nos ganara... :ostres
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat tanko

• Infantil
  • Missatges: 111
« Respondre #18 el: 25 de Setembre de 2007, 23:23:14 pm »
Jo penso que el sistema pot ser un dels factors importants d'un partit (principalment quan es tracta de "matar un partit" o aguantar un resultat però trobo més important l'actitud general dels jugadors. Jo vaig estar a Castefa i a Terrassa i tot i que van ser partits molt diferents l'actitud de l'equip era ambiciosa (sobretot a Terrassa), en canvi a Badalona vaig veure una actitud més conformista i menys lluitadora. Jo crec que si tinguessim "l'esperit" de Terrassa aquest any no perderiem gaires partits. D'acord que cada partit és una història i que els terrenys de joc també influeixen però també és veritat que a vegades es crea més perill jugant amb menys jugadors ofensius que quan es juga amb 3 puntes.
Una altra cosa que vull destacar és que no aprofitem una p*** pilota parada. A Badalona tots els corners i faltes directes es van desaprofitar de mala manera i això si que és vital en un camp petit a on guanya el més llest o el que aprofita les ocasions a pilota parada.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #19 el: 25 de Setembre de 2007, 23:34:41 pm »
Yo lo que veo es que el Miapuesta lleva 3 puntos (los nuestros) y que no conseguirá muchos más. Tiene pinta que va a ser el colista y a bastantes puntos del penultimo. Es incomprensible que ese equipo nos ganara... :ostres

No te dejes guiar por los resultados. El domingo estuve viendo su partido, y fue totalmente engañoso el 0-1, demasiado premio.

En la primera parte sí que dominó más el partido el Alicante. En el cómputo global de los primeros 45 minutos, una buena ocasión del Miapuesta, un chute raso que despeja Unánua (fenomenal actuación del veterano portero), y dos para el Alicante, un gol anulado por fuera de juego posicional en el servicio de una falta y un lanzamiento espectacular de Cañadas desde 30 metros que pega en el larguero.

Pero en la segunda el Miapuesta salió a morder arriba, a ahogar al Alicante, a no dejarle sacar el balón cómodo, apretándole arriba, y sufrió el Alicante. Las mejores ocasiones de la segunda fueron para el Miapuesta, como una chilena de Sellarès al póster o un chut de Gazapo que despeja Unánua a córner con el tiempo cumplido. Ahora, el Alicante es el Alicante, y en una ocasión te la puede liar. Una pared Borja - Cañadas por la derecha, la pone Borja al segundo, y Azkoitia de cabeza para adentro.

Tampoco tiene malos jugadores: Aritz, Sellarès, Diego...

Ahora solo falta que cambien la dinámica, que ya sabéis como va esto del fútbol. Yo creo que acabará cayendo, pero no tan descolgado como comentas, creo que algun alicantino acabará por detrás suyo.

Y por cierto, como se desgallitaba Enric Flix en la grada, a lo Piterman, haciendo de entrenador desde tribuna..