Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Quan ens vem anar a fer socis 2 amics i jo, ens van demanar el numero de mobil,perque segons els nois de les oficines aquesta any hi havia la novetat de que hi hauria algun tipus d'informació del Sabadell a través de sms, pero de moment res de res. algu n'ha rebut algun? us van demanar el mobil també? sabeu alguna cosa d'aquest tema?
Cita de: PIPO en 03 de Octubre de 2007, 14:35:17 pmQuan ens vem anar a fer socis 2 amics i jo, ens van demanar el numero de mobil,perque segons els nois de les oficines aquesta any hi havia la novetat de que hi hauria algun tipus d'informació del Sabadell a través de sms, pero de moment res de res. algu n'ha rebut algun? us van demanar el mobil també? sabeu alguna cosa d'aquest tema? a mi tampoco me lo pidieron...a saber que cara os vieron!!!
Cita de: umbria en 03 de Octubre de 2007, 21:03:02 pmCita de: PIPO en 03 de Octubre de 2007, 14:35:17 pmQuan ens vem anar a fer socis 2 amics i jo, ens van demanar el numero de mobil,perque segons els nois de les oficines aquesta any hi havia la novetat de que hi hauria algun tipus d'informació del Sabadell a través de sms, pero de moment res de res. algu n'ha rebut algun? us van demanar el mobil també? sabeu alguna cosa d'aquest tema? a mi tampoco me lo pidieron...a saber que cara os vieron!!! kieres decir que nos vieron cara de gilipoll...? xDD
a esta gente siempre le pasa igual vamos a hacer esto lo otro aquello y lo de mas alla y al final no hacen nada de nada y este año a los socios ni un boli nos an regalado weno si cuidao si le preguntais al soteras dira que el dia del ibiza tuvo la genial idea de dejar entrar a la mujer y a los hijos ( chapuzas S.A. ) y el mismo dia del ibiza mi primo llego en el descanso y no lo dejaron entrar ni pagando les dijo a los porteros de pagarles la entrada que pidieran una y le dijeron que no lo podian hacer y hasta que no faltara 15 o 10 minutos no habririan las puertas