Autor Tema: Tirar la pilota fora del camp.  (Llegit 1327 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
  • Gènere: Masculí
Tirar la pilota fora del camp.
« el: 25 de Setembre de 2007, 17:10:28 pm »
A la web del Marca es parla de tirar o no tirar la pilota fora del camp quan un jugador està estés a terra.
Jo personalment em decanto per no la tirarla, hi hà molt "cuento" masses vegades i tallen el joc del rival, d'aquesta manera potser no hi hauria tanta picaresca.

http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/internacional/es/desarrollo/1039449.html
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Tirar la pilota fora del camp.
« Respondre #1 el: 25 de Setembre de 2007, 17:23:31 pm »
si els jugadors fessin com al futbol angles aquestes coses no pasarian, als partits de la lliga anglesa els propis aficionats xiulen als seus jugadors quan simulen faltes o penals, ojala aixo es pogues dir aqui   :exxxx
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 25 de Setembre de 2007, 22:33:10 pm »
Jo crec que hi ha una solució molt fàcil, on potser paguen justos per pecadors, però on s'acabarien totes aquestes teatreries...

Es tracta de posar una sanció a cada jugador que hagi de ser atès. Per exemple, si s'ha de parar el partit perquè un jugador està estès a terra, es para, se l'aten, i aquest jugador no pot tornar a entrar al terreny de joc fins passats 5 minuts.

Ja dic que pagaran justos per pecadors, i els que es facin mal de veritat hauran d'esperar-se, però és la manera d'erradicar aquest mal vici.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #3 el: 25 de Setembre de 2007, 22:36:17 pm »
Jo crec que hi ha una solució molt fàcil, on potser paguen justos per pecadors, però on s'acabarien totes aquestes teatreries...

Es tracta de posar una sanció a cada jugador que hagi de ser atès. Per exemple, si s'ha de parar el partit perquè un jugador està estès a terra, es para, se l'aten, i aquest jugador no pot tornar a entrar al terreny de joc fins passats 5 minuts.

Ja dic que pagaran justos per pecadors, i els que es facin mal de veritat hauran d'esperar-se, però és la manera d'erradicar aquest mal vici.

com pots proposar una sanció que beneficia a l'infractor? :visca :no:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 25 de Setembre de 2007, 22:38:35 pm »

Gran idea.

Em plourien les ofertes!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #5 el: 25 de Setembre de 2007, 22:43:49 pm »
Jo crec que no es tindria que tirar la pilota a fora. Els jugador saben cuant un s'ha fet mal de debò. Crec que es decisió de l'àrbitre de para el joc o no.

També estic d'acord amb el que diu PANSO, a Anglaterra està molt malt vist que un jugador simuli una falta i enganyar l'àrbitre.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #6 el: 25 de Setembre de 2007, 22:50:27 pm »
home almunia,a vegades fan tant teatre que ni ho saben els jugadors!!aquesta semana per exemple,cuan es va lesionar el del badalona,els jugadors van seguir... :mmmm
SOM DE 2a A!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 25 de Setembre de 2007, 23:25:15 pm »

com pots proposar una sanció que beneficia a l'infractor? :visca :no:

Depén, perquè el que sol passar en aquests casos és que la suposada víctima acaba sent l'infractor. Qui fa la patada ja té la sanció de la falta i de la possible tarja. Així es controlarien els infractors que van de víctimes, o que se n'aprofiten de la situació.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #8 el: 26 de Setembre de 2007, 10:41:08 am »
Muy buena idea adry  :clap2

Espero que no tarden mucho en buscar una solución al problema porque en cada partido se montan unos lios increíbles con estos temas. Los arbitros se han acostumbrado a que tiren el balón fuera y muy pocas veces paran el partido. Es una buena idea la sanción de 5 minutos.

Estoy con Panso. Escuché una entrevista a F. Torres en la que decía que si en Inglaterra simula un penalty o hace teatro, los primeros que le meten bronca son sus propios compañeros... como aki.....  :malament
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #9 el: 26 de Setembre de 2007, 11:10:56 am »
es un tema molt delicat...hi ha molts jugadors que simulen faltes i agressions, pero recordeu el cas puerta...val que en aquell moment la pilota no estava en joc , pero si el porter hagues sacat, la dinya alla el mig (pobre)...buffff...no se que dir...
entre els jugadors es coneixen i els arbitres els coneixen tambe...donc si per simular un penalt et treuen tarjeta per fer teatre tambe...
pero el millor seria que la mateixa associacio de futbolistes espanyols (AFE) actues d'ofici, m'explico:un cop comprobat per televisió que un futbolista fa comedia, simula una lessió o una agressió, fora ella qui el sanciones ja que esta perjudicant a la resta de futbolistes, que son associats i malmetent el mateix nom de la resta de jugadors.
A la que possesin unes quantes multes sucoses s'eviterien moltes tonteries.
aquesta proposta la va fer una vegada en Javier Clemente i em va semblar molt interesant.
Millor Moderadora Forera Novell

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #10 el: 26 de Setembre de 2007, 12:22:41 pm »
a veure si ja un jugador estes a la gespa l' equip contrari no te perque tira la pilota a fora ha de ser el arbitre qui ha de parar el joc

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #11 el: 26 de Setembre de 2007, 20:33:51 pm »
Jo no estoy a favor de tirar la pelota fuera, sobretodo porque en esta Liga hay mucho ******** que se aprovecha de ese "fair-play"... Hoy en dia, lo de tirar la pelota fuera es una táctica más para cortar los contragolpes y con ello las ocasiones de gol. No hay más que ver que muchos futbolistas, cuando caen al césped, primero miran qué pasa con el balón y, si ven que su portería core peligro de gol, entonces es cuando se revuelcan por el suelo de "dolor"... Recuerdo un caso: en la temporada 03/04, durante un Sevilla-Celta, el jugador sevillista Gallardo (actualmente en las filas del Murcia) simuló una falta y se dejó caer al césped, donde empezó a revolcarse como si le hubieran matado. Los jugadores célticos no tiraron el balón fuera. En esas, el Sevilla recuperó el balón e inició un peligroso contragolpe: acto seguido, el sevillista Gallardo, "milagrosamente" se recuperó de sus terribles "dolores" y se levantó como un rayo para participar en el contragolpe. La afición sevillista no paró de abuchear a Gallardo por su clara demostración de "juego sucio".
« Darrera modificació: 26 de Setembre de 2007, 20:39:11 pm per Arrrrrrlekinat »

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #12 el: 06 de Octubre de 2007, 11:57:32 am »
si se jugara como en basquet a tiempo real esto no pasaria y terminariamos con los que less gusta perder tiempo cuando gnan :arbit