Doncs aixo mateix es el que penso, en serio, no tinc ganes ni de postejar al forum, ni de tan sols entrar a mirarlo, aixo es patetic, lamentable y penós...
De debò sabeu d' on venim?? de tercera divisio?? de debo esteu emprenyats amb un entrenador que ens a pujat a segona B y que despres de 5 jornades ens te a mitja taula de la clasificacio, i ens ha fet guanyar un derbi per 2-4, en el MILLOR PARTIT QUE JO Y MOLTS HEM VIST DEL SABADELL MAI??
En serio, no se que collons passa... nose que ens pensem, pensaba que despres de baixar a tercera divisio n' aprendriem, seriem mes humils, deixariem treballar... pero res mes lluny de la realitat, el que fem a la jornada 5 es maleir al entrenador, als jugadors, dir que no corren, que si amiguismes, que si aquet es un paket, que si el moya no val res... PERO QUE US PENSEU??
QUE VOLIAU, estar a la 5 jornada amb 15 punts y cap gol en contra?? us penseu que es facil que un equip pujat de segona B y amb el pressupost mes baix estigui a dal de tot?? com creieu que es poden sentir els jugadors y l' entrenador si a las 5 jornadas ya els hi fotem m**** pel mitj?? perque els hi carregeu amb aquesta pressio innecesaria??
en serio, estic fart del forum, del nostre entorn del cual ens enorgullim tant, sense motiu pel que veig, del nostre egocentrisme, dela nostre falta d' humiltat...
cada cop em fot mes fastic entrar en aquest forum, en el cual hi estic entran desde fa 8 anys ni mes ni menys.
POTSER el que ens faria falta es tornar a baixar, pero no a tercera, a primera catalana, y aixi tots els que us queixeu de que l' equip estigui nové a segona divisio B, us donariau conte de que encara podriem anar molt mes avall
en fi, res mes a dir.