Autor Tema: NO N APRENDREM MAI... PER DESGRACIA  (Llegit 5980 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
NO N APRENDREM MAI... PER DESGRACIA
« el: 25 de Setembre de 2007, 23:19:07 pm »
Doncs aixo mateix es el que penso, en serio, no tinc ganes ni de postejar al forum, ni de tan sols entrar a mirarlo, aixo es patetic, lamentable y penós...

De debò sabeu d' on venim?? de tercera divisio?? de debo esteu emprenyats amb un entrenador que ens a pujat a segona B y que despres de 5 jornades ens te a mitja taula de la clasificacio, i ens ha fet guanyar un derbi per 2-4, en el MILLOR PARTIT QUE JO Y MOLTS HEM VIST DEL SABADELL MAI??

En serio, no se que collons passa... nose que ens pensem, pensaba que despres de baixar a tercera divisio n' aprendriem, seriem mes humils, deixariem treballar... pero res mes lluny de la realitat, el que fem a la jornada 5 es maleir al entrenador, als jugadors, dir que no corren, que si amiguismes, que si aquet es un paket, que si el moya no val res... PERO QUE US PENSEU??

QUE VOLIAU, estar a la 5 jornada amb 15 punts y cap gol en contra?? us penseu que es facil que un equip pujat de segona B y amb el pressupost mes baix estigui a dal de tot?? com creieu que es poden sentir els jugadors y l' entrenador si a las 5 jornadas ya els hi fotem m**** pel mitj?? perque els hi carregeu amb aquesta pressio innecesaria??

en serio, estic fart del forum, del nostre entorn del cual ens enorgullim tant, sense motiu pel que veig, del nostre egocentrisme, dela nostre falta d' humiltat...

cada cop em fot mes fastic entrar en aquest forum, en el cual hi estic entran desde fa 8 anys ni mes ni menys.

POTSER el que ens faria falta es tornar a baixar, pero no a tercera, a primera catalana, y aixi tots els que us queixeu de que l' equip estigui nové a segona divisio B, us donariau conte de que encara podriem anar molt mes avall

en fi, res mes a dir.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: NO N APRENDREM MAI... PER DESGRACIA
« Respondre #1 el: 25 de Setembre de 2007, 23:23:26 pm »
Una mica radical si que ets.

Però una cosa et dic... quan vàrem baixar, els primers partits a la NCA, erem els 'autèntics'. Els que estem amb l'equip a mort, els que estimem al club.

Alguns dels que ara es queixen, ni es van fer socis. Acabem de pujar, anem a per els 45 punts i salvem-nos. L'any que vé, ja demanarem més coses...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #2 el: 25 de Setembre de 2007, 23:23:49 pm »
ja fa temps que no hi escric al forum, crec que mes que un favor li fa mal al club. Et dono la rao al 100%

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #3 el: 25 de Setembre de 2007, 23:27:39 pm »
Una mica radical si que ets.

Però una cosa et dic... quan vàrem baixar, els primers partits a la NCA, erem els 'autèntics'. Els que estem amb l'equip a mort, els que estimem al club.

Alguns dels que ara es queixen, ni es van fer socis. Acabem de pujar, anem a per els 45 punts i salvem-nos. L'any que vé, ja demanarem més coses...

radical?? no, simplement dic el que penso i com ho penso.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 25 de Setembre de 2007, 23:32:53 pm »
Si, et dic radical. Crec que també maximitzes.

Els que foten m**** son els mateixos de sempre. Els que vem aguantar dies desprès del descens amb el 'Ja ho deia Jo', 'A principi de temporada es veia a venir', i el 'M'han dit que hi ha una cosa que no es pot dir i que és el que ens impedeix guanyar', i parides per l'estil.

On eren l'any passat? T'ho dic? A la Plaça Sant Jaume dient 'Home, ara si que...'. Si no haguessim pujat, seguiriem sentint-los rajar a tort i a dret.

ja fa temps que no hi escric al forum, crec que mes que un favor li fa mal al club. Et dono la rao al 100%

La part dolenta, és que hi  ha gent que critica, critica i no aporta idees constructives.

Ja sé que se les apropiarà algú, o que altres es penjaran les medalletes, però menys punyalades traperes, i més proves del que es diu o solucions és el que cal en el nostre club.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #5 el: 26 de Setembre de 2007, 00:45:33 am »
Jo estic totalment d'acord en que a la minima que es perd un partit o que es juga malament ja s'obrin 40 posts de critiques, pero mira cadascu es lliure de pensar el que volgui i d'escriure el que volgui.
Jo penso repetir que aquest any no patirem per mantenir la categoria les vegades que faci falta i fins que no es demostri el contrari confiare tant amb aquest cos tecnic com amb aquests jugadors.
Pero tampoc fa falta que diguis que el forum fa fastic i tot això, com he dit, que cadascu digui el que volgui i a final de temporada veurem qui tenia rao.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

antcarcer

• Visitant
« Respondre #6 el: 26 de Setembre de 2007, 07:12:43 am »
militu hombre, lo primero que hay que hacer es leer bien los mensajes, porque la mayoria de criticas son criticas constructivas, nadie dice que tendriamos que estar con cero goles en contra, pero tu ves normal que seamos los maximos goleados con nueve goles...
Nadie dice que el moya sea un paquete, simplemente que hay un señor, que es xavi roca que no está para jugar, y el domingo se c****n todos los sistemas para que este señor jugara, y ya vimos el resultado, tranquilizate que te va a dar un infarto :ok

:beer2

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #7 el: 26 de Setembre de 2007, 09:36:10 am »
militu em sembla que hauries de llegir, no emprenyar-ti, i no interpretar a la teva manera el que es diu. Potser no et farà tant fàstic.
Ara si qüestionar, no per carregar-se res si no per obrir un debat, això t'ho prens com estar en contra i que fa fàstic, doncs sincerament crec que malament.
El birrero et diu radical i potser és tot el contrari, conformista, com que venim de 3a ja ens ha d'estar bé tot, no crec que sigui una bona opció.
T' he contestat per al.lusions i no volia fastiguejar-te, només exposar una manera de veure-ho que és bastant plural, no et pensis, a la grada tant a la NCA com a Camp contrari som moltissims més que al forum i aquestes opinions són vox populi i t'asseguro jo que tots aquests que participen dels partits del CES i el segueixen no tenen res en contra de l'equip, això si tenen una opinio diferent.
Però no per fer-te fàstic

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #8 el: 26 de Setembre de 2007, 10:22:43 am »
Militu, estic molt d'acord amb tu, mai n'apendrem !

Crec que esta molt be criticar a l’estament tecnic, a la directiva i tots aquells estaments del club amb la finalitat de millorar.

Pero crec que tambe ens hauriem de criticar a nosaltres mateixos (de tan en tan), demanar que l'entrenador dimiteixi a la jornada 5... denota alguna cosa que no va be a la grada. Som una aficio amb massa poca paciencia i aixo ha sigut i es nefast pel club.

O l’atac constant que rep la directiva amb arguments com que estan al club per interessos personals. Jo nomes els puc agriar que dediquin el seu temps al club i no a les seves activitats professionals.Per interessos personals un es directiu del Barça o del Madrid.

Ho dic amb tota la sinceritat del mon i amb molt de respecte a tothom, pero quan s’entra al forum  i comences a llegir, al cap de 5 minuts estas crispat, emprenyat. Sembla que una de les tasques mes destacades de tots els estaments del club es ser criticats.

Realment, si algu creu que gestionar el Sabadell es tan facil i que l’actual directiva ho fa tan malament, el que haurieu de fer es agafar-ne les regtnes, jo crec que es una de les mancances que ha tingut historicament l’entitat, tenir directives alternatives.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #9 el: 26 de Setembre de 2007, 10:41:26 am »
Esque cada cinco minutos hay que decir lo mismo, tallaret, tallaret, lee bien y no manipules, haber quien ha dicho que dimita moya, y lo de los intereses peronales ya lo he explicado unas cuantas veces, si no lo acabas de entender, me mandas un privado, y yo te lo explico con pelos y señales, no hay problema.
Tienes razón que esto ya empieza a oler, sobre todo si malipulais lo que se dice, y decis a todo  :oooooo: a los que mandan, haber quien será el proximo allegado al regimen :mmmm
« Darrera modificació: 26 de Setembre de 2007, 10:48:33 am per antcarcer »

Desconnectat arlekin

• Aleví
  • Missatges: 94
« Respondre #10 el: 26 de Setembre de 2007, 10:44:50 am »

Crec que esta molt be criticar a l’estament tecnic, a la directiva i tots aquells estaments del club amb la finalitat de millorar.

Pero crec que tambe ens hauriem de criticar a nosaltres mateixos (de tan en tan), demanar que l'entrenador dimiteixi a la jornada 5... denota alguna cosa que no va be a la grada. Som una aficio amb massa poca paciencia i aixo ha sigut i es nefast pel club.
O l’atac constant que rep la directiva amb arguments com que estan al club per interessos personals. Jo nomes els puc agriar que dediquin el seu temps al club i no a les seves activitats professionals.Per interessos personals un es directiu del Barça o del Madrid.

Ho dic amb tota la sinceritat del mon i amb molt de respecte a tothom, pero quan s’entra al forum  i comences a llegir, al cap de 5 minuts estas crispat, emprenyat. Sembla que una de les tasques mes destacades de tots els estaments del club es ser criticats.

Realment, si algu creu que gestionar el Sabadell es tan facil i que l’actual directiva ho fa tan malament, el que haurieu de fer es agafar-ne les regtnes, jo crec que es una de les mancances que ha tingut historicament l’entitat, tenir directives alternatives.

Aviam Talleret, aquí el que passa és que tothom es pensa que té la raó, tú, els demés i les directives.

Tenir poca paciència és o pot ser tan nefast com la posició contrària, és a dir, tenir-ne tanta i tenir-la cada temporada.  Igual s'està confonent paciència amb conformisme, i ja et dic jo que amb confirmisme no s'arriba enlloc, i que aquest és precisament el tema NEFAST del Ce sabadell, que hi ha gent que ho justifica absolutament tot de la Directiva i que es pren les crítiques com si fossin atacs, en comptes de critiques. I et recordo que sense crítica és molt difícil avançar perquè la gent s'acomoda.

En quant al que comentes de que si es tan fàcil, que entrem a la Directiva, ja et puc dir que jo i MOLTÍSSIMES més persones estariem disposats ara mateix i amb els ulls tancats a ajudar en el que fés falta, el problema es que les Directives són un coto tancat, i aquí les persones "de a pie" ens és impossible poder ni tan sols optar a una cosa d'aquestes.

Així doncs, jo quan entro al fòrum també em crispo, sí, però per lo contrari que tú, que és veure a persones totalment conformistes i totalment "cegues" que són incapaces de veure que les Directives cometen errors i que no cal estar incondicionalment del costat de qui mana, que precissament els forums estan per donar opinions i que gràcies a deu en democràcia es poden donar les opinions que a un li surtin dels collons, perquè ja està bé de que aqui sempre es tapin els defectes de les Directives i no s'accepti cap mena de crítica, sigui constructiva o no, que tampoc cal que siguin totes constructives, eh ?

Apa, bon dia !!!!!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #11 el: 26 de Setembre de 2007, 10:58:15 am »

Aviam Talleret, aquí el que passa és que tothom es pensa que té la raó, tú, els demés i les directives.

Tenir poca paciència és o pot ser tan nefast com la posició contrària, és a dir, tenir-ne tanta i tenir-la cada temporada.  Igual s'està confonent paciència amb conformisme, i ja et dic jo que amb confirmisme no s'arriba enlloc, i que aquest és precisament el tema NEFAST del Ce sabadell, que hi ha gent que ho justifica absolutament tot de la Directiva i que es pren les crítiques com si fossin atacs, en comptes de critiques. I et recordo que sense crítica és molt difícil avançar perquè la gent s'acomoda.

En quant al que comentes de que si es tan fàcil, que entrem a la Directiva, ja et puc dir que jo i MOLTÍSSIMES més persones estariem disposats ara mateix i amb els ulls tancats a ajudar en el que fés falta, el problema es que les Directives són un coto tancat, i aquí les persones "de a pie" ens és impossible poder ni tan sols optar a una cosa d'aquestes.

Així doncs, jo quan entro al fòrum també em crispo, sí, però per lo contrari que tú, que és veure a persones totalment conformistes i totalment "cegues" que són incapaces de veure que les Directives cometen errors i que no cal estar incondicionalment del costat de qui mana, que precissament els forums estan per donar opinions i que gràcies a deu en democràcia es poden donar les opinions que a un li surtin dels collons, perquè ja està bé de que aqui sempre es tapin els defectes de les Directives i no s'accepti cap mena de crítica, sigui constructiva o no, que tampoc cal que siguin totes constructives, eh ?

Apa, bon dia !!!!!!

jo no ho ves dir millor!!!
estic completament d'acord amb tu, i si jo tingues la quantitat d'euros que es necessita per ser presindent d'un club, t'asseguro que intentaria ser una alternativa, pero com tu be dius...la gent  de "a pie " no podem fer-ho.
per acabar, si en la meva junta tingues a gent  que hem digues a tot "si guana" i ningu no em digues que m'equivoco...plegaria, aixo voldria dir que he escollit molt malament...
com diu l'amic arlekin:

apa, bon dia!!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #12 el: 26 de Setembre de 2007, 10:59:52 am »
A mi m'agrada ser un critic, pero critic constructiu. SI critico (en el bon sentit de la paraula) es per fer veure a companys del forum els meus pensament, avui en dia no estic d'acord amb el moya amb la titularitat del carrillo, pero no per aixo el possare a parir perq si no fos per ell no estariem a 2ªB.
Hem d'acabar d'entendre que tots som seguidors fidels del Sabadell i que, tot i  que a vegades ens hi queixem de certs problemes al equip , seguirem al nostre equip fins al cul del món!

és a dir que no ens fiquem m**** entre tots i ajudem al nostre equip, que es el que dia a dia necessita. Donem-li l'afecte que sempre li hem mostrat, desde el més gran fins al més petit de nosaltres .

Visca el C.E.Sabadell
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #13 el: 26 de Setembre de 2007, 11:12:19 am »
que curios que tots els que es queixen a aquest post de las criticas son.....¿ directius? jajajajaja    ayyyyyyy que nomes veieu el que voleu, que rapid responeu al tema dels interessos personals.... en lloc de mirar las criticas constructivas preferiu liar la gorda per sentir-vos atacas en lo personal.
veieu com no feu ni cas als socis i aficionats? agafeu les bones criticas i les idees bones i treballeu pel be del club i no us  compliqueu la vida intentant netegar la vostre imatge personal al foro  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #14 el: 26 de Setembre de 2007, 11:20:05 am »
Correcte Panso!! A veure si deixem de fer post destructius entre nosaltre i en fem de constructius!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #15 el: 26 de Setembre de 2007, 12:56:17 pm »
Totalment d´acort militu. Es un dels millors missatges que he llegit mai al forum. Potser no fa faltar baixar a Primera Catalana, pero. Ara bé, com tu dius, la gent te molt poca memoria. Acabem de surtir d´un pou on encara hi seriem si no arriba a ser pel De Navas. I ara alguns ja es permeten el luxe de veure defectes hasta al nostre porter. Es increible. I al Moya, un home que viu al cent per cent els partits, que va sapigue gestionar una plantilla nova totalment, també rep critiques quand estem a mitja taula, crec jo la posicio més normal amb aquesta plantilla. Ojalá fa dos anys haguessim acabat a mitja taula amb jugadors que cobraven el doble i alguns fins i tot el triple dels actuals. I van anar a Tercera. Els que seguim el Sabadell des de fa molts anys i hem viscut a totes les categories, ja estem acostumats als aficionats que surten nomes quand les coses van bé i després son els primers a criticar i criticar. En el futbol tot es criticable pero potser caldria animar més i ser més realistes. Visca el Sabadell!!!!!!!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #16 el: 26 de Setembre de 2007, 13:05:04 pm »
Qui ha demanat dimisions?  Jo crec que només s'ha qüestionat
 quan s’entra al forum  i comences a llegir, al cap de 5 minuts estas crispat, emprenyat
talleret llegeix bé, i no facis interpretacions, (si dic fora amiguismes, no dic fora l'entrenador, dic qua això de posar algú en un lloc així amb calçador no pot ser). Passa que alguns voldrieu un forum per anar dient amen, i al forum si ve a parlar i de bon rotllo, encara que no ho volgueu veure així.
Ah i admeto que puc estar equivocat només he posat al descobert un pensar

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #17 el: 26 de Setembre de 2007, 13:05:56 pm »
Totalment d´acort militu. Es un dels millors missatges que he llegit mai al forum. Potser no fa faltar baixar a Primera Catalana, pero. Ara bé, com tu dius, la gent te molt poca memoria. Acabem de surtir d´un pou on encara hi seriem si no arriba a ser pel De Navas. I ara alguns ja es permeten el luxe de veure defectes hasta al nostre porter. Es increible. I al Moya, un home que viu al cent per cent els partits, que va sapigue gestionar una plantilla nova totalment, també rep critiques quand estem a mitja taula, crec jo la posicio més normal amb aquesta plantilla. Ojalá fa dos anys haguessim acabat a mitja taula amb jugadors que cobraven el doble i alguns fins i tot el triple dels actuals. I van anar a Tercera. Els que seguim el Sabadell des de fa molts anys i hem viscut a totes les categories, ja estem acostumats als aficionats que surten nomes quand les coses van bé i després son els primers a criticar i criticar. En el futbol tot es criticable pero potser caldria animar més i ser més realistes. Visca el Sabadell!!!!!!!

:clap :clap :clap :clap :clap MOLTES FELICITATS T´ACABAS D´EMPORTAR EL PREMI AL FORERO MES ARLEQUINAT DEL MON  :clap :clap :clap SI SENYOR!!!!!!

Xavier Jimenez     soci nº 675
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #18 el: 26 de Setembre de 2007, 13:48:51 pm »
Qui ha demanat dimisions?  Jo crec que només s'ha qüestionat

es que una persona, no recordo el nick, va obrir un post que es titulaba Moya dimiteix pero els X-MEN el van esborrar  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #19 el: 26 de Setembre de 2007, 13:53:23 pm »
Per al-lusions haure de respondre.

Antarcer.
¿on veus en el meu missatge fes referencia unica i exclusiva al forum? Pero tot i aixi, les critiques son tan pujades de to...que d'aqui a demanar la dimisio en falta poc. El que si et puc dir que jo ja he sentit gent al camp que ha demanat la dimisio del Moya aquest any.

Alekin.
Paralar de democracia rebatent que tu dius critiques el que et passa pels "collons" i dient-me que jo soc afi als que manen...

Umbria
Que per ser directiu fa falta ser millonari ? No, en la directiva del Sabadell hi ha gent que nomes hi posa hores, moltes hores...

Panso
M'acuses de ser directiu. Primer dirte que t'hauries de fer mirar l'olfacte ja que jo no soc directiu i en segon lloc, per mi son persones mes que respectables ja que gasten molta part del seu temps en el club.

Be gracies companys per ajudar-me a escenificar el que volia dir en el Sabadell en general i en el forum en concret hi ha molta crispacio i impaciencia. Si una persona dona la seva humil opinio li dieu: manipulador, dictador i interessat...Que poc costa criticar i quant costa ser criticat.