Hem merescut perdre i el gol que hem fet encara ha sigut massa premi.
Ni després de Terrassa erem campions d'europa, ni ara som els pitjors del món.
Jo estic d'acord amb els que dieu això que no podem canviar a Morales per Roca a l'equip incial, això es evident. I per fer el que hem fet avui, espero que Moya ho rectifiqui el proper diumenge davant l'Alcoià.
I per tots aquells que després de Terrassa ja us veieu pujant a 2a A, comenceu a pensar que l'equip que tenim és molt justet. D'estar a dalt res de res. Després de Terrassa jo pensava el mateix , tot i que l'euforia en alguns es va desbordar. S'ha de ser realista i veure que els nostres rivals aquest any, no son ni Alacant ni Badalona ni Orihuela ni Gavà....... els nostres rivals son els de baix, el Miapuesta, l'Ontinyent, el Levante B....... aquesta és la nostre lliga.
Però el que tinc més clar, que ara queixar-se de segons quins jugadors que han fitxat, JA NO SERVEIX de RES. L'únic que podem fer és apoiar-los, tan a la part tècnica com als jugadors. Que no acabi passant com fa 2 anys.
El que si que no pot ser és la falta d'actitud d'alguns jugadors avui que han suat ben poc la samarreta i que semblava que quan perdiem 2 a 0, portavem 3 gols de ventatge.
Ànims a tots, que la setmana vinent s'ha de guanyar. El calendari que ens arriba no és gens alentador (Alcoyano, Benidorm, Orihuela i Espanyol B), i els partits de casa no sen's poden escapar