Autor Tema: NO N APRENDREM MAI... PER DESGRACIA  (Llegit 5964 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: NO N APRENDREM MAI... PER DESGRACIA
« Respondre #40 el: 02 de Octubre de 2007, 22:35:41 pm »
Tenim el que tenim, i aspirem al que aspirem.
La permanència és el meu objectiu.
Si señor, asi se habla, que facilidad de palabra  :clap :clap :oooooo: :oooooo: ;D ;D ;D

:laugh: :laugh: :laugh:
Bé, em referia que tenim les limitacions econòmiques (i per tant de plantilla que tenim) i aspirem al que crec jo que és la realitat (permanència i a veure si ens fiquem en Copa).

;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #41 el: 02 de Octubre de 2007, 22:41:06 pm »
Tenim el que tenim, i aspirem al que aspirem.
La permanència és el meu objectiu.
Si señor, asi se habla, que facilidad de palabra  :clap :clap :oooooo: :oooooo: ;D ;D ;D

:laugh: :laugh: :laugh:
Bé, em referia que tenim les limitacions econòmiques (i per tant de plantilla que tenim) i aspirem al que crec jo que és la realitat (permanència i a veure si ens fiquem en Copa).

;D

Ya hombre, que era broma :ok :beer2

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #42 el: 03 de Octubre de 2007, 00:01:32 am »
la mayoria de equipos buscan los resultados por encima del buen juego y no piensan que jugando bien tambien se gana :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #43 el: 03 de Octubre de 2007, 10:16:31 am »
la mayoria de equipos buscan los resultados por encima del buen juego y no piensan que jugando bien tambien se gana :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Pepelu siento estar en contra siempre tuya, pero firmo jugar mal los partidos y ganar siempre. A Italia le estan recordando siempre su futbol rácano, catenaccio...pero lleva 4 mundiales, a solo 1 de la todopoderosa Brasil.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #44 el: 03 de Octubre de 2007, 22:59:42 pm »
ves almunia,  hemos jugado mal i nos an eliminado y nos an podido meter 6, estoy que ardo :paret :**** :**** :**** :ko :ko :ko