Autor Tema: JOSEBA IRAZUSTA (1997-98)  (Llegit 3227 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
JOSEBA IRAZUSTA (1997-98)
« el: 26 de Setembre de 2007, 16:29:03 pm »

IRAZUSTA
Joseba Irazusta Otaño
29/03/1972 - Lasarte (Guipuzkoa)
Delantero
-----------------------------------------
07/08 - Beasaín (3A) 12/4 *
06/07 - Calatayud (3A) 28/9
05/06 - Calatayud (3A)
05/06 - Tolosa (3A)
04/05 - Lemona(2B) 12/1
04/05 - Motril (3A) 10/0
03/04 - Barakaldo (2B) 19/4
02/03 - Cultural Leonesa (2B) 24/3
01/02 - Cultural Leonesa (2B) 14/7
01/02 - Eibar (2A) 5/0
00/01 - Onda (3A) 16/4
00/01 - Córdoba (2A) 4/0
99/00 - Córdoba (2A) 20/6
99/00 - Avilés Industrial (2B) 14/6
98/99 - Avilés Industrial (2B) 31/20
98/99 - Xiamen Lanshi (Xina) 1/0
97/98 - Sabadell (2B) 15/4
97/98 - Alavés B (3A) -/10
96/97 - Beasaín (2B) 35/13
95/96 - Beasaín (2B) 33/7
94/95 - Beasaín (2B) 29/8
93/94 - R. Sociedad B (2B) 22/3
92/93 - R. Sociedad B (2B) 28/14
91/92 - R.Sociedad (1A) 0/0
91/92 - R.Sociedad B (2B) 30/17
90/91 - R.Sociedad B (2B) -/1
---------------------------------------------

Palmarés:
1 Trofeo Pitxixi Segona B (Grup I)
« Darrera modificació: 21 de Novembre de 2007, 14:28:08 pm per WebTeam SBD »
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: JOSEBA IRAZUSTA
« Respondre #1 el: 26 de Setembre de 2007, 16:34:12 pm »
Llastima que no va acabar de triunfar aquest jugador, pero era un bon davanter (un tanc) m'enrecordo d'un gran partit al camp de L'Andorra que sino vaig errat ens va donar la victoria amb 2 gols. ( aquell dia vaig empalmar d'Area cap Andorra  :laugh: :laugh:)
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Ferni

• Visitant
« Respondre #2 el: 26 de Setembre de 2007, 16:45:24 pm »
Llastima que no va acabar de triunfar aquest jugador, pero era un bon davanter (un tanc) m'enrecordo d'un gran partit al camp de L'Andorra que sino vaig errat ens va donar la victoria amb 2 gols. ( aquell dia vaig empalmar d'Area cap Andorra  :laugh: :laugh:)

Area?   :mmmm :mmmm quins recors...

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #3 el: 26 de Setembre de 2007, 16:48:55 pm »

si jeje, la veritat es que no hi anava gaire sovint (m'agradava molt la musica pero no gaire l'ambient xD) pero m'enrecordo aquell dia que vaig anar de Area directe cap a la tribuna agafar el bus cap Andorra a veure els gols de Joseba Irazusta  :ok
per cert , també vaig empalmar de Paladium cap a Novelda xD ara ja no estic fisicament preparat per fer aquestes coses, ja em costa llevarme a les 10 per nar aquests camps de deu a les 12  :laugh: :laugh:
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 26 de Setembre de 2007, 17:04:58 pm »

empalmar?  :mmmm :mmmm  ............       ..................     jajajajjajajaja    :laugh: :laugh: :laugh:

(es una broma)  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Ferni

• Visitant
« Respondre #5 el: 26 de Setembre de 2007, 17:07:11 pm »

si jeje, la veritat es que no hi anava gaire sovint (m'agradava molt la musica pero no gaire l'ambient xD) pero m'enrecordo aquell dia que vaig anar de Area directe cap a la tribuna agafar el bus cap Andorra a veure els gols de Joseba Irazusta  :ok
per cert , també vaig empalmar de Paladium cap a Novelda xD ara ja no estic fisicament preparat per fer aquestes coses, ja em costa llevarme a les 10 per nar aquests camps de deu a les 12  :laugh: :laugh:

si és veritat. Ja et vaig veure la cara q feies contra l'Eivissa  ;D ... jo per això quan se q juguem diumenge al matí ja miro d no sortir o fer-ho un altre dia q no sigui dissabte, q ja costa a vegades anar a la NCA amb ressaca un diumenge a la tarda, imagina't un diumenge al matí.... per cert suposo q contra l'Oriola a la jornada 7 no jugarem el divendres q és festiu eh! q akella nit vindré del Retroceso del Tiempo  :laugh: :laugh:

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #6 el: 26 de Setembre de 2007, 17:24:34 pm »

si és veritat. Ja et vaig veure la cara q feies contra l'Eivissa  ;D ... jo per això quan se q juguem diumenge al matí ja miro d no sortir o fer-ho un altre dia q no sigui dissabte, q ja costa a vegades anar a la NCA amb ressaca un diumenge a la tarda, imagina't un diumenge al matí.... per cert suposo q contra l'Oriola a la jornada 7 no jugarem el divendres q és festiu eh! q akella nit vindré del Retroceso del Tiempo  :laugh: :laugh:

Doncs la cara que feia a Badalona encara era molt pitjor  :laugh: :laugh: entre els 2 gols i el resacon ... a la mitja part estava que em moria xDDD No crec que ens putegin tant de jugar el divendres, podras emborratxarte tranquil jeje  :borratxo :borratxo
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #7 el: 20 de Novembre de 2007, 11:32:50 am »
He descobert q Irazusta no s'ha retirat, ha decidit tornar a casa seva, a Beasaín i acabar allà.

De pas he completat la seva llarga trajectoria.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !