Autor Tema: QUINS RECORDS AQUELLS!!!!  (Llegit 1760 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

enric_bcn

• Visitant
QUINS RECORDS AQUELLS!!!!
« el: 29 de Setembre de 2007, 14:58:44 pm »
 Aquí us deixo un video dels millors moments del Lleida. Espero que algun dia es torni a repetir.

La pàgina és http://es.youtube.com/watch?v=3kGO0vEhX-s

Quins records! El 0-1 al Camp Nou va ser màgic i el 2-1 contra el Real Madrid al Camp d'Esports també va ser màgic. Era la temporada 93/94 quan vem jugar per ultima vegada a Primera Divisió. Jo tenia 10-11 anys.

De moment som l'ultim català que ha guanyat al Camp Nou.  :visca
« Darrera modificació: 29 de Setembre de 2007, 15:17:04 pm per enric_bcn »

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: QUINS RECORDS AQUELLS!!!!
« Respondre #1 el: 29 de Setembre de 2007, 16:36:48 pm »
Aquí us deixo un video dels millors moments del Lleida. Espero que algun dia es torni a repetir.

La pàgina és http://es.youtube.com/watch?v=3kGO0vEhX-s

Quins records! El 0-1 al Camp Nou va ser màgic i el 2-1 contra el Real Madrid al Camp d'Esports també va ser màgic. Era la temporada 93/94 quan vem jugar per ultima vegada a Primera Divisió. Jo tenia 10-11 anys.

De moment som l'ultim català que ha guanyat al Camp Nou.  :visca

Y ¿qué habéis conseguido con ello?  ???

antcarcer

• Visitant
« Respondre #2 el: 29 de Setembre de 2007, 17:33:14 pm »
TEMPORADA 1946 - 1947

FC.BARCELONA 0 -1 CE SABADELL
REAL MADRID   1 - 3 CE SABADELL

Seguro que hay más victorias pero no lo encuentro :beer2

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
  • Gènere: Masculí
« Respondre #3 el: 29 de Setembre de 2007, 20:01:49 pm »
Qui no té feina, la cua del gat pentina !  :ejem

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #4 el: 30 de Setembre de 2007, 17:04:04 pm »
Doncs per lo menys hem guanyat al Barça i al Madrid. Quants anys fa que vosaltres no esteu a Primera Divisió? Més que nosaltres. Hem estat menys que vosaltres a Primera Divisió, pero per lo menys en aquests ultims 10 anys, hem fet millor paper que vosaltres. És la veritat.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #5 el: 30 de Setembre de 2007, 17:09:13 pm »
enric les ovelles se t'escapan, PAGEEES! Vila Joiosa 3-1 Lleida :Paletas:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #6 el: 30 de Setembre de 2007, 17:35:18 pm »
Preocupa't del Sabadell que prou falta et fa!!!!!!!! Pero de moment els 2 punts segueixen entre Lleida i Sabadell.

A veure si guanyeu al Nou Pla de Villajoyosa. Si guanyeu, ja pots criticar el Lleida el que vulguis.
« Darrera modificació: 30 de Setembre de 2007, 19:18:35 pm per enric_bcn »

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #7 el: 30 de Setembre de 2007, 19:46:26 pm »
hoy no haces la cronica del partido enric??como cada semana nos dices,hoy no la e visto!! :ko
SOM DE 2a A!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #8 el: 30 de Setembre de 2007, 20:41:18 pm »
Doncs per lo menys hem guanyat al Barça i al Madrid. Quants anys fa que vosaltres no esteu a Primera Divisió? Més que nosaltres. Hem estat menys que vosaltres a Primera Divisió, pero per lo menys en aquests ultims 10 anys, hem fet millor paper que vosaltres. És la veritat.

Pero mira que es friky el tio este... Nosotros ya nos preocupamos de nuestro  :scut, pero es que tu no paras de colarte aquí para hablarnos del Lleida... Y por si fuera poco, ya nos cuelga hasta vídeos! Cansino!  :exxxx

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #9 el: 30 de Setembre de 2007, 20:55:11 pm »
Jo parlo del que vull. Això és un apartat de futbol i no només del Sabadell. Jo parlo del que vull. Soc del Lleida i parlo del Lleida perquè és l'equip que porto a dins el meu cor i punt!!!!!!!!!!!  :**** :paret

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #10 el: 30 de Setembre de 2007, 21:12:10 pm »
pero no vengas diciendo que cuantos años llevamos sin estar en primera ni cosas de estas!y me e dado cuenta que eres un follonero!!te gusta picar mucho!!
SOM DE 2a A!!

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #11 el: 30 de Setembre de 2007, 21:16:26 pm »
Jo vaig picar al principi i vaig demanar perdó, pero hi ha gent que encara continua picant-se. Jo et dic una cosa. Si ells paren de ficar'se amb el Lleida, jo paro de ficar-me amb el Sabadell. I ja tens la cronica del partit hervi. No sé si t'has fixat.

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #12 el: 30 de Setembre de 2007, 21:27:53 pm »
 em sembla molt  be que defensis els teus colors,y es normal,pero hi han coses que veu molta gent,y com yo,no sabem de que va!jo tu dic de bon rotllo,ja se que hi ha gent que es fica amb tu,y crec que teniu que arreglar el problema entre vosaltres!!y clar, a mes em dius que vas començar al forum parlan malament del  :scut,dons potser es fican em tu per aixo!!enric jo tanco el tema!!a mes la meva mare es de lleida y no tinc res contra vosaltres,pero nomes et contestava a la frase que no em semblava correcte!! :beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #13 el: 30 de Setembre de 2007, 21:39:13 pm »
pero es ke el lleida no tiene foro? no tienes ke hacer los deberes? no tienes tele? yo ke se xaval sal a pasear las cabras pero no vengas aki a tocar los c****** con el m***** lleida :paret
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #14 el: 01 de Octubre de 2007, 12:36:23 pm »
A veure 100% sabadell. Com t'ho he de dir. Ets un tocacollons!!!!!!! Jo escric al forum del Lleida. al del Sabadell, al del Terrassa i al del Nastic. Hi ha algún problema? Si tú no vols escriure en cap d'aquests forums, no ho facis, pero jo faig el que em dona la gana!  :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #15 el: 01 de Octubre de 2007, 12:40:44 pm »
Problema no veig cap, més que res que pel que veig tens poca feina.. :ejem
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #16 el: 01 de Octubre de 2007, 13:05:35 pm »
Problema no veig cap, més que res que pel que veig tens poca feina.. :ejem

I a sobre el defenses? Això ja és massa!  :paret

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #17 el: 01 de Octubre de 2007, 17:07:46 pm »
A veure 100% sabadell. Com t'ho he de dir. Ets un tocacollons!!!!!!! Jo escric al forum del Lleida. al del Sabadell, al del Terrassa i al del Nastic. Hi ha algún problema? Si tú no vols escriure en cap d'aquests forums, no ho facis, pero jo faig el que em dona la gana!  :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret

Doncs escriu també al foro de la Rapitenca, que veig que ets igual de "capquadrat" que ells...  :laugh:

Desconnectat barrankusfogonerus

• Infantil
  • Missatges: 205
« Respondre #18 el: 03 de Octubre de 2007, 16:26:34 pm »
dejar al chaval que disfrute visca el sabadell y forca lleida