Autor Tema: Publicitat electronica??  (Llegit 6254 cops)

0 Usuaris i 9 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: Publicitat electronica??
« Respondre #40 el: 30 de Setembre de 2007, 23:54:32 pm »
Despres del partit, pels bars de tribuna es comentava que era una prova pilot i que estavem fent de conillets d'índies per un club de superior categoria. Que ens ho deixen 2 mesus i si va bé, s'ho emportarà un altre club...
Personalment, si això és cert, em sembla una x també ho he escultat, que ho provariem nosaltres i si funcionéJos ho farien servir algun equip de Primera.orrada enorme. Però que dona color a la Creu Alta és impepinable  :beer2

això que dius ho has contrastat? o ho deixes anar així perquè si?
em sembla que hi hauria d'haver més rigorositat quan es diu segons quines coses

El que no entenc...si tots els equips de Primera ja utilitzen aquest sistema no ???

Però ho has sentit a dir a alguna persona que tingui credibilitat?

• Entrenador
« Respondre #41 el: 30 de Setembre de 2007, 23:56:08 pm »
algu s'ha fitxat si les empreses que sortien als electronics son les mateixes que les de les valles de fusta...?

jo he vist:  BS; Caixa sabadell, Assessoria Dossier, Fincamps. Ajuntament de sabadell amb varies caretes (sabadell, ciutat de l'esport...ajuntament de sabadell) i alguna altre que ara no recordo

a parte de las que comentas tambien han salido Gapsa , imaje, la de nuestreo espenosor BD PROMOTORS, lausan, y crewo que alguna ortra más, me  parece que han salido todas las que estan en las vallas publicitarias fijas del campo.

y como dice PANSO , todo lo que sea recaudar dinero es bueno para el club, porque supongo que aunque sea para probar su funcionamiento para otros estadios, algo recibiremos por este favor.

Entenc que si umbria es questiona si són els mateixos esponsors que hi ha a la publicitat antiga vol dir que ingressos de més res de res

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #42 el: 30 de Setembre de 2007, 23:56:29 pm »
algu s'ha fitxat si les empreses que sortien als electronics son les mateixes que les de les valles de fusta...?

jo he vist:  BS; Caixa sabadell, Assessoria Dossier, Fincamps. Ajuntament de sabadell amb varies caretes (sabadell, ciutat de l'esport...ajuntament de sabadell) i alguna altre que ara no recordo

a parte de las que comentas tambien han salido Gapsa , imaje, la de nuestreo espenosor BD PROMOTORS, lausan, y crewo que alguna ortra más, me  parece que han salido todas las que estan en las vallas publicitarias fijas del campo.

y como dice PANSO , todo lo que sea recaudar dinero es bueno para el club, porque supongo que aunque sea para probar su funcionamiento para otros estadios, algo recibiremos por este favor.

lo que me parece raro es que las mismas que estan de toda la vida en las vallas publicitarias aparezcan en los electronicos...y como nuevos los sponsors que tambien deben tener algo firmado...por eso me muestro un poco incredula con lo de sacar pasta del tema, al menos hoy, igual han hecho la prueba y si gusta a los anunciantes quitan las vallas o las comparten...
Millor Moderadora Forera Novell

• Entrenador
« Respondre #43 el: 30 de Setembre de 2007, 23:57:21 pm »
a veure, jo trobo que avans de ficar aquestes tanques hi han altres coses primordials, pero si es en benefici del club, benvingut sigui. Un video marcador estaria bé, però crec que el que no costa res i pot fer més efecte es que l'speaker ''cantes'' els gols, nose si m'explico... com la temporada del descens que l'speaker cantava els gols i ficava una musica animadora, aixo jo crec que estaria molt bé. :beer2

i quins gols cantarà els d'avui o el de Manel de l'anterior jornada a la NCA,  va que ja està bé!!!!!!!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #44 el: 30 de Setembre de 2007, 23:59:23 pm »
Haber señores, la pasta probablemente la de ese "equipo" de 1a o los que estan aciendo la pruevas, y los de las publis, pues alomejor no todos dan dinero pq es normal, al tener ya una valla en el campo...probablemte el ayuntamiento si que de ya q no esta en el campo anunciado...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #45 el: 01 de Octubre de 2007, 00:01:01 am »
Possiblement si es tracta d'una proba, únicament, això de les valles no ens deu aportar cap benefici econòmic, però tampoc ens deu costar res.

Pasta segur que no ens costa, perque sinó seria de MOLT curts posar-ho.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #46 el: 01 de Octubre de 2007, 00:01:51 am »
Haber señores, la pasta probablemente la de ese "equipo" de 1a o los que estan aciendo la pruevas, y los de las publis, pues alomejor no todos dan dinero pq es normal, al tener ya una valla en el campo...probablemte el ayuntamiento si que de ya q no esta en el campo anunciado...
,

hombre...yo creo que con la fundacio ya ponen bastante!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #47 el: 01 de Octubre de 2007, 00:02:49 am »
Possiblement si es tracta d'una proba, únicament, això de les valles no ens deu aportar cap benefici econòmic, però tampoc ens deu costar res.

Pasta segur que no ens costa, perque sinó seria de MOLT curts posar-ho.

:mmmm :mmmm :mmmm

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #48 el: 01 de Octubre de 2007, 01:24:54 am »
a veure, jo trobo que avans de ficar aquestes tanques hi han altres coses primordials, pero si es en benefici del club, benvingut sigui. Un video marcador estaria bé, però crec que el que no costa res i pot fer més efecte es que l'speaker ''cantes'' els gols, nose si m'explico... com la temporada del descens que l'speaker cantava els gols i ficava una musica animadora, aixo jo crec que estaria molt bé. :beer2

i quins gols cantarà els d'avui o el de Manel de l'anterior jornada a la NCA,  va que ja està bé!!!!!!!!!

som el tercer equip mes golejador del grup,algun que altre cel.lebrarem  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #49 el: 01 de Octubre de 2007, 07:14:12 am »
JO ho trobo mol be, keden perfecte akestes valles i esperu ke ara u fagin a tot el cam
VISCA EL SABADELL

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #50 el: 01 de Octubre de 2007, 14:29:02 pm »
que d'hora que et despertes felix!!jeje!! :beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #51 el: 01 de Octubre de 2007, 19:11:36 pm »
Tornant al tema de les tanques de tota la vida, les de fusta, la empresa cervesera Heineken no se si us enrecordareu, en el partit de play off contra el mallorca i caudal va fer algun que altre acte de publicitat i ficant globus inflables i aixo, i sembla ser que s'han decidit per anunciar-se al nostre estadi, ja que ahir vaig poder veure que al gol sud han ficat una tanca de Heineken nova :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #52 el: 01 de Octubre de 2007, 21:08:54 pm »
si posen molts calers en publicitat,em pasare a heineken,jejeje,ara per ara soc mes de estrella damm!! :beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #53 el: 01 de Octubre de 2007, 21:42:07 pm »
y lo buena que está... ;D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Ferni

• Visitant
« Respondre #54 el: 01 de Octubre de 2007, 22:21:02 pm »

quién está  buena?

• Entrenador
« Respondre #55 el: 01 de Octubre de 2007, 22:23:42 pm »

quién está  buena?

Ferni !!!!!!!!!!!!!!!!!
sempre a la teva línia,  que el company està parlant de cerveses, aquestes estan bones encara que es refredin, les que penses tui refredades estan malaltes
Qbateru kets un qbateru

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #56 el: 01 de Octubre de 2007, 23:04:49 pm »
Llavors d'aquí a dos mesos tornarem a 'gaudir' només de la publicitat de les fustes? A mi em van agradar força com quedaven les valles electròniques i no m'importaria que fosin ja permanents.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #57 el: 01 de Octubre de 2007, 23:30:38 pm »
Per el que s'ha vist a la televisió, si adavanten les valles 1 metre més, es veuen les valles electròniques i les de fusta :icon_exclaim:

Doble ingrés per publicitat :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #58 el: 02 de Octubre de 2007, 12:00:20 pm »
si leeis el ds de hoy maretes las ballas publicitarias son de prueba,solo las colocaran unos 4 o 5 partidos,no creo que se ingrese nada de dinero,pero quedan muy biem

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #59 el: 02 de Octubre de 2007, 15:28:02 pm »
creo que son solo pruevas y al club o le cuestan nada, y algo se recauda  para el club no es un tema para criticar si no para acostumbrarnos paa la liga profesional pronto nos llegara, o no nos toca YA :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :balla :balla :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera