Comparteixo la idea. La idea era molt bona, pero no ha sortit bé aquesta vegada. Però bé... diré dues dites... Primera: NINGÚ NEIX ENSENYAT i Segona: DE LES ERRADES S'APREN. Els artistes van estar ben triats, eren nois que arrossegaven a les "quinzeañeras", amb molta tirada actualment. Potser ha faltat una mica de publicitat. I no dic que hagi faltat esforç, doncs soc conscient que cada dia una furgoneta del club sortia a anunciar el partit i tal. Però considero que no es suficient. Comparteixo la idea de l'anunci a mitjans de comunicació musical a nivell estatal, tipus CADENA DIAL, LOS 40 PRINCIPALES o TELETAXI aquesta... Son mitjans molt seguits i amb els quals es guanyaria més que una furgoneta donant tombs per Sabadell. A més, contratar experts en temes concerts, per posar la propaganda. Cartells a sortides de instituts, a les carreteres etc. Per cert, cartell on es vegi millor la data. Menys foto dels artistes i més gran la data.
Però bé, com he dit, de les errades s'apren, i de cara a futurs concerts, altres grups com Estopa, Melendi, Alejandro Sanz o Bisbal crec que omplirien més amb una bona campanya publicitaria.
El que pitjor em semblava del concert era el tema gespa. Pensava que es faria molt malbé, i pel que he escoltat, no s'ha fet malbé quassi. Una gran noticia.
Aprofitant l'avinentesa... s'ha guanyat o s'ha perdut diners amb aquest concert? Pq erem uns 4000 o aixi, i la xifra dita era 6000 per tenir beneficis. Ara bé, vaig poder veure varis cartells de la Heineken que suposo que pagaria, i també dos bars, que farien negoci. Aixi doncs... amb la suma de publicitat+guixeta+bars, benefici o perdua?
Moltes gracies i anims, que no tothom neix ensenyat
A més, en el tema esportiu, que es al cap i a la fi el més important, sembla que la cosa pinti molt bé. Un projecte molt engrescador i amb bons jugadors. Ara només falta una mica de sort i que els resultats acompanyin