Jo no estic descontent però em preocupa força el fet de que durant 90 minuts de partit, els quals 50 jugues amb un home més i no ets capaç pràcticament d'arrivar cap vegada a l'àrea contraria.
Com a positiu q portem 180 minuts sense rebre cap gol en lliga, senyal q la defensa a millorat poc o molt, suposo q la incorporació de Berlanga va influir molt ahir, per RS el van nombrar bastant.
En fi, haurem d buscar algunes maneres de crear més perill de cara a porta. No sóm un equip massa eficaç d'aquells q arriven 3 vegades i marquen 2 gols. Només cal anar a veure un entrenament on de cada 40 remats només 3 van a porta i 1 entra jeje, ens costa mooooooolt marcar gols i xutar a porta.
Les estadístiques ho diuen, de 7 jornades em estat 3 sense marcar cap gol, en 2 només em marcat un gol in extremis al final del partit i el gol del Eivissa, i weno en dos si q vam marcar un total de 7 gols (entre Ontinyent i Terrassa), però q d'això ja fa un mes. Dit d'una forma més dramàtica en les últimes 6 hores de fútbol el Sabadell només a marcat un gol al Eivissa i un gol a Badalona.