Autor Tema: BENIDORM - CE SABADELL FC  (Llegit 17283 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Ferni

• Visitant
Re: Y AHORA EL BENIDORM - CE SABADELL FC
« Respondre #100 el: 07 de Octubre de 2007, 19:10:47 pm »
Doncs jo el valoro com a positiu el punt d'avui. Segons RS el millor del partit a estat De Navas i nosaltres pràcticament no em xutat a porta.
Un empat a Benidorm és positiu per a qualsevol equip d la categoria, hasta l'Alacant.
Ara bé, cert q hem jugat més de mig partit amb un jugador més, pero q em seguit sense crear ocasions. Crec q em anat molt descaradament a empatar, en fi, com a positiu em puntuat a un camp difícil, com a negatiu van 4 jornades sense guanyar i portem un balanç de 3 punts de 12 possibles.

Ara la setmana q ve a veure q passa amb l'Oriola. Guanyar seria genial però no ho vec clar, li possarem un altre empat.

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #101 el: 07 de Octubre de 2007, 19:22:14 pm »
ojo que punto a punto es la media idonea para llegar al final con muchos problemas la liga de tres puntos no te puedes permitir el lujo de cuatro semanas sense ganar :ejem :bigcry: :ejem :bigcry: :(

Desconnectat MICHAEL SCOFIELD

• Juvenil
  • Missatges: 588
  • Gènere: Masculí
« Respondre #102 el: 07 de Octubre de 2007, 19:40:43 pm »
Doy por bueno el empate en un campo muy complicado de ganar espero que el siguiente partido en casa sumemos los 3 puntos  :scut :scut :scut
EN 1ª SABADELL, EN 2ª SABADELL, EN 3ª SABADELL HASTA LA MUERTE SABADELL

¡VISCA EL SABADELL!

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #103 el: 07 de Octubre de 2007, 19:47:12 pm »
mass nos vale pues sino sacamos los tres puntos ya veras donde nos metemos y de hay es dificil salir :anims :anims :anims :xin-xin :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

antcarcer

• Visitant
« Respondre #104 el: 07 de Octubre de 2007, 19:56:37 pm »
No era tan fiero el lobo como lo pintaban...
Hoy si que es buen punto, cuando no fue buen punto fue el domingo contra el alcoia, y el domingo contra el orihuela si no se gana tampoco, pero hoy es un punto que sabe a gloria :clap :clap :ok
« Darrera modificació: 07 de Octubre de 2007, 20:04:11 pm per antcarcer »

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #105 el: 07 de Octubre de 2007, 20:01:56 pm »
una temporaa ganabamos un partido cada mes y medio y algun empate y tuvims que ganar el final 7 jornadas seguidas y nos salvamos por un punto por cierto yo meti 11 goles en 6 partidos fue una maravilla pero esos milagros se dan pocas veces :bandera :bandera :bandera

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #106 el: 07 de Octubre de 2007, 20:06:23 pm »
una temporaa ganabamos un partido cada mes y medio y algun empate y tuvims que ganar el final 7 jornadas seguidas y nos salvamos por un punto por cierto yo meti 11 goles en 6 partidos fue una maravilla pero esos milagros se dan pocas veces :bandera :bandera :bandera

¿de qué año hablas?

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8300
  • un camp de primera
« Respondre #107 el: 07 de Octubre de 2007, 20:17:17 pm »

Coincideixo amb Randel amb que Ollés està ABSOLUTAMENT DESAPROFITAT a la banda. Lluita molt, fa una feina interessant, però no és la seva posició natural. Moya s´hauria de plantejar aquest aspecte.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #108 el: 07 de Octubre de 2007, 20:20:01 pm »
Doncs jo el valoro com a positiu el punt d'avui. Segons RS el millor del partit a estat De Navas i nosaltres pràcticament no em xutat a porta.

Ferni, positiu pel que s'ha fet, si, però no pel que hauriem d'haver fet jugant amb un jugador més durant més d'una part sencera.

Desconnectat BADMAN

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #109 el: 07 de Octubre de 2007, 21:52:08 pm »
Un puntet important pero que podrien haver sigut els tres. Com a dada a destacar una altre vegada la porteria a 0, com a dada a destacar, en negatiu, un preocupant 0 en la porteria contraria. La setmana vinent s´ha de canviar l´historia envers a la porteria contraria.  :ok

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #110 el: 07 de Octubre de 2007, 21:54:04 pm »
No he pogut escoltar el partit, però m'han comentat que el Sabadell no ha jugat gaire bé... Un punt molt positiu, la setmana que ve, a per l'Oriola!  :balla
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #111 el: 07 de Octubre de 2007, 22:04:35 pm »
ESTIC CONTENT PEL PUNT SUMAT
avui no hi contava pas, però només farà bo el resultat si diumenge en sumem 3 contra l'Oriola
vinga SABADELL :bandera  no ens fallis

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #112 el: 07 de Octubre de 2007, 23:44:02 pm »
Hay que dar por bueno el punto conquistado en el partido de esta tarde en Benidorm, aunque se hayan producido las circunstancias idóneas para poder llevarse el triunfo para Sabadell, no ha podidio ser, ahora hay que seguir sumando aunque pienso que toca ganar, hay que sumar tres puntos para no estar avocados a los puestos de descenso.
                                                        :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #113 el: 08 de Octubre de 2007, 00:12:41 am »

Coincideixo amb Randel amb que Ollés està ABSOLUTAMENT DESAPROFITAT a la banda. Lluita molt, fa una feina interessant, però no és la seva posició natural. Moya s´hauria de plantejar aquest aspecte.

totalment d'acord ! Ollés ha d'estar trepitjant area per fer mal, a la banda pot fer bones jugades i tal pero l'efectivitat la cumpleix a la perfeccio de davanter centre.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #114 el: 08 de Octubre de 2007, 08:43:16 am »
Bueno pues ya nos falta un puntito menos para la salvación.
Actualmente nos faltan 36 puntos para alcanzar los 45. Estamos 2 por encima de la promoción de ascenso y a 3 de la zona de Play of.

Pero realmente lo que más me preocupa es lo que el equipo está hechando MUCHO de menos a Roberto Morales. Mira que empezó bien la temporada el "belloto". A día de hoy no veo a nadie en la plantilla que pueda substituirle. Y es que el bueno de Toni Mora no acaba de coger el punto de forma que tuvo el año pasado y que lo hizo ser también un jugador determinante.
Nos falta ese jugador entre lineas que desequilibre, desborde y cree ocasiones de gol.

Salud y a pensar en el Orihuela.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #115 el: 08 de Octubre de 2007, 09:44:06 am »
enteng la gent que esta descontenta amb l´empat, pero jo faig una pregunta al aire......¿qui de nosaltres no hagues firmat un empat contra un benidorm inbatut i jugant a casa seva?  :ejem
el  problema es que el proxim partit a casa sera molt dificil de guanyar  :-\
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Ferni

• Visitant
« Respondre #116 el: 08 de Octubre de 2007, 13:42:55 pm »
Jo no estic descontent però em preocupa força el fet de que durant 90 minuts de partit, els quals 50 jugues amb un home més i no ets capaç pràcticament d'arrivar cap vegada a l'àrea contraria.
Com a positiu q portem 180 minuts sense rebre cap gol en lliga, senyal q la defensa a millorat poc o molt, suposo q la incorporació de Berlanga va influir molt ahir, per RS el van nombrar bastant.
En fi, haurem d buscar algunes maneres de crear més perill de cara a porta. No sóm un equip massa eficaç d'aquells q arriven 3 vegades i marquen 2 gols. Només cal anar a veure un entrenament on de cada 40 remats només 3 van a porta i 1 entra jeje, ens costa mooooooolt marcar gols i xutar a porta.
Les estadístiques ho diuen, de 7 jornades em estat 3 sense marcar cap gol, en 2 només em marcat un gol in extremis al final del partit i el gol del Eivissa, i weno en dos si q vam marcar un total de 7 gols (entre Ontinyent i Terrassa), però q d'això ja fa un mes. Dit d'una forma més dramàtica en les últimes 6 hores de fútbol el Sabadell només a marcat un gol al Eivissa i un gol a Badalona.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #117 el: 08 de Octubre de 2007, 13:45:38 pm »
pero aixo que dius que marquem pocs gols es molt normal, si fem jugar al nostre millor devanter a la banda dons..........   :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #118 el: 08 de Octubre de 2007, 14:19:55 pm »
estic amb la opiniò de molta gente, un puntet sempre es bò i a mès fora de casa, amb un rivla de la part de dalt, toto lo que sigui puntuar fora de casa es positiu, no sempre es pot a per un partit, alomillor ahir ens obrime, arrisquem i acabem perdent. ara se ha de pensar en el seguent partit davant el oriola, si els guanyem ens posarem davant de ells, a casa se ha de jugar mès al atac per que els contaris no arriesgan tant.

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #119 el: 08 de Octubre de 2007, 14:59:06 pm »
adi no era e el sabadell  si cerca en preferente de esto hace unos 10 años tenia de mister a mi amigo jose luis y el era el unico que creia en el milagro y sucedio pero es muy dificil por eso es importante ermpezar a sumar de 3 en 3 ya :xin-xin :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera