Autor Tema: BENIDORM - CE SABADELL FC  (Llegit 17276 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
Re: Y AHORA EL BENIDORM - CE SABADELL FC
« Respondre #120 el: 08 de Octubre de 2007, 15:03:57 pm »
el amic este teu pepelu, el jose luis nosequè que dius ha de ser un fiera per lo que dius. ¿quin curriculum tè? ¿es guanya la vida amb això? ¿quin tipo de futbol li agrada? ¿ha estat alguna vegada a la orbita del primer equip?

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #121 el: 08 de Octubre de 2007, 15:31:15 pm »
lleva muchos años yo le tuve la primera vez en cadete de primer año en el sabadell y fue expectacular cuando me dieron la baja del sabadell me llevo el a sant quirce en preferente subio al can rrull a primera regional subio al caldes que tambien estuve con el un año alli, a entyrenado al Ca n'Oriac tenia alli a pirri con el entreno al llano y ahora esta en el hospi de coordinador y de entrenador del juvenil a   y si creo que por lo menos dos veces a estado cerca del primer equipo el sabadell :ok

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #122 el: 08 de Octubre de 2007, 15:34:02 pm »
si se gana la vida con el futbol y lo que le gusta es el futbol de ataque pero a sido de siempre por eso le deciamos el  loco por que nunca ve a nadie superior a su equipo y nosotros lo notabamos el sabado fui a verle a hospi siempre que puedo voy y no a cambiado salio a arrollar al reus y se lo comio  :bandera

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2215
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #123 el: 08 de Octubre de 2007, 17:05:09 pm »
Vaig estar al estadi de Foyetes, crec que en Fran no pot sortir d'inici, ni a casa ni fora de casa,el Montero a jugat tota la vida de 9 i crec q abans de posar a Fran poses a Montero en punta i el Olles a la dreta; tampoc entenc que Villanova no estigues convocat.
La segona part quan jugavem amb un home més podia haver passat de tot, com perdre o guanyar.
Tal i com vaig veure el partit em conformo amb l'empat però crec que el Moya hauria d'haver arriscat una mica més, i q hauriem d'haver anat per partit, l'ultim de Olles-Raul no l'entenc si no es per perdre temps que algu m'ho expliqui.
Tal i com vem jugar la semana passada com aquesta,fins que no es destapi del Toni Mora, es nota la falta de Roberto Morales al camp.
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #124 el: 08 de Octubre de 2007, 17:09:56 pm »
Tal i com vem jugar la semana passada com aquesta,fins que no es destapi del Toni Mora, es nota la falta de Roberto Morales al camp.

La baixa de Roberto ens estar fent molt mal, desde que va abandonar el camp el dia de L'Eivissa amb 1-0 al marcador, no hem tornat a guanyar ... ens va empatar l'Eivissa,vem perdre a Badalona i 2 empats amb Alcoyano i Benidorm. tampoc es que cregui que no guanyem perque no hi es ell (simplement es una estadistica) pero era dels jugadors mes en forma de la plantilla juntament amb Ollés.
Només queda esperar que Toni Mora pogui assolir el nivell que ens tenia acostumats en els proxims partits.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #125 el: 08 de Octubre de 2007, 17:41:02 pm »
jo estic content amb el punt!!y tranquils que ja arribaran els resultats!!tambe la part positiva,esque portem 2 partits sense rebre cap gol en contra, :beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #126 el: 08 de Octubre de 2007, 19:28:22 pm »
Vaig estar al estadi de Foyetes, crec que en Fran no pot sortir d'inici, ni a casa ni fora de casa,el Montero a jugat tota la vida de 9 i crec q abans de posar a Fran poses a Montero en punta i el Olles a la dreta; tampoc entenc que Villanova no estigues convocat. La segona part quan jugavem amb un home més podia haver passat de tot, com perdre o guanyar.
Tal i com vaig veure el partit em conformo amb l'empat però crec que el Moya hauria d'haver arriscat una mica més, i q hauriem d'haver anat per partit, l'ultim de Olles-Raul no l'entenc si no es per perdre temps que algu m'ho expliqui.

Si senyor, s'han d'exposar les ideies clares, Tenir el Montero a la Banqueta i sortir amb Fran no té cap sentit, perquè els que argumentaven de que Montero no tenia experiència a 2aB en aquest cas la rèplica tampoc en té ni a 3a
Una cosa és que el punt és valiosíssim i l'altre que vam sortir claudicant

antcarcer

• Visitant
« Respondre #127 el: 08 de Octubre de 2007, 19:42:54 pm »
 :oooooo: :oooooo: :oooooo: San Ramon - San Ramon, el domingo haz bien la alineación :oooooo: :oooooo: :oooooo:

• Entrenador
« Respondre #128 el: 08 de Octubre de 2007, 19:59:25 pm »
:oooooo: :oooooo: :oooooo: San Ramon - San Ramon, el domingo haz bien la alineación :oooooo: :oooooo: :oooooo:

nO SERIA MILLOR?
Ramon Ramon no seas cabezon
torna'ns la il.lusión
amb una bona alineación
que acontenti la afición
no et demanem ser el CAMPEON
com equip anfitrion
et demanem els 3 punts

Ferni

• Visitant
« Respondre #129 el: 08 de Octubre de 2007, 20:38:24 pm »
no sería  millor:

Ramón, Ramón dejanos hacer a nosotros la alineación,
que este viernes tenemos tiempo durante el botellón,
y si nos sale bién te invitaremos a una sangría Don Simon,
para que después te puedas pegar un buén fiestón,
donde el Resistencia Arlek te enseñará a bailar Reggaeton

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Bueno aquesta cancó aniria millor per algú altre del Sabadell q no anomenarem...

Jos y Jabito si haceis memoria d lo q dije antes d entrar al FOX ese jueves universitario k salimos en septiembre....  :ejem :ejem ( no lo digais en público!!)
« Darrera modificació: 08 de Octubre de 2007, 20:46:51 pm per Ferni »

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
Re: BENIDORM - CE SABADELL FC
« Respondre #130 el: 09 de Octubre de 2007, 10:45:07 am »
No savia que hi havia algun poeta entre nosaltres.

Però si si el que ha de quedar clar es que ens faci una bona aliniació.
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #131 el: 09 de Octubre de 2007, 20:29:57 pm »

jajajaj ja et vaig veure ja Roger al programa d'ahir.  :xin-xin

Vaya tela. A l'estació de servei que devieu parar a menjar alguna cosa, TOTS portaven entrepans, menys tu que portaves dues cerveses  :Paletas: jajajaja

També et vaig sentir a la tertulia de RS de diumenge quan tornaveu  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• Entrenador
« Respondre #132 el: 09 de Octubre de 2007, 21:04:36 pm »

jajajaj ja et vaig veure ja Roger al programa d'ahir.  :xin-xin

Vaya tela. A l'estació de servei que devieu parar a menjar alguna cosa, TOTS portaven entrepans, menys tu que portaves dues cerveses  :Paletas: jajajaja

També et vaig sentir a la tertulia de RS de diumenge quan tornaveu  :ok

Roger que vau nar Tu i el pepelu?  que he vist en un altre post que es reivindica com el que va tots els desplaçaments :laugh: :laugh: :laugh:
PD  molt bé per la petita crònica, que n'hi ha que van als partit i no expliquen res, són tant arlekinats que s'ho keden per ells

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #133 el: 09 de Octubre de 2007, 21:08:39 pm »
Menuda liaria el Roger .... solito en el bus, sus birras en el area de la Plana, sus paseos típicos por todo Foietes.... QUE ENVIDIA ME DAS ROGER!!  A ver si vuelven esos desplazamientos ya!!   De los de Martini e Irish coffee, no Vic?   :tongue3:

Que tiemble Alicante...!!!     Ahí lo dejo...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

• Entrenador
« Respondre #134 el: 09 de Octubre de 2007, 21:11:26 pm »
Menuda liaria el Roger .... solito en el bus, sus birras en el area de la Plana, sus paseos típicos por todo Foietes.... QUE ENVIDIA ME DAS ROGER!!  A ver si vuelven esos desplazamientos ya!!   De los de Martini e Irish coffee, no Vic?   :tongue3:

Que tiemble Alicante...!!!     Ahí lo dejo...

Roger també m'ha explicat l'entrecote que es va fotre, que no falti. A Alacant no podem faltar

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #135 el: 09 de Octubre de 2007, 22:59:58 pm »
Alilcante cuando es ??? Con un poco de suerte y si la economia me lo permite, puede que vaya...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #136 el: 10 de Octubre de 2007, 01:06:51 am »
Ei sembla que hi hagueu estat!!
Però us descudeu d'una cosa, en el Bar del camp venien pelotazos a  3 euros, increible em vaig pendre uns gintoncis mentre mira el partit!!
Sempre seré Arlekinat!!!

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #137 el: 13 de Octubre de 2007, 11:52:32 am »
a ramom  le queda poco en el sabadell ya se encarga de eso el llamas proxima ruina del sabadell  alies el camas

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2496
« Respondre #138 el: 13 de Octubre de 2007, 12:09:07 pm »
Alilcante cuando es ??? Con un poco de suerte y si la economia me lo permite, puede que vaya...

Pues es el fin de semana del puente de la Inmaculada y la Constitución, 8-9 de diciembre. Yo ya reservé los billetes de avión.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #139 el: 13 de Octubre de 2007, 17:54:49 pm »
a ramom  le queda poco en el sabadell ya se encarga de eso el llamas proxima ruina del sabadell  alies el camas

por dios pepelu!!y eso tambien tienes informacion?? :borratxo
SOM DE 2a A!!