Nosaltres hem anat a la taquilla on posava General 10 euros, Lateral 10 euros, li hem preguntat a la dona de la taquilla quina era la diferencia, ens ha dit que l'afició del Sabadell havia d'estar al Lateral i les hem comprat ... com que encara era d'hora hem anat a esmorzar al bar del camp on el meu germà ha llençat l'entrada i hem estat una estona veient un partit del Espanyol amb la Damm al camp del costat ... total que arribem a la zona de lateral passem tots uns 5 o 6 persones i li diuen al meu germà que no pot accedir al lateral sense l'entrada ... li expliquem educadament durant mes de 10 minuts el que ha passat i l'unica resposta que te el tiu es que tornem anar a la taquilla i en comprem un altre (igual es pensa que caguem billets de 10 euros) si val exactament lo mateix general que lateral li costava molt deixar-lo entrar no? en fi que es deuria aborrir i ha volgut donar la nota ... el meu germà ha tornat al bar , per sort ha trobat l'entrada que havia deixat alla i quan finalment aconseguit entrar al lateral (al minut 10 de partit) li ha tirat l'entrada als peus pk es foti un canuto si vol en fi lamentable.
ja,ja,ja...aixi fen amics!!!
si que s'han fet la pixa un lio, si...es una pena que us hagi passsat aixo, jo he entrat per l'altra banda, la contraria dels camps i ja et dic que el porter era super amable, m'ha explicat que necessitaven tenir la gent controlada pero no tenien prou lloc i q les ordres de reagrupar-nos eran dels mossos