si vols fer algo en akesta competició pos fes jugar als bons ... els sobrecarregas i s paga a la lliga ... si jugues amb els suplents t'eliminen a la primera !!
Copa Federació = perdua de temps.
Randel no em serveix com a excusa. Ells tmb han jugat amb alguns suplents i algun del juvenil, i nosaltres em jugat amb jugadors com: Carrillo, Montero, Sierra, Berlanga o Cervián els quals han sigut o són titulars al nostre equip.
Tmp em serveix com a excusa els equips q s'hi han inscrit i la organització de la competició.
L'any passat teniem l'excusa ( i crec q raonable) d q el més important era l'objectiu de l'Ascens, i q jugar aquella competició era un desgast q podia afectar en lliga al nostre objectiu de retorna a 2ª B.
Ara bé, aquesta temporada no hi trobo cap excusa com per a veure "positiu" el fet d quedar fora a la primera ronda de la Copa Federació, simplement no tenim valor per no dir una altre cosa d passar cap ronda i ja està.
Ara el q dic és q d cara a properes edicions ens estalvíem la inscripció a aquestes competicions... o és q potser tmb fan servir l'excusa dels partits de Copa per a possar els carnets de soci més cars? Això tmb podria ser.....
Ja semblem els equips d 1ª divisió quan cauen a la Copa del Rey, q diuen q no serveix per a res aquella competició... tot per a tapar el ridícul.