Autor Tema: Copa Fed. Espanyol B - Sabadell  (Llegit 11655 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Copa Fed. Espanyol B - Sabadell
« Respondre #60 el: 03 de Octubre de 2007, 23:43:25 pm »
Per cert al final la tanda de penals com ha quedat? 5-4 o 5-3 perquè a Radio Sabadell surten els dos resultats..
http://www.radiosabadell.fm/
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #61 el: 03 de Octubre de 2007, 23:46:02 pm »
Doncs no ho sé. Només es diu que Villanova a errat en el 3r llançament
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #62 el: 03 de Octubre de 2007, 23:47:54 pm »
tienes razon el pacto al 50 por ciento lo suelen hacer pero ya no es esa cantidad cuando la gano el sabadell no huvo pacto fue dinero limpio para el club y vino muy bien :xin-xin :xin-xin

Ferni

• Visitant
« Respondre #63 el: 03 de Octubre de 2007, 23:48:11 pm »
Ferni, quan parles de Sierra, es tracta del Sierra II, el seu germà, que pel que es veu juga al de 2a regional.

I ells també han apostat per 3 o 4 titluars com nosaltres.

Ara, no em comparis juvenils de la màxima divisió i que cada any queden campions amb jugadors d'un juvenil que milita a la pitjor categoria i d'un 2a regional. Vaja, és que trobo que no hi ha color i ens superen de bastant.

igualment Mutio, portant un 2-0 d'avantatge de la anada no pots mai a la vida regalar una eliminatoria així, sigui d Copa Federació sigui del trofeo del "Bar Lacabra".
Portem 3 setmanetes q no està "l'horno para bollos"  com per a no donar-nos ja ni una alegria jugant contra l'Espanyol B a la Copa Federació.
No se, aquests partits són per a q homes com Montero, Finidi, Pradas, Berlanga, Sisó o Nando es lluexin i pugiin "exigir" la seva titularitat... amb aquesta imatge donada, alguns d'aquí dubto q saltin mai més a la gespa de la Nova Creu Alta en competició oficial.
És el q comentavem aquesta tarda, q quedant fora d'aquesta competició el q passarà és q alguns jugadors marxaran a l'hivern o a final de temporada del Sabadell sense haber pogut disputar ni un sol partit, i sense poder sapiguer nosaltres MAI si aquest jugador servia o no.
Ara ja em diràs en quins partits podràs fer jugar o provar a segons quins jugadors... contra el Benidorm? o contra l'Oriola? Ara ja em direu quan donarem minuts als suplents... el dia q guanyem 7-1? a Segona B no en guanyarem cap d partit sobradament i per tan no podrem fer experiments en cap moment.

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #64 el: 03 de Octubre de 2007, 23:51:33 pm »
pues yo tambien estoy totalment dacor am ferni per una vegada ahy queda eso :xin-xin :xin-xin

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #65 el: 04 de Octubre de 2007, 01:15:04 am »
Estic d'acord que si ens apuntem a una competició (per molt xorres que sigui) es per donar-li una mica d'importancia pero mira, jo em conformo en que no hi hagi hagut cap lesionat  :ok
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #66 el: 04 de Octubre de 2007, 09:20:11 am »
També li podrien donar més alicient, jo que sé... que el campió vagi a la UEFA :laugh:

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #67 el: 04 de Octubre de 2007, 09:34:37 am »
Crec que li doneu més importancia de la que te .

Es una competició per donar minuts als no habituals i als dels amateur. Es un entrenament més, una mica mes motivador pels joves i els suplents.

S'ha perdut? Doncs no pasa res. D'aqui unes jornades ja buscaran amistos amb terceres o primeres catalanes.
SANGUI

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #68 el: 04 de Octubre de 2007, 09:47:51 am »
pero aquesta competicio devaluada i q segons la majoria no te importancia i bla,bla,bla...ens ha costat calers...pocs o molts son calers

si el cos tecnic vol veure jugar a la gent jove i fer proves, doncs que juguin contra el mercantil o la romanica o amb els foreros...si es tracta d'aixo es molt mes economic i estic segura q aquesta gent encantada de jugar
no fa falta pagar un arbit i quan s'acabi, bocata per tots i cap a casa...

pero ara q ho penso...us imagineu que perden amb els foreros...? :ostres   :laugh:
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #69 el: 04 de Octubre de 2007, 10:01:36 am »
Jo personalment hauria fet algunes proves però no massives, per intentar passar. A aquestes alçades diria que les proves interessants són combinar jugadors titulars amb alguns de suplents, ja que això és el que es pot posar en pràctica a la lliga. Per tant hauria jugat amb un bon número de titulars i si algú es lesiona mala sort, no podem anar sempre amb aquesta por, també es poden lesionar en Lliga. (Només portant De Navas, per exemple, qui sap si ja hauríem passat la tanda...)

Hauria anat a guanyar la Copa RFEF i si més durem doncs més proves que fem però proves, com dic, útils: variacions de tàctica, d'alguns membres de l'onze... però no jugar amb un equip completament diferent.

Costa diners però si muntes amistosos també has d'avisar un àrbitre (a no ser que vulguis fer una costellada solters contra casats, que no és seriós) i la veritat agafar l'autocar i anar-te'n a Sant Adrià no em sembla que hagi de ser un cost prohibitiu per al Centre d'Esports Sabadell.
« Darrera modificació: 04 de Octubre de 2007, 10:07:52 am per Daniel D.L. »

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #70 el: 04 de Octubre de 2007, 10:19:11 am »
tambe anava bé per complir partits de sanció. Que per exemple el Xavi Roca ja ha complert el partit i pot jugar

Ferni

• Visitant
« Respondre #71 el: 04 de Octubre de 2007, 12:27:38 pm »
pero aquesta competicio devaluada i q segons la majoria no te importancia i bla,bla,bla...ens ha costat calers...pocs o molts son calers

si el cos tecnic vol veure jugar a la gent jove i fer proves, doncs que juguin contra el mercantil o la romanica o amb els foreros...si es tracta d'aixo es molt mes economic i estic segura q aquesta gent encantada de jugar
no fa falta pagar un arbit i quan s'acabi, bocata per tots i cap a casa...

pero ara q ho penso...us imagineu que perden amb els foreros...? :ostres   :laugh:

amb els foreros? no m'extranyaria gens q perdessin. Pirri, 100 %, Jabo i companyia estic convençut q juguen amb molta més ambició q alguns dels nostres suplents, i d técnica per allà estarà la cosa....

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #72 el: 04 de Octubre de 2007, 15:09:14 pm »
esta competicion tiene todos los gastos pagados, per ir por ir te quedas en casa y quedas como un señor por que ayer en 15 minutos casi nos meten 5 y somos el sabadell y el clu ynuestra aficion envidia de muchos equipos merece un respeto :xin-xin :xin-xin

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #73 el: 04 de Octubre de 2007, 15:49:05 pm »
I que volieu haver passat i haver d'anar un dimecres a Huesca i un altre a Murcia pq ens eliminin a quarts? ja se la poden confitar, si la juguen b pero sino...pf

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #74 el: 04 de Octubre de 2007, 16:05:11 pm »
tienes razon el pacto al 50 por ciento lo suelen hacer pero ya no es esa cantidad cuando la gano el sabadell no huvo pacto fue dinero limpio para el club y vino muy bien :xin-xin :xin-xin

Perdona però quando la ganamos eran 15millones de pts para el campeon i 5 para el subcampon i nosotros nos llevamos 10 millones pq pactaron con el Elche.
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #75 el: 04 de Octubre de 2007, 18:30:52 pm »
tambe anava bé per complir partits de sanció. Que per exemple el Xavi Roca ja ha complert el partit i pot jugar

I també "va bé" perque ens expulsin jugadors i no puguin jugar diumenge.... com és el cas d'ahir amb Siso Amigó.

Torno a dir que amb una plantilla tan curta com la nostra per molt guany econòmic -que tampoc és el cas-, no compensa el possible desgast físic que podria tenir. Potser no ara, però jugar un dimecres a Barakaldo tinguent lliga diumenge a Alcoy per exemple, em sembla massa agossarat.

Centrem-nos en la lliga que prou feina tenim.

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #76 el: 04 de Octubre de 2007, 20:55:11 pm »

I també "va bé" perque ens expulsin jugadors i no puguin jugar diumenge.... com és el cas d'ahir amb Siso Amigó.

Torno a dir que amb una plantilla tan curta com la nostra per molt guany econòmic -que tampoc és el cas-, no compensa el possible desgast físic que podria tenir. Potser no ara, però jugar un dimecres a Barakaldo tinguent lliga diumenge a Alcoy per exemple, em sembla massa agossarat.

Centrem-nos en la lliga que prou feina tenim.

Mutio no li van ensenyar dues grogues? si es aixi si que podra jugar

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #77 el: 04 de Octubre de 2007, 21:27:06 pm »
Tens raó SABADELL. Van ser dues grogues.

Però em referia que a Copa Federació també et poden expulsar amb vermella directa i d'aquesta manera seria baixa pel partit de diumenge.
Vull dir que podria servir per cumplir sanció, però també perque et sancionin.

www.miequipo.es

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #78 el: 05 de Octubre de 2007, 00:09:54 am »
bueno no viene de un millon pero lo que cuenta es que estamos fuera habersi ganamoss el domingo y me olvido del español :ejem