Ferni, quan parles de Sierra, es tracta del Sierra II, el seu germà, que pel que es veu juga al de 2a regional.
I ells també han apostat per 3 o 4 titluars com nosaltres.
Ara, no em comparis juvenils de la màxima divisió i que cada any queden campions amb jugadors d'un juvenil que milita a la pitjor categoria i d'un 2a regional. Vaja, és que trobo que no hi ha color i ens superen de bastant.
igualment Mutio, portant un 2-0 d'avantatge de la anada no pots mai a la vida regalar una eliminatoria així, sigui d Copa Federació sigui del trofeo del "Bar Lacabra".
Portem 3 setmanetes q no està "l'horno para bollos" com per a no donar-nos ja ni una alegria jugant contra l'Espanyol B a la Copa Federació.
No se, aquests partits són per a q homes com Montero, Finidi, Pradas, Berlanga, Sisó o Nando es lluexin i pugiin "exigir" la seva titularitat... amb aquesta imatge donada, alguns d'aquí dubto q saltin mai més a la gespa de la Nova Creu Alta en competició oficial.
És el q comentavem aquesta tarda, q quedant fora d'aquesta competició el q passarà és q alguns jugadors marxaran a l'hivern o a final de temporada del Sabadell sense haber pogut disputar ni un sol partit, i sense poder sapiguer nosaltres MAI si aquest jugador servia o no.
Ara ja em diràs en quins partits podràs fer jugar o provar a segons quins jugadors... contra el Benidorm? o contra l'Oriola? Ara ja em direu quan donarem minuts als suplents... el dia q guanyem 7-1? a Segona B no en guanyarem cap d partit sobradament i per tan no podrem fer experiments en cap moment.