Benvinguda Teqi, ja veus que has entrat a un fòrum de gent la maaaaaar d'original
ehi noia com va, podries portar uns tequilas al seguent partit i fem botellòn com fan els joves, que esteu molt temps per quí, a veure si tenia la ocasió de coneixer al ferni, es gran tipo. petonets ricura!
El Ferni ja sap qui és la Tequi, almenys d vista. Q no ho veus q tinc a tothom del Sabadell identificat jo.
Jo em conec fins i tot els coloms de tribuna, per cert ni ha un mig malalt, q tinc que avisar que vingui el veterinari.
Ferni, si em saps dir qui sóc jo ara mateix sense preguntar a ningú i em saludes quan em vegis, et convido a una birra !!!! i si averigües qui es el kiko19 i ens ho dius, et pago una caixa de birres
Bufffffffffffffffff, m'ho posses complicat eh! alhora d sapiguer qui ets tu. Ets dels pocs q encara desconec jeje....
Però q tinc bon olfacte jo per aquestes coses. Mira abans d donar-me a coneixer jo ja sabia qui era: Cudi, Randel, Mutio, Panso, Murciano, Lopart, Manelinho, Markhool, Resistencia Arlek, Erik, Mendo, Adry, Navarro i algun més q segur q em deixo....
Un es fixa al camp, hi ha través d'amistats, noms a les samarretes i descartes acabes sapiguent més o menys qui pot ser cadascun.