Autor Tema: wenas soc novaa¡¡  (Llegit 4899 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat layeta_93

• Aleví
  • Missatges: 88
  • Gènere: Femení
  • arlekinada x sempre!
Re: wenas soc novaa¡¡
« Respondre #20 el: 02 de Octubre de 2007, 21:43:45 pm »
wnass wapisima!!  :cheer

Per fi tas fet del forum!!

veus ja tu vaig dir jo k eren mol macus els del foro..!! jeje

ins dma reinaa!! ptns(K)(K) ttm..* :)

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #21 el: 02 de Octubre de 2007, 22:32:06 pm »
 :hello Benvinguda  :hello
                  :xin-xin

Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Ferni

• Visitant
« Respondre #22 el: 02 de Octubre de 2007, 22:40:13 pm »

Benvinguda Teqi, ja veus que has entrat a un fòrum de gent la maaaaaar d'original   :laugh:

ehi noia com va, podries portar uns tequilas al seguent partit i fem botellòn com fan els joves, que esteu molt temps per quí, a veure si tenia la ocasió de coneixer al ferni, es gran tipo. petonets ricura!

El Ferni ja sap qui és la Tequi, almenys d vista. Q no ho veus q tinc a tothom del Sabadell identificat jo.  :Paletas:
Jo em conec fins i tot els coloms de tribuna, per cert ni ha un mig malalt, q tinc que avisar que vingui el veterinari.

Ferni, si em saps dir qui sóc jo ara mateix sense preguntar a ningú  i em saludes quan em vegis, et convido a una birra !!!!  i si averigües qui es el kiko19 i ens ho dius, et pago una caixa de birres    :laugh:

Bufffffffffffffffff, m'ho posses complicat eh! alhora d sapiguer qui ets tu. Ets dels pocs q encara desconec jeje....

Però  q tinc bon olfacte jo per aquestes coses. Mira abans d donar-me a coneixer jo ja sabia qui era: Cudi, Randel, Mutio, Panso, Murciano, Lopart, Manelinho, Markhool, Resistencia Arlek, Erik, Mendo, Adry, Navarro i algun més q segur q em deixo....
Un es fixa al camp, hi ha través d'amistats, noms a les samarretes i descartes acabes sapiguent més o menys qui pot ser cadascun.  :beer3

Ferni

• Visitant
« Respondre #23 el: 02 de Octubre de 2007, 22:44:14 pm »
sr. Miquel (Guti), no ha sigut gens difícil averiguar qui és vosté!
Ara mateix el puc localitzar tranquil·lament al camp. Ja he vist una foto seva, llavors ja només és fixar-si jeje.  :xin-xin

Li estalvio la cervessa ( perq no m'agraden) , però  li asseguro q ara mateix estic en condicions de localitzar al camp tranquil·lament al Kiko hi ha vosté. 

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 02 de Octubre de 2007, 22:47:38 pm »
Ferni, si em saps dir qui sóc jo ara mateix sense preguntar a ningú  i em saludes quan em vegis, et convido a una birra !!!!  i si averigües qui es el kiko19 i ens ho dius, et pago una caixa de birres    :laugh:

I si jo et descobreixo a aquest home... m'invites a un pack de Pack belga de 'The Drunk Monk' :icon_question:

(És que em van portar fa anys un i vaig flipar!)
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #25 el: 02 de Octubre de 2007, 23:31:16 pm »

Bufffffffffffffffff, m'ho posses complicat eh! alhora d sapiguer qui ets tu. Ets dels pocs q encara desconec jeje....

Però  q tinc bon olfacte jo per aquestes coses. Mira abans d donar-me a coneixer jo ja sabia qui era: Cudi, Randel, Mutio, Panso, Murciano, Lopart, Manelinho, Markhool, Resistencia Arlek, Erik, Mendo, Adry, Navarro i algun més q segur q em deixo....
Un es fixa al camp, hi ha través d'amistats, noms a les samarretes i descartes acabes sapiguent més o menys qui pot ser cadascun.  :beer3

mira que ets passarell, pensar que coneixes a tothom  :cor
hi ha més de 1000 registrats i venir a dir aquestes xorrades, Ferni t'has de posar a l'hombra que el sol encara et castiga massa.
ah  i a mi si que m'agraden les cerveses vol dir que ja em pots convidar a canvi ja et desvalaré algun nik  :laugh: :laugh:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #26 el: 03 de Octubre de 2007, 13:41:21 pm »

mira que ets passarell, pensar que coneixes a tothom  :cor
hi ha més de 1000 registrats i venir a dir aquestes xorrades, Ferni t'has de posar a l'hombra que el sol encara et castiga massa.
ah  i a mi si que m'agraden les cerveses vol dir que ja em pots convidar a canvi ja et desvalaré algun nik  :laugh: :laugh:

jaajajajaajaaja si le desvelas el de kiko19, te compra un camión de cerveza...jaajajaja ajaajaja :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #27 el: 03 de Octubre de 2007, 13:44:03 pm »
Ara mateix el puc localitzar tranquil·lament al camp. Ja he vist una foto seva, llavors ja només és fixar-si jeje.  :xin-xin

Li estalvio la cervessa ( perq no m'agraden) , però  li asseguro q ara mateix estic en condicions de localitzar al camp tranquil·lament al Kiko hi ha vosté. 

Doncs quan em localitzis val més que no em diguis res, perquè a mí un tio que em parla de vostè amb lo wapo i juvenil que sóc, ja pot començar a còrrer si no vol que li caiguin quatre "yoyas" ben donades   :laugh:

A més, si preguntes una mica, veuràs que és difícil que tombis a aquest "yayo" en cap terreny, ni sortint de juerga ni, no cal dir-ho, de lligoteo   :balla :balla

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Forero Més Catxondo

Ferni

• Visitant
« Respondre #28 el: 03 de Octubre de 2007, 14:18:59 pm »

Doncs quan em localitzis val més que no em diguis res, perquè a mí un tio que em parla de vostè amb lo wapo i juvenil que sóc, ja pot començar a còrrer si no vol que li caiguin quatre "yoyas" ben donades   :laugh:

A més, si preguntes una mica, veuràs que és difícil que tombis a aquest "yayo" en cap terreny, ni sortint de juerga ni, no cal dir-ho, de lligoteo   :balla :balla

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

d juerga no et tombaré pas, ja ho se, perq jo  no surto casi mai.... :ejem

No ens possem violents home, k cada cop queda menys gent aquest fòrum q no em vulgui mal i mira q en sóc jo d pacífic, ja ho sabeu.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #29 el: 04 de Octubre de 2007, 17:31:32 pm »
Bienvenida al Forum NO oficial del CE Sabadell FC.
                                                         :hello
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia